Het ritje van en naar het spoorwegmuseum vond ik meer dan genoeg in zo'n ding. In Groningen heb ik wel eens zo'n SGM zien staan, maar dat was voor instructie.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
heb nog nooit in zon ding gezeten zelfs
maarja, heb dan ook nog geen SGM in Enschede gezien
Toch was dat best lachen eigenlijkquote:Op donderdag 18 september 2008 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
Het ritje van en naar het spoorwegmuseum
tsja, eigenlijk zou ie er ook moeten zijn voor twee dagen en dan één persoonquote:Op donderdag 18 september 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
knaker wat heb ik daar nou aanIk ga toch nooit met z'n tweeën of zo
Dat zou helemaal relaxt zijn jaquote:Op donderdag 18 september 2008 14:19 schreef dennistd het volgende:
tsja, eigenlijk zou ie er ook moeten zijn voor twee dagen en dan één persoon
Kun je daar eens wat meer over vertellen?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Op de nevenlijnen waar andere vervoerders rijden, worden tegenwoordig laserguns gebruikt om de overwegen aan te sturen.
Oh gewoon een soort afstandbediening dus eigenlijkquote:Op donderdag 18 september 2008 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Het klinkt spannender dan dat het is.
Goed, en wat als er nou een ledig mat ritje door wil stomen?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Echt gesleuteld wordt er volgens mij niet meer. Op trajecten die door de NS gereden worden, is het zo dat er een tijdmechanisme ingebouwd zit op het moment dat een trein een bepaald punt passeert en een station naderet. Na die tijd gaan de bomen naar beneden en kan de trein bij dat station vertrekken.
jaquote:Op donderdag 18 september 2008 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh gewoon een soort afstandbediening dus eigenlijk
Op Leeuwarden - Groningen kan die gewoon doorkarren en bij onbediend gebied zal er even afgeremd moeten worden en het laserpistool gebruikt moeten worden, al is meestal volledige stilstand niet nodig.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Goed, en wat als er nou een ledig mat ritje door wil stomen?
Dat is Duitsland. Hier in Nederland zullen denk ik eventueel enkele spoorwegovergangen aangereden moeten worden, totdat de trein het ATB-NG baken passeert en weer goed gesignaleerd wordt en er weer een normaal tempo gereden kan worden.quote:Overigen nog een uitzondering op de regel bedenk ik me nu: Toen we door een bijna aanrijding richting leer te lang stilstonden lagen daardoor all duitse overwegen in storing, toen moest er bij iedere overweg gestopt worden en gesleuteld worden zodat de bomen toch naar beneden gingen:)
Daar heb je nou de stop-door schakeling voor!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Goed, en wat als er nou een ledig mat ritje door wil stomen?
Lekker nagedachtquote:De bouw van een nieuwe stationshal in
Arnhem is uitgesteld.Er is nog geen
aannemer die de futurische hal voor de
prijs van de gemeente wil bouwen.Tot
2012 blijft een noodstation in gebruik,
waarover nu al veel reizigers klagen.
willen ze borat inzetten?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:35 schreef Willy84 het volgende:
Het wordt toch alleen maar duurder of we moeten wat mensen uit Kachstan halen die het heel goedkoop kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |