Helaas wel. Tegenwoordig gaat iedereen dood aan kanker, maar Bassie en Adriaan? Ho maar.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:38 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Helaas wel. Tegenwoordig gaat iedereen dood aan kanker, maar Bassie en Adriaan? Ho maar.
Neen, gewoon in een idyllisch dorpje ergens in Nederland.quote:
[..]
Helaas wel. Tegenwoordig gaat iedereen dood aan kanker, maar Bassie en Adriaan? Ho maar.
[..]
Idd ja. Hier gaat binnenkort een random groepje kleurlingen flink voor boeten, let maar opquote:
ewa, 30 september bassie op het Mercatorpleinquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:47 schreef trabant het volgende:
Het was dan ook kermis in Cuijk, ik wist niet dat er ook oranje suikerspin was...
Daar had ik die rare clown en de diabolische kinderen alleen maar een plezier mee gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:48 schreef Yorrit het volgende:
je had gewoon met onblote fallus op het balkon moeten gaan staan.. vergezeld van apocalyptische noise
in ieder geval de ouders een schok toegebracht (als zij niet ook al verlamd waren door de incantaties van bassie)quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:49 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Daar had ik die rare clown en de diabolische kinderen alleen maar een plezier mee gedaanEn mezelf episch voor lul gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |