Nou ja, ze geven me wel geld...quote:
(TS slaat zichzelf alvast omdat ze hierop reageert, want het maakt namelijk geen kont uit wat je voor opleiding doet, hoe slim je bent, hoe slim je wílt zijn... Maar ik vind het leuk om uit te leggen dus hier komt-ie: )quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:10 schreef vanBnaarC het volgende:
TS "studeert""MBO "
"curus bloempotschikken"
![]()
Geef me dan ook een gevulde koek zodat dat wat beter luktquote:
TopicUser is gedissed. FAILquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:15 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
(TS slaat zichzelf alvast omdat ze hierop reageert, want het maakt namelijk geen kont uit wat je voor opleiding doet, hoe slim je bent, hoe slim je wílt zijn... Maar ik vind het leuk om uit te leggen dus hier komt-ie: )
Ik heb HAVO gedaan maar ik wil leraar informatica worden en dat zat niet in m'n pakket, ik had namelijk C&M. Dus vandaar dit
[..]
Geef me dan ook een gevulde koek zodat dat wat beter lukt
Stiekem doe je zelf ook gewoon MBO, maar stel je voor dat mensen op FOK! daar achter zouden komen ehquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:10 schreef vanBnaarC het volgende:
TS "studeert""MBO "
"curus bloempotschikken"
![]()
TS kan er niet meeomgaan
Nee joh, helemaal niet engquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:32 schreef kikoooooo het volgende:
mensen die grote organisaties zoals de ib gaan mailen, zijn falers. Pak de telefoon en bel ze, dan wordt het direct opgelost. Maar bellen is eng zeker?
Dude .. net of bellen bij de IBG wél helpt, want dat impliceer je hier mee te zeggen..quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:32 schreef kikoooooo het volgende:
mensen die grote organisaties zoals de ib gaan mailen, zijn falers. Pak de telefoon en bel ze, dan wordt het direct opgelost. Maar bellen is eng zeker?
Die ervaring heb ik dus niet. Werd altijd goed geholpenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dude .. net of bellen bij de IBG wél helpt, want dat impliceer je hier mee te zeggen..![]()
Ik moet toegeven dat ze een aantal keren echt wel al hun best deden om mij te helpen, maar ook wel dat ze vage josties aan de telefoon die zeggen dat je het zelf maar moet uitzoeken en het probleem niet bij ons moet leggen, goedemiddag ..
Vrouwen op ICT... ik hield mijn hart vast tijdens het klikken op je fobo, maar het viel mij nog alleszins meequote:Op dinsdag 16 september 2008 12:15 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
(TS slaat zichzelf alvast omdat ze hierop reageert, want het maakt namelijk geen kont uit wat je voor opleiding doet, hoe slim je bent, hoe slim je wílt zijn... Maar ik vind het leuk om uit te leggen dus hier komt-ie: )
Ik heb HAVO gedaan maar ik wil leraar informatica worden en dat zat niet in m'n pakket, ik had namelijk C&M. Dus vandaar dit
[..]
Geef me dan ook een gevulde koek zodat dat wat beter lukt
Toen ik voor het eerste zo fucked op werd geholpen zag ik trouwens op de website ook dat je klachten kon indienen tegen medewerkers van IBG .. vandaar !quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik dus niet. Werd altijd goed geholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |