Dat materieel is er niet 'opeens' hoor. NS zit gewoon wat ruimer in de VIRMpjes door de nieuwe viertjes.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:29 schreef Brembo het volgende:
[..]
Verbaast me de laatste tijd dat 3700 volledig met VIRM (VI) wordt gereden, eindelijk ruimte. Maar dat ze nu opeens materieel voor hebben, verbaast me.
Idd. Alleen al het feit dat het hele nieuwsbericht op nu.nl onder de rubriek "Opmerkelijk" stond gaf dat treffend aanquote:
Met lok voor en achter overigensquote:Op woensdag 24 september 2008 14:53 schreef Peterselieman het volgende:
En daarnaast ICK in de 2000 tussen Den Haag CS en Arnhem
Wel als de achterste loc defect is en de voorste onderweg ook defect raaktquote:Op woensdag 24 september 2008 17:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kunnen ze hem iig niet stil zetten wegens een defecte loc : +
als de wielen blokkeren hoeft er maar eentje kapot te zijn, ookquote:Op woensdag 24 september 2008 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel als de achterste loc defect is en de voorste onderweg ook defect raakt
precies. Maar "wegens een defecte loc" kan dus ook nog steedsquote:Op woensdag 24 september 2008 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dat kan ook wel zonder loc, als de remmen van de wagons niet gelost willen worden
84 ton uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:58 schreef Fixers het volgende:
Wat weegt zo'n 1800 dan eigenlijk, dat je het met 10 man aan het rollen krijgt?
zolang t maar op TIJD rijd kan t me allemaal onder een trein komenquote:Op woensdag 24 september 2008 20:34 schreef Duvel het volgende:
En trekduw, andere compressor, andere chopper, nieuwere ATB, andere installatie voor parkeren van materieel. Om maar wat voorbeeldjes te geven.
wel als die bergafwaards moetquote:Op woensdag 24 september 2008 20:55 schreef Duvel het volgende:
Zonder compressor en choppers en zo, rijdt ie helemaal niet.
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:55 schreef Duvel het volgende:
Zonder compressor ATB en choppers en zo, rijdt ie helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |