Nee, dat gebeurd altijd als ik lig te pitten.... 9 uur tijdsverschil, hequote:Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef devzero het volgende:
Heeft er iemand nog wat meegekregen van de miljoenennota? Ik heb het helemaal niet gevolgd
Veel plezier in Nederland.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:13 schreef wonderer het volgende:
Wow. We gaan hard
Over vijf uur vlieg ik. Ik wou dat het al morgen was
Goeie reis en hou ons op de hoogte van je Hollandse indrukken hè!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:13 schreef wonderer het volgende:
Wow. We gaan hard
Over vijf uur vlieg ik. Ik wou dat het al morgen was
Dat gaat wel lukken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:45 schreef Bora-Bora het volgende:
@Isegrim: Hee leuk, Texas. Veel plezier!
Hoe komt dat er in de US of A nog zoveel deutsch gesprochen wordt? Zijn dat de mormonen of zo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:11 schreef maartena het volgende:
Andere talen: Spaans (+/- 40 miljoen Spaanstaligen), Frans (+/- 1 miljoen), Duits (+/- 1 miljoen)
Ze spreken een andere taal dan Engels iig. Er wordt hier en daar nog in het Duits gepreekt in kerkjes en schooltjes.quote:Op donderdag 18 september 2008 04:28 schreef Wackyduck het volgende:
Maar die spreken toch eerder een soort van pseudo duits.
http://www.nvtc.gov/lotw/months/november/USlanguages.htmlquote:Op donderdag 18 september 2008 16:34 schreef Shivo het volgende:
Er zijn ws veel meer mensen die Han-Chinees of Mandarijn spreken, dan mensen die Duits of Frans spreken.
quote:Op donderdag 18 september 2008 07:01 schreef Versie1 het volgende:
Het is hier fantastisch (reis westen US), maar ik kan niet wachten op het lekkere smaakvolle nederlandse voer
Ik ben benieuwd hoeveel restaurants dat in Nederland op die manier serverenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:55 schreef maartena het volgende:
[..]Je kunt hier in California enorm gevarieerd eten...... Toegegeven, ik moet nog een restaurant tegenkomen waar je aardappelen en groente met jus op Hollandse wijze geserveerd krijgt, maar de variatie aan restaurants is enorm hier.
Je moet ook niet alleen maar naar Denny's en Sizzler gaan natuurlijk....
Blue band goede start?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:49 schreef wonderer het volgende:
Hollandse indrukken:
NS
Mensen die even lang zijn als ik
Het weer
Haring
Roggebrood
Patat met mayo
Enge Marokkanen
Vriendelijke Marokkanen
Alles op loopafstand
Fietsen
Fietsers
Blue Band Goede Start
Degelijk mobiel netwerk 14.gif
Zo genoeg?
witbrood met al het goede van bruinbroodquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Blue band goede start?
Ik ga in januari weer, lekker in m'n eentje. Laat vrouw en kind achter.
Ik ga naar de farmers market (op de fiets, ha !) en die verkopen hun eigen boter.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
witbrood met al het goede van bruinbrood
Jij hebt de Fok! Wii in je bezit?!quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ga naar de farmers market (op de fiets, ha !) en die verkopen hun eigen boter.Een calorietje meer maar goed, ik wil wel lekker leven natuurlijk. Die ene calorie klik ik er wel weer af op FOK.
Ik gebruik amper meer boter tegenwoordig... Ik gebruik(te) het vooral om te zorgen dat de hagelslag niet van mijn brood valt, maar dat eet ik dus sook niet meer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ga naar de farmers market (op de fiets, ha !) en die verkopen hun eigen boter.Een calorietje meer maar goed, ik wil wel lekker leven natuurlijk. Die ene calorie klik ik er wel weer af op FOK.
Meer Amerikansen zijn van Duitse afkomst dan van welke andere afkomst ook, maar het zullen meer de traditionele gemeenschappen zijn die nog echt Duitsig praten.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:38 schreef breaky het volgende:
[..]
Hoe komt dat er in de US of A nog zoveel deutsch gesprochen wordt? Zijn dat de mormonen of zo?
Niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:28 schreef Shivo het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel restaurants dat in Nederland op die manier serveren
Boter is een stuk gezonder dan margarine. Margarine bevat geharde vetten en transvetten. Vooral die laatste zijn zo'n beetje het slechtste wat je kunt eten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |