Ja dat heb ik vorige keer ook al aangegeven, maar ze was toch wel weer erg snel met dana uit de box grissenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:42 schreef E.T. het volgende:
Misschien aan oma vragen om bij binnenkomst Dana alleen even vlug gedag te zeggen en pas later Dana uit de box te halen of er boven gaan hangen?
Oe, herkenbaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vorige keer ook al aangegeven, maar ze was toch wel weer erg snel met dana uit de box grissenNu was ze ook net terug van vakantie en had dr 10 dagen niet gezien dus die stond vanmorgen vroeg natuurlijk al te trappelen om dr kleindochter weer te zien
![]()
Maar ik zal dr idd nog eens vragen of ze niet eerst gewoon kan gaan zitten en koffie wilt drinken en daarna pas rustig richting dana wilt gaan.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:09 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft vandaag voor het eerst iets aangeboden gekregen
De vrouw bij de bakker vroeg of hij een broodje mocht. Uiteindelijk kreeg hij gewoon een broodkorst, maar hij vond het superleuk! Nu nog leren dat hij dank u wel moet zeggen
Ik zou er geen problemen mee hebben, maar het zelf opetenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:14 schreef Webkim het volgende:
[..]
![]()
Een meisje bij BakkerBart bood Thomas al met 8 weken een knabbelstengel aan.![]()
Niet veel later mocht hij van de kassajuf bij AlbertHeijn wel een handje zoute stokjes. Maar van mij niet.![]()
Thomas rupst sinds een paar dagen keihard achteruit de kamer door. Vooruit kon hij nog niet. Tot hij vanmiddag midden op het bed lag en ik me twee tellen omdraaide om iets uit de kast te pakken.
BOINK! Huilend kind op de grond, heul geschrokken mama. Maar hij is volgens mij okee. Pfff...![]()
Ze moet ook ineens om vanalles neplachen. Dan zwaait ze met armpjes en beentjes en dan doet ze HUHHUH HUHUH HUHUH, terwijl er helemaal niks aan de hand is. Net zolang totdat ze gaat hoestenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Staan
Dat doet Saar dan nog helegaar niet. Als ik haar op d`r hoefjes zet laat ze zich er zo doorheen zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |