Helaas wel. Tegenwoordig gaat iedereen dood aan kanker, maar Bassie en Adriaan? Ho maar.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:38 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Helaas wel. Tegenwoordig gaat iedereen dood aan kanker, maar Bassie en Adriaan? Ho maar.
Neen, gewoon in een idyllisch dorpje ergens in Nederland.quote:
[..]
Helaas wel. Tegenwoordig gaat iedereen dood aan kanker, maar Bassie en Adriaan? Ho maar.
[..]
Idd ja. Hier gaat binnenkort een random groepje kleurlingen flink voor boeten, let maar opquote:
ewa, 30 september bassie op het Mercatorpleinquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:47 schreef trabant het volgende:
Het was dan ook kermis in Cuijk, ik wist niet dat er ook oranje suikerspin was...
Daar had ik die rare clown en de diabolische kinderen alleen maar een plezier mee gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:48 schreef Yorrit het volgende:
je had gewoon met onblote fallus op het balkon moeten gaan staan.. vergezeld van apocalyptische noise
in ieder geval de ouders een schok toegebracht (als zij niet ook al verlamd waren door de incantaties van bassie)quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:49 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Daar had ik die rare clown en de diabolische kinderen alleen maar een plezier mee gedaanEn mezelf episch voor lul gezet.
Ja, herbert-jan Diederickquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:49 schreef Misstique het volgende:
Zijn er nog mensen onder de 55 die sherry drinken?.
omdat hij niet anders kan!quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:52 schreef Florian_ het volgende:
Waarom doet die gast dit eigenlijk nog steeds?
Omdat het een vuig satansgebroed is natuurlijk... iets wat me gisteren te meer duidelijk werd gemaakt door zijn obscene optreden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:52 schreef Florian_ het volgende:
Waarom doet die gast dit eigenlijk nog steeds?
Hij had allang kunnen rentenieren, als ie niet alles had uitgegeven aan whiskey en prostituees
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:36 schreef Ian_Curtis het volgende:
... onder het genot van de topserie Cheers en een sherry.
Ieder andere benaming zou een compliment zijn voor die geschminkte klaploper.quote:
Galgengebroed !quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Ieder andere benaming zou een compliment zijn voor die geschminkte klaploper.
gaan die kinderen nog harder krijsen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap niet dat die vetzak nog steeds het concept Bassie zo uitmelkt. Waarom toert ie niet door NL als die dove ?
Als mijn topic dicht moet kan deze helaas ook niet overleven. Ik dien een klacht in, bassie is namelijk heilig voor mij en ik word er erg verdrietig van dat er zo negatief over hem gepraat wordtquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap niet dat die vetzak nog steeds het concept Bassie zo uitmelkt. Waarom toert ie niet door NL als die dove ?
Het is SCHETSTE. Schertsen is grappen maken. Zie het de laatste tijd zo veel in KLB, vooral in van die topics van mensen die interessant willen doen maar het eigenlijk niet kunnenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:36 schreef Ian_Curtis het volgende:
Gisteravond, na een dag hard werken wilde ik genieten van mijn welverdiende rust, onder het genot van de topserie Cheers en een sherry. Echter, wat schertste mijn verbazing toen ik thuis aan kwam?
Dat verhaal gaat bij ons ook rondquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:16 schreef leppeh het volgende:
[..]
Bassie is trouwens echt een kutzak eerste klas! Bij ons kwam hij wel eens op de kermis (whehe), als die kinderen dan niet snel genoeg weg waren nadat hij ze een handtekening had gegeven werden ze gewoon aan de kant geflikkerd of voor hun kop gemept. Zo onbeschoft, gewoon even rondlopen om wat dingen uit te delen is toch niet zo zwaar dat je die kinders aan diggelen moet schoppen...
Nou ik snap het nog niet helemaal, en ik heb niet genoeg fantasie om mij de gehele situatie voor te stellen dus wmb komt er een paint.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:24 schreef leppeh het volgende:
Ik heb het zelf gezien!Helaas geen foto's gemaakt van huilende kinderen met ingedeukte schedels en missende ledematen, misschien dat er een Paint komt als er grote vraag naar is.
Bedekt worden door mijn poep is een te grote eer voor de beste man.quote:
Idd, en dan lafjes gelijk terug naar binnen rennenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
TS woonde wel perfect om Bassie een ei op zn bakkes te mikken.
Kijken of ie dan weer vriendelijk was gebleven tegen de kinderen ?
Ik zag laatst (bijna) de hele cast voorbijkomen in een Frasier-aflevering.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:53 schreef Colonia het volgende:
Is Cheers weer op tv???![]()
Waar?? Hoe laat??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |