Dankzij de wonderen van de moderne techniek kan je achter elke pc gemakkelijk al je gegevens veranderen, en alles is binnen handbereik. De IB-groep dacht ook, goh, wat een geweldige mogelijkheden biedt dit voor de toekomst! Hun beste ICT-professionals gingen direct aan de slag en maakten het beste systeem ooit. Jaren nog zou dit systeem geroemd worden om zijn efficiėntie en gebruikersvriendelijkheid. Wereldvrede ontstond spontaan en God zag dat het goed was.
OF NIET.

Na lang wikken en wegen had ik vorige maand een studie uitgekozen, mijzelf ingeschreven en toen leek het me een goed idee om ook maar eens studiefinanciering aan te vragen. Het aanvragen van een DigiD ging gespoed, totdat ik erachter kwam dat ik mijn gebruikersnaam vergeten was. Nouja, mijn eigen falen, en een nieuwe aanvragen duurt maar ... drie weken.
*woesjgeluiden*
FAST FORWARD NAAR VANDAAG! *woesjgeluiden*
Ik vul al mijn gegevens in (met de hoop dat ik nog een beetje op tijd ben voor een OV-jaarkaart), druk vol spanning op 'verzenden' ... om vervolgens een error te krijgen. Type mismatch: '[string: ""]' Leuk. Maar ik wil mijn geld en zo gaat dat niet lukken. Leuker kunen zij het dus ook niet maken.
Samenvatting:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. |||
Usernotes van Gamer_V*O*
Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*