abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61845601
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:42 schreef E.T. het volgende:
Misschien aan oma vragen om bij binnenkomst Dana alleen even vlug gedag te zeggen en pas later Dana uit de box te halen of er boven gaan hangen?
Ja dat heb ik vorige keer ook al aangegeven, maar ze was toch wel weer erg snel met dana uit de box grissen Nu was ze ook net terug van vakantie en had dr 10 dagen niet gezien dus die stond vanmorgen vroeg natuurlijk al te trappelen om dr kleindochter weer te zien

Maar ik zal dr idd nog eens vragen of ze niet eerst gewoon kan gaan zitten en koffie wilt drinken en daarna pas rustig richting dana wilt gaan.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:50:25 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_61845615
Ruben is de uitzondering... Het maakt niet uit hoe hij overdag slaapt, hij slaapt 's avonds prima.

*klopt af*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61845620
Mee eens met E.T. en k_i_m

Gelukkig hebben wij niet iemand in de familie die zomaar Maarten van alles aan het geven is. Zal ook behoorlijk pissig zijn als mensen dat zouden doen.

Maarten is bijna van z'n verkoudheid af.
Zo sneu zo'n rochelend mannetje
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:54:57 #254
156412 hestria
erg gastvrij
pi_61845722
hier ook geen problemen met slapen, zelfs een beetje andersom, als dennis 2 slaapjes gemist heeft, kan hij s'avonds echt moeilijk in slaap komen. Hij heeft dan veel te veel prikkels en te weinig slaap, waardoor hij gewoon niet aan zijn moeheid kan toegeven.

Dat eenkennig is heel vervelend, dennis heeft het naar sommige mensen toe ook heel erg, neem hem dan meestal op schoot, dan kan hij rustig de mensen bekijken en zit toch veilig bij mama. na een min of 10 begint ie te bewegen en dan is het veilig om hem te benaderen, alleen niet gelijk gezicht aan gezicht.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_61845783
Als Jen goed overdag slaapt doet ze nog steeds nachtbraken. Hier maakt het geen verschil.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61846136
Hier wel meer rust om te gaan slapen en rustiger slapen als ze overdag ook goed heeft geslapen. Wij gaan ff boodschappen doen, nu het nog droog is. Regenkap ligt in de wagen .
Fake it till you make it...
pi_61846365
Als het hier rustig is en we niet teveel met Leander slepen (op visite ed) slaapt hij 's nachts beter

En als hij wel moeilijk in slaap komt doe ik hem in de draagdoek, dan slaapt hij meestal zo
pi_61846369
Freecell, Lotte heeft heel veel baat gehad bij de chiropractor!
Wij zijn volgens mij met 4/5 weken gegaan en zagen zo snel verbetering!
(ze overstrekte zich en had last van haar nekje, zodra je haar op d'r rug legte was het gelijk brullen, behalve 's nachts). Tijdens de behandeling was het echt brullen, maar het hielp zo goed!
Vandaag gaan we weer, we zijn nu een maand niet geweest, kijken hoe het nu gaat!
pi_61846536
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ja dat heb ik vorige keer ook al aangegeven, maar ze was toch wel weer erg snel met dana uit de box grissen Nu was ze ook net terug van vakantie en had dr 10 dagen niet gezien dus die stond vanmorgen vroeg natuurlijk al te trappelen om dr kleindochter weer te zien

Maar ik zal dr idd nog eens vragen of ze niet eerst gewoon kan gaan zitten en koffie wilt drinken en daarna pas rustig richting dana wilt gaan.
Oe, herkenbaar ! Mijn ouders waren hier 1x per week en dan was het een drukte, vreselijk! Alles moest dan in die paar uurtjes gebeuren dus ze waren constant bezig met Jasja en dan op zo'n drukke manier dat mijn lief zei: je vader denkt geloof ik dat Jasja al 2 jaar is ipv een paar weken, druk tegen haar praten, zelf druk bewegen, haar druk bewegen.... Zowel ik als Jasja was bekaf na afloop, de laatste keer heb ik er ook echt wat van gezegd. Ze zijn nu 3 weken op vakantie. De tranen stonden weliswaar in mijn moeders ogen maar we vonden echt dat ze moesten gaan, normaal gaan ze sinds hun pensionering een week of 18 per jaar op pad met de caravan en nu waren ze nog helemaal niet weggeweest ivm ziekte en overlijden van familie, zorg voor mij toen lief in het ziekenhuis lag en verhuizing van mijn zus.
Ze komen dit weekend terug en ik heb bedacht om ze niet hier te laten komen maar juist naar hun toe te gaan en een nachtje blijven logeren. Dan hoeft niet alles in die paar uurtjes te gebeuren en zij zijn in hun eigen huis dus hebben ook meer eigen bezigheden en hoeven dan niet die 2 daagjes continu met haar bezig te zijn. Ik doe het ook omdat ik het voor Jasja denk ik ook wel goed vindt om te wennen aan andere omgevingen. Ik ben nog niet heel veel met haar op bezoek bij anderen geweest (in het begin komen mensen toch naar jou toe), gisteren voor het eerst naar een vriendin die ook een baby heeft en dat vond ze allemaal prima.
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:01:24 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61847130
Madelieve, geheel off-topic, maar hoe is het nu met je vriend?
pi_61847458
BE, het gaat zozo . Er zit nog een lichte ontsteking ergens in zijn lichaam die maar heel langzaam weggaat, zijn HB is heel laag en zijn bloeddruk is aan het eind van een dialyse vaak heel laag. Dat - en sowieso het feit dat hij heel ziek is geweest - zorgt ervoor dat hij maar langzaam op krachten komt. Hij heeft nog heel weinig energie en kracht en slaapt heel veel.
Maar hij geniet ook heel erg van zijn kleine meisje - hoewel de zorg wel echt helemaal op mij aankomt maar dat vind ik niet erg - en van de week voelde hij zich wat beter en zijn we met het hele gezin even in Amstelveen gaan shoppen en lunchen en dat was heel fijn.! Hij liep zo trots als een pauw achter de kinderwagen en ik liep ook helemaal te glunderen .

Edit: andere reden dat ik volgende week liever naar mijn ouders ga dan zij hier, is ook dat lief vrij weinig kan hebben. Die is helemaal gesloopt na zo'n wervelwindbezoekje van mijn ouders . Ik ga dus samen met Jasja. (Ik bedacht gisteren: stel dat hij zou zeggen: ik ga met Jasja naar mijn ouders en blijf jij lekker thuis.. no way !)
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:09:41 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61848604
Kloekje!
Wat jammer dat het herstel nog zo langzaam gaat zeg. Maar ja, hij is idd ook wel echt heel erg ziek geweest natuurlijk...
pi_61848865
Wel een goed plan Madelieve, om naar je ouders te gaan ipv hun te laten komen. Nu mar hopen dat ze hun enthousiasme in toom kunnen houden na die 3 weken hihi

Idd jammer dat het herstel van je vriend zo langzaam gaat, maar wel heel fijn dat hij zo van zijn kleine meid kan genieten
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:40:44 #264
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61849281
Ik maak even een voor Isis! (sorry, verder niet gelezen)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:59:21 #265
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_61862446
Ahum reageerde op een paar bladzijdes terug. Grrrr nou sorry moet nu hoognodig naar bed ben ik bang.

jojo wat fijn dat je lekker mocht knuffelen heerlijk joh.

Sasha, Zoė vind die koekjes helemaal niet lekker. Ze sabbelt er wat op dan smeert ze de losse stukjes en zooi aan de kinderwagen en de rest mikt ze met een grote boog uit de wagen, stoel of waar dan ook.

Kleding hier.
Zoė is nu ruim 9 maanden en heeft net maat 68 veel is daar nog te groot van. Ze is klein van stuk en tja dat was Mara ook.
Ik heb 74 al klaar liggen maar dat ligt er nog tot ver na haar verjaardag ben ik bang.

Ik lees dat de kinderwagen bakken hier al redelijk snel weggaan en plaats maken voor de buggy. Dat hebben we hier pas gedaan toen was ze dus al 9 maanden. Ook zit ze nog steeds in de cosi gebruiken jullie die ook nog?

Heb er gewoon wat dingen uitgepikt om te reageren.

Overmorgen moeten we met Zoė naar het jkz naar de kinderarts voor haar arm en been.

Verder heb ik melk geprobeerd langzaam opbouwend en de kaas ging goed en een bekertje melk (alleen voor mijzelf) En dat ging vrijdag op zaterdag nacht en zaterdag en zondagnacht helemaal fout. Ze heeft gegild van de pijn en winden, winden, winden het was heel zielig. Mijn melk avontuur heb ik laten varen. Het was heerlijk een stuk chocolade een glas melk o heerlijk was het maar totaal niet waard. Maar ja je komt er alleen achter door af en toe te proberen.

Tot snel
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:09:41 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_61862836
Ruben heeft vandaag voor het eerst iets aangeboden gekregen

De vrouw bij de bakker vroeg of hij een broodje mocht. Uiteindelijk kreeg hij gewoon een broodkorst, maar hij vond het superleuk! Nu nog leren dat hij dank u wel moet zeggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61863024
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:09 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft vandaag voor het eerst iets aangeboden gekregen

De vrouw bij de bakker vroeg of hij een broodje mocht. Uiteindelijk kreeg hij gewoon een broodkorst, maar hij vond het superleuk! Nu nog leren dat hij dank u wel moet zeggen

Een meisje bij BakkerBart bood Thomas al met 8 weken een knabbelstengel aan.
Niet veel later mocht hij van de kassajuf bij AlbertHeijn wel een handje zoute stokjes. Maar van mij niet.

Thomas rupst sinds een paar dagen keihard achteruit de kamer door. Vooruit kon hij nog niet. Tot hij vanmiddag midden op het bed lag en ik me twee tellen omdraaide om iets uit de kast te pakken.

BOINK! Huilend kind op de grond, heul geschrokken mama. Maar hij is volgens mij okee. Pfff...
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:19:55 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_61863232
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:14 schreef Webkim het volgende:

[..]

Een meisje bij BakkerBart bood Thomas al met 8 weken een knabbelstengel aan.
Niet veel later mocht hij van de kassajuf bij AlbertHeijn wel een handje zoute stokjes. Maar van mij niet.

Thomas rupst sinds een paar dagen keihard achteruit de kamer door. Vooruit kon hij nog niet. Tot hij vanmiddag midden op het bed lag en ik me twee tellen omdraaide om iets uit de kast te pakken.

BOINK! Huilend kind op de grond, heul geschrokken mama. Maar hij is volgens mij okee. Pfff...
Ik zou er geen problemen mee hebben, maar het zelf opeten
Zo verdwijnen tot nu toe alle traktaties gewoon in mijn buik (ok, de rozijntjes donder ik weg)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:21:07 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_61863276
Owja, en dat bed dat ken ik. Ik ving laatst Rubens kont op, maarja, zijn hoofd lag al op de grond.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61864123
Saar kreeg gisteren ook een plakje worst aangeboden bij de slager, en een maand terug een handje popcorn in drievliet, van een vrouw die daar liep

Madam rolt en draait en rupst..tis een kwestie van tijd voor ze goed tijgert want de bewegingen heeft ze onder de knie, ze heeft alleen nog niet echt grip op de situatie
Saartje
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:47:35 #271
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61864454
Hier nog steeds geen rollen. Wel staan .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61864559
Staan
Dat doet Saar dan nog helegaar niet. Als ik haar op d`r hoefjes zet laat ze zich er zo doorheen zakken.
Saartje
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:52:07 #273
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_61864607
O Webkim, dat is schrikken, he? Gelukkig dat alles goed was.

Vandaag ben ik met Marlien naar de dokter geweest voor een verwijzing voor heupfoto's. Ik kon gelijk door naar de poli om foto's te laten maken en nu moeten we een weekje wachten voor de uitslag. De enige aanleiding voor de foto's is, dat mijn zusje heupdysplasie heeft gehad, dus ik maak me niet al te veel zorgen.
Marlien kan trouwens al van de rug naar de buik rollen en weer terug! Ze doet het nu echt regelmatig, niet alleen meer toevallig.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:52:37 #274
156412 hestria
erg gastvrij
pi_61864630
Dennis is nog niet van het bed af gevallen, nu ligt hij ook eigenlijk nooit op bed(natuurlijk wel zijn bedje)
Wel is meneer laatst van de bank gevallen, meende dat ik wel even mijn glas van de salontafel kon pakken en hem even loslaten, gelukkig had zijn zus net met de kussens zitten te spelen en is ie in de kussens gevallen en was het niet huilen maar lachen, maar ik schrok me een hoedje.

Trouwens waneer leren ze om uit zichzelf vanuit staan weer te gaan zitten? word zo moe er van om hem telkens weer te hulp te moeten schieten(hij gaat dan heel zielig huilen)
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:28:40 #275
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61865825
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Staan
Dat doet Saar dan nog helegaar niet. Als ik haar op d`r hoefjes zet laat ze zich er zo doorheen zakken.
Ze moet ook ineens om vanalles neplachen. Dan zwaait ze met armpjes en beentjes en dan doet ze HUHHUH HUHUH HUHUH, terwijl er helemaal niks aan de hand is. Net zolang totdat ze gaat hoesten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')