quote:Microsoft LifeCam VX-7000 Win USB Port EnglishDutchFrenchGermanGreek EMEA
Now it’s fast and easy to share real-time videos and photos with friends and family. And, with a High Definition 2.0 megapixel sensor and noise-canceling microphone, you’ll think you’re in the same room as your friends!
Photo Swap
Share and swap photos in real time with your friends and family using Windows Live Messenger—right in the video call window!
Windows Live™ Call Button
Just press this button and select an Online Contact to start a video call.
LifeCam Dashboard
Add special effects and control your webcam—all from the Windows Live Messenger ...meer...
Ik vraag me af wat jouw vrouw dan voor foto's gemaakt heeft, gezien de 4 nieuwe berichten in de wachtrijquote:
Foto's van onze HONDquote:Op maandag 22 september 2008 16:40 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jouw vrouw dan voor foto's gemaakt heeft, gezien de 4 nieuwe berichten in de wachtrij
Doggystyle?quote:
Heb al wel berichten hierover gelezen, maar niets definitiefs. Projecten en "to-do's" zijn er genoeg natuurlijk. Alleen, zit ik wel te wachten op random troep op m'n telefoon?quote:Op maandag 22 september 2008 @ 17:36 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een ongelooflijke toffe applicatie... Jammer dat ie alleen op de iphone is helaas.
Toch ga ik lekker meelezen hierIn de hoop dat ie nog naar de n95 geport wordt
TVP!
Waarschijnlijk word je IMEI nummer geblokkeerd voor deze applicatiequote:Op dinsdag 23 september 2008 19:13 schreef DeVille80 het volgende:
ik ben nieuw, wat wordt nou bedoeld met reporten..? en in geval van een ban, wat wordt er precies geband je telefoonnummer?
Elke iPhone heeft een uniek device nummer. Ik gok dat het daar op gebeurd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:13 schreef DeVille80 het volgende:
ik ben nieuw, wat wordt nou bedoeld met reporten..? en in geval van een ban, wat wordt er precies geband je telefoonnummer?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:29 schreef thumper het volgende:
Ik heb ook hot stuff!!!Ahh jong SthumperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:08 schreef soylent het volgende:
Ontvangen
[ afbeelding ]
=>
Teruggestuurd
[ afbeelding ]
leuk uitzicht...waar is dat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:57 schreef thumper het volgende:
Wat leuk! Ik maakte een foto van mn uitzicht vanuit de huiskamer:
[ afbeelding ]
en ik krijg een getekende versie van mijn foto terug!
[ afbeelding ]
Die tekeningen krijgen ik en mijn vrouw ook regelmatig. Hij had de hond erg mooi getekend.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:57 schreef thumper het volgende:
Wat leuk! Ik maakte een foto van mn uitzicht vanuit de huiskamer:
[ afbeelding ]
en ik krijg een getekende versie van mijn foto terug!
[ afbeelding ]
Die mensen krijgen van mij een plaatje terug van de SLEEP knop op de afstandsbediening van de tvquote:Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef NanKing het volgende:
Het een app met zoveel potentie maar het is echt jammer dat er zoveel pervs op zitten. En je komt die pervs ook iedere keer weer tegen vooral die sneaker en voetfetisj lui.
gewoon in je instellingen waar je dus ook je wifi regelt enzo.. komt onderin een dingetje bij voor je photoswap instellingenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:36 schreef c0nd0r het volgende:
Ik heb het vandaag pas ontdekt
Maar hoe kun je je naam en mailadres enz setten?
Ow ja dat vergeet ik nog wel is dat plekje ja! Dank je!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon in je instellingen waar je dus ook je wifi regelt enzo.. komt onderin een dingetje bij voor je photoswap instellingenEn ook voor andere apps is dat zo
sommige plekjes moet je de juiste aandacht gevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja dat vergeet ik nog wel is dat plekje ja! Dank je!
Dat zie ik op bepaalde fotos jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sommige plekjes moet je de juiste aandacht geven
Ah dus ik kreeg jouw lulquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vandaag pas ontdekt en ik vind het geniaal!!
Loop de hele dag foto's te maken
Dude!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee mijn trein!
Ik kreeg van jou een screen met woar is dat dan
Nee hoor!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:26 schreef Ad_rem het volgende:
Er zijn dus nog twee mensen die het programma gebruiken
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
Stout meisje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door SKa_BoSS op 17-01-2009 16:12:43 ]
Teveel gasten zal je bedoelen,quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:51 schreef eleusis het volgende:
Ben beetje op afgeknapt
Teveel voeten, glazen, muren etc
Ah ja, schuldigquote:Op zondag 12 april 2009 19:57 schreef NanKing het volgende:
Er zit atm een FOK!ker met mijn vriendin (die onder mijn nick zit) te photoswappen.
Ik doe niet aan nicks :pquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:11 schreef Blauwe_Apen het volgende:
1 Avond PhotoSwap, en dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dude hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:11 schreef Blauwe_Apen het volgende:
1 Avond PhotoSwap, en dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:25 schreef Blauwe_Apen het volgende:
Hmmm, als je het echt wil weten![]()
Met deze tekeningen![]()
[ afbeelding ]
Met deze tekeningen![]()
[ afbeelding ]
al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:38 schreef Cid het volgende:
Maak een of andere wazige foto om het eens te proberen, krijg ik een (lelijke) naakte chick terug
![]()
Ben benieuwd hoe lang Apple dat leuk gaat vinden...
Pomme of Kelly bedoel je? Volgens mij niet..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:39 schreef BaggerUser het volgende:
is dit niet 1 van die youtube meisjes ?
http://www.shareyourphotoswap.com/index.php?id=671&title=A%20girl!%20There
Het vreet wel accuquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Loop de hele dag foto's te maken
Met deze tekeningen![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |