Is dat dezelfde als jou ava?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een pool
http://images.google.nl/images?rlz=1C1CHMB_nlNL291&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=joanna%20krupa&um=1&sa=N&tab=wi
Ja op pagina 3 of 4 zie je mn avaquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als jou ava?
En je sig ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik hier op zeggen...
Bevestigen dan maar?
Mja op zich wel. Maar ik zie vrouwen liever zonder kleren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, ik ben liever mezelf eigenlijkmaar het is wel een mooi jurkje
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een pool
http://images.google.nl/images?rlz=1C1CHMB_nlNL291&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=joanna%20krupa&um=1&sa=N&tab=wi
Ja alleen op internetquote:
Ik voldoe aan alledrie vandaag.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel vitamine C, rust en goed eten![]()
Dokter 4EBE heeft gesproken
Dan moet je je bedenken wat je gisteren hebt gegeten en zo ga je door tot vorige weekquote:
oh...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je je bedenken wat je gisteren hebt gegeten en zo ga je door tot vorige week
Yeah but no, but yeah, but.. no...quote:
En der na even Teletubbies kijken?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:56 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga toch maar weer even RCT doen
Ik las KFCquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:56 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga toch maar weer even RCT doen
heitingaquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:57 schreef afcajos het volgende:
Vanavond psv - atletico madrid![]()
Normaal gesproken vind ik niet erg als psv ver komt in de CL omdat iemand toch de puntjes voor NL moet pakken, maar nu johnny heitinga bij atletico speelt hoop ik toch wel dat atletico wint
Gekquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:57 schreef afcajos het volgende:
Vanavond psv - atletico madrid![]()
Normaal gesproken vind ik niet erg als psv ver komt in de CL omdat iemand toch de puntjes voor NL moet pakken, maar nu johnny heitinga bij atletico speelt hoop ik toch wel dat atletico wint
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En der na even Teletubbies kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |