abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61670716
POEP ib-groep!
Iik had geen onderwijskaart gekregen, dus ik langs bij de administratie van school.. zeggen ze dat ze die niet hebben! Wat moet ik nou
Dus ik naar de site van de IB-groep, proberen te mailen, maar nee hoor, dat ding zegt dat m'n nummer niet goed is. Is het verdorie WEL! Ik ben toch niet dom. Ik heb het wel vijf keer ingetikt maar het blijft fout (zonder die streepjes ja ). En nu moet ik dus gaan bellen.. grr...

Ter illustratie: www.ib-groep.nl

Ter illustratie:
pi_61670765
TS bestaat niet bij IBG

Anyway, das mooi kut voor je... succes met bellen
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_61670806
IBG
pi_61670845
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
IBG
Nou ja, ze geven me wel geld...

[edit] Als ik die onderwijskaart krijg tenminste. Want anders stoppen ze daarmee
pi_61670938
Terechte klacht, ik vind die site echt onoverzichtelijk.
pi_61671026
TS "studeert" "MBO " "curus bloempotschikken"

TS kan er niet meeomgaan
pi_61671141
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:10 schreef vanBnaarC het volgende:
(TS slaat zichzelf alvast omdat ze hierop reageert, want het maakt namelijk geen kont uit wat je voor opleiding doet, hoe slim je bent, hoe slim je wílt zijn... Maar ik vind het leuk om uit te leggen dus hier komt-ie: )
Ik heb HAVO gedaan maar ik wil leraar informatica worden en dat zat niet in m'n pakket, ik had namelijk C&M. Dus vandaar dit
quote:
TS kan er niet meeomgaan
Geef me dan ook een gevulde koek zodat dat wat beter lukt
pi_61671283
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:15 schreef alledagenheeldruk het volgende:

[..]

(TS slaat zichzelf alvast omdat ze hierop reageert, want het maakt namelijk geen kont uit wat je voor opleiding doet, hoe slim je bent, hoe slim je wílt zijn... Maar ik vind het leuk om uit te leggen dus hier komt-ie: )
Ik heb HAVO gedaan maar ik wil leraar informatica worden en dat zat niet in m'n pakket, ik had namelijk C&M. Dus vandaar dit
[..]

TopicUser is gedissed. FAIL
pi_61671430
Hap hap hap
pi_61671524
quote:

TS kan er niet meeomgaan
Stiekem doe je zelf ook gewoon MBO, maar stel je voor dat mensen op FOK! daar achter zouden komen eh
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_61671554
mensen die grote organisaties zoals de ib gaan mailen, zijn falers. Pak de telefoon en bel ze, dan wordt het direct opgelost. Maar bellen is eng zeker?
pi_61671586
MIjn onderwijskaart moest dus wel uiterlijk 17 september bij de IBG zijn, ik hoop die van jou niet
Ik lust bier en tieten!
pi_61673418
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:32 schreef kikoooooo het volgende:
mensen die grote organisaties zoals de ib gaan mailen, zijn falers. Pak de telefoon en bel ze, dan wordt het direct opgelost. Maar bellen is eng zeker?
Nee joh, helemaal niet eng maar ik haat het dat je altijd eerst een kwartier in de wacht gezet wordt. Oke, als je mailt moet je 6 dagen wachten geloof ik. Maar als ik eerst mail kan ik altijd alsnog gaan bellen als het niet snel genoeg gaat.

Ik haat het als ik overal zo achteraan moet. Waarom gaat het noooit gewoon goed? (nou ja.. zulke dingen dan)
pi_61674027
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:32 schreef kikoooooo het volgende:
Dude .. net of bellen bij de IBG wél helpt, want dat impliceer je hier mee te zeggen..
Ik moet toegeven dat ze een aantal keren echt wel al hun best deden om mij te helpen, maar ook wel dat ze vage josties aan de telefoon die zeggen dat je het zelf maar moet uitzoeken en het probleem niet bij ons moet leggen, goedemiddag ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61674233
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dude .. net of bellen bij de IBG wél helpt, want dat impliceer je hier mee te zeggen..
Ik moet toegeven dat ze een aantal keren echt wel al hun best deden om mij te helpen, maar ook wel dat ze vage josties aan de telefoon die zeggen dat je het zelf maar moet uitzoeken en het probleem niet bij ons moet leggen, goedemiddag ..
Die ervaring heb ik dus niet. Werd altijd goed geholpen
pi_61674338
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:15 schreef alledagenheeldruk het volgende:

[..]

[..]

Vrouwen op ICT... ik hield mijn hart vast tijdens het klikken op je fobo, maar het viel mij nog alleszins mee
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61674362
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:21 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Die ervaring heb ik dus niet. Werd altijd goed geholpen
Toen ik voor het eerste zo fucked op werd geholpen zag ik trouwens op de website ook dat je klachten kon indienen tegen medewerkers van IBG .. vandaar ! !
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61674392
Kijk voor de gein eens bij de centrale topics in Klaagbaak Klaag hier op de IB-groep

Daar verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')