abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61670196
Deel 157

Babietjes

10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Anna Sophie, dochter van rodesappigeaardbei
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben Matthias Jesse, zoon van Troel en Bert
17 januari 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
01 februari 2008: Oliver, zoon van Renda
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
07 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
19 april 2008: Rosa Mae Allison, dochter van FoN
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
23 juni 2008: Junah, dochter van Libel
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte Jolein, dochter van Mrien
***01 juli 2008: Koen Jurriaan, zoon van LovelyLady***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
18 juli 2008: Tim, zoon van Bright
25 juli 2008: Joyce Lynn, dochter van crumpet
26 juli 2008: Sewdou, zoon van Janena
02 augustus 2008: Caitlin, dochter van Lionheaad
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
06 augustus 2008: Evalynn Feline Kaidy, dochter van Mibos
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
11 september 2008: Ben Maarten Lode, zoon van OooLizaooO
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Laatste post door mij:
quote:
700cc is wat aan de hoge kant voor melk (of heeft dat een bijzondere reden?)

Lust ze wel sap/ diksap / roosvisee / water / thee?? En hoe geef je het? (Jen wil nog niet uit een tuitbeker, maar gewoon sap uit de fles) Of samen oefenen uit een beker? (is hier feest)

[ Bericht 50% gewijzigd door Lois op 18-09-2008 11:23:16 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61670285
Pfff lastig. Ik zou de afspraak op het CB niet afzeggen, volgens mij gaan ze daar dan op de lange duur alleen maar moeilijker doen.

Gewoon heengaan, commentaar negeren en goed filteren wat ze zeggen. Misschien hebben ze nog goede tips?
pi_61670327
Wat wordt ze alweer groot, ons meiske! Ze kan sinds kort dit en doet dat nu de hele dag. Wordt soms boos omdat het niet altijd lukt om terug te rollen
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_61670414

Lieve foto!

Als je Leander op zijn rug legt op het bed of in zijn bedje oid zonder deken over en zonder randjes (dus gelukkig niet op het aankleedkussen). Dan doet hij zijn armpjes en beentjes omhoog en laat zichzelf op zijn zij vallen. Echt rollen is het niet, maar hij komt er wel mee op zijn zij terecht

Ow en hij lacht Niet naar ons, welnee! Hij kijkt ons niet eens erg vaak aan, andere dingen zijn toffer om naar te kijken.
Hij lacht na een voeding, als hij helemaal lekker vol zit. En hij lacht naar mijn tepel aan het begin van een voeding En soms zomaar in zijn slaap. Maar het zijn wél echte lachjes, niet meer dat per ongeluk zijn mondhoek optillen.
pi_61670422
Wat betreft het CB, ik zou ook gewoon gaan. Ze kunnen best tips hebben om haar beter te laten drinken. Als je alleen vervelend commentaar krijgt kun je ook gewoon zeggen dat je daar niets aan hebt, dat je ook gewoon je best doet en openstaat voor tips and tricks.

Ik vond het in het begin heel moeilijk om naar het cb te gaan. Iedere keer in discussie wel/niet, goed/slecht. Ik heb gewoon 2x mijn moeder meegenomen. Die houdt mij rustig zodat ik niet meteen inhaak op commentaar. Vorige keer ging ik weer helemaal alleen, en oefening baart kunst, ik had er helemaal geen slecht gevoel over dit keer. Ik had echt het idee dat de arts meedacht, geen vervelend commentaar gehad, niet bemoederd, maar gewoon samen overlegd. En uiteindelijk ben ik degene die uiteindelijk beslist of ik de tips gebruik, ik ben de moeder van Jennifer niet het cb.
pi_61670498
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:46 schreef freecell het volgende:

Lieve foto!

Als je Leander op zijn rug legt op het bed of in zijn bedje oid zonder deken over en zonder randjes (dus gelukkig niet op het aankleedkussen). Dan doet hij zijn armpjes en beentjes omhoog en laat zichzelf op zijn zij vallen. Echt rollen is het niet, maar hij komt er wel mee op zijn zij terecht

Ow en hij lacht Niet naar ons, welnee! Hij kijkt ons niet eens erg vaak aan, andere dingen zijn toffer om naar te kijken.
Hij lacht na een voeding, als hij helemaal lekker vol zit. En hij lacht naar mijn tepel aan het begin van een voeding En soms zomaar in zijn slaap. Maar het zijn wél echte lachjes, niet meer dat per ongeluk zijn mondhoek optillen.
Nou, freecell het begin is er in ieder geval dan al. Voor je het weet rollen ze dus de hele dag
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_61670996
Hier ook ruzie met het CB (althans de moeder van Gabi)
Ikzelf (de papa van Gabi) heb totaal geen moeite bij het CB.
Het ene oor in en dan floep alles het andere oor weer uit en dan gewoon lekker mijn dochter opvoeden zoals ik denk dat het moet. (uiteraard wel opletten dat ze er gezond blijft uit zien en op gewicht blijft...)
pi_61671103
Juist Tinny, en dat is ook de voornaamste reden dat ik ga. Even wegen en meten, ik vind het leuk om te zien dat ze zo mooi haar lijntje volgt. Verder gewoon vertellen hoe het gaat. (Wij doen alleen medische controles, dat wil dus zeggen dat ik er niet zo vaak hoef te komen, mijn wvk heb ik nog nooit gezien)
pi_61671731
Morgen weer naar het CB. Eigenlijk totaal geen zin in behalve dus net als jullie het wegen en meten.

Maarten die krijgt denk ik gauw z'n boventandjes
Vorige nacht en de nacht daarvoor wat onrustig in de avond en vannacht was het k*t
Hij werd om het uur wakker en was aan het schreeuwen. Niet paniek of pijn maar lawaai aan het maken.

Z'n papa word er niet wakker van en pit gewoon weer verder dus ik de hele nacht er maar uit tot wel 8 keer toe (als het niet meer was).
Ik was kapot en bekaf en om 5 uur z'n vader wakker gemaakt dat hij er maar uit ging en ik heb oordoppen ingedaan en ben gaan slapen.
Ben al in z'n mondje wezen kijken en volgens mij komen er boventandjes....kan hij mij nog harder bijten

Naja misschien nog 1 of 2 nachtjes van dit en dan zal hij hopelijk weer lekker kunnen slapen.
pi_61671994
Flowerbox, wat een schatje op die foto!!

Wij moeten morgen ook naar t CB, eerste prikjes, alleen vervelend dat ze al een beetje ziekjes/ verkouden is.

Maarten, kleine lawaaimaker
Kan hij Dana de hand geven, die heeft vanacht ook van 2 tot half 4 liggen spoken, ook niet huilen ofzo, marr gewoon luidruchtig babbelen. Alleen hier zonder reden, voor tandjes is t nog te vroeg
pi_61673208
Bla, je kan het ook een weekje uitstellen hoor. Overleg het gewoon even op het cb met de arts.
pi_61673367
ze is al te laat eigenlijk, ze zou 28 augustus al dr prikjes hebben gekregen, maar vriendlief had dit verkeerd op de kalender geschreven dus ik werd die middag gebeld door een geirriteerde vrouw van het CB dat we niet op onze afspraak waren verschenen

maar ik zal in elk geval melden dat ze niet lekker is en dan moeten ze zelf maar kijken wat ze er van vinden.
pi_61675665
Even een terugvindpostje... Nog maar eventjes in dit topic... Mirte staat bovenaan nu, wat gaat het toch hard. Ze ligt te kletsen in bed, dus ik zal haar er zo eens uit gaan halen.
Fake it till you make it...
pi_61677073
hier een onrustige Gabi vandaag overdag,
ze werd vrolijk wakker maar ze is nu al 8 uur wakker achter elkaar is dood moe maar wil niet slapen (en wordt daardoor steeds vervelender)
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:16:47 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_61677460
Ruben is echt niet kleinzerig

Hij liet zich net voorover vallen met zijn hoofd tegen de deurpost. Flinke buil, maar huilen ho maar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61677561
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:04 schreef tinny het volgende:
hier een onrustige Gabi vandaag overdag,
ze werd vrolijk wakker maar ze is nu al 8 uur wakker achter elkaar is dood moe maar wil niet slapen (en wordt daardoor steeds vervelender)
Tinny, je zou haar ook gewoon op bed kunnen leggen... 8 uur achter elkaar wakker is wel heel erg lang hoor. Ze zijn dan zo moe dat ze ook niet meer makkelijk in slaap kunnen komen. Even huilen, zolang je dta ook zelf uithoudt, mag best. Elke 5 minuten zou je kunnen kijken of alles nog goed gaat... Maar als ze echt moe is redt ze de 10 minuten huilen niet hoor
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:24:08 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61677657
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ze is al te laat eigenlijk, ze zou 28 augustus al dr prikjes hebben gekregen, maar vriendlief had dit verkeerd op de kalender geschreven dus ik werd die middag gebeld door een geirriteerde vrouw van het CB dat we niet op onze afspraak waren verschenen

maar ik zal in elk geval melden dat ze niet lekker is en dan moeten ze zelf maar kijken wat ze er van vinden.
Ik was een keer te laat (10 minuten) en toen kwam er al zo'n heks aan mij vertellen dat ik een afspraak had om -min 10 minuten-. En toen zei ik "ja, dat weet ik". Jamaar, u heeft een afspraak om *insert tijd min 10 minuten!* Dus ik zeg nog een keer "ja, dat weet ik". Echt, ik had d'r toch zo met d'r harses tussen die deur getrokken!

En toen moest ik twee weken later terugkomen om nog een keer te wegen (wat ik al onzin vond) en toen diezelfde heks haar gewogen had vroeg ze aan me "En, bent u nu gerustgesteld dat ze weer is aangekomen?" toen had ik ook moeite om mezelf in te houden. Maar ik heb keurig gezegd dat ik van de wijkverpleegkundige moest wegen en dat het wat mij betreft niet nodig was.

Donderdag moet ik weer, ik hoop dat ze weer op me zit te wachten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61677732
Ik hou echt de curve bij in het cb boekje.. Dat vind ik echt leuk, zo maak ik ook altijd een schatting hoeveel ze weegt, meestal zit ik er echt heeeeel dicht bij.
pi_61677870
ticootje, je kan op www.borstvoeding.com ook online de curves bijhouden als je dat leuk vind.
pi_61677999
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:30 schreef p_iglet het volgende:
ticootje, je kan op www.borstvoeding.com ook online de curves bijhouden als je dat leuk vind.
Ik geloof dat ik daar maar weer mee stop
Word ik hartstikke onzeker van. Waar hij bij het consultatiebureau lekker op de ondergrens danst, schiet hij er bij deze curve onder bij de laatste weging.
Ik ben trouwens benieuwd of hij morgen bij het CB is aangekomen
pi_61678624
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:24 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik was een keer te laat (10 minuten) en toen kwam er al zo'n heks aan mij vertellen dat ik een afspraak had om -min 10 minuten-. En toen zei ik "ja, dat weet ik". Jamaar, u heeft een afspraak om *insert tijd min 10 minuten!* Dus ik zeg nog een keer "ja, dat weet ik". Echt, ik had d'r toch zo met d'r harses tussen die deur getrokken!

En toen moest ik twee weken later terugkomen om nog een keer te wegen (wat ik al onzin vond) en toen diezelfde heks haar gewogen had vroeg ze aan me "En, bent u nu gerustgesteld dat ze weer is aangekomen?" toen had ik ook moeite om mezelf in te houden. Maar ik heb keurig gezegd dat ik van de wijkverpleegkundige moest wegen en dat het wat mij betreft niet nodig was.

Donderdag moet ik weer, ik hoop dat ze weer op me zit te wachten .
whehe klinkt gezellig idd
Maar ben je eigenlijk verplicht om terug te komen als zei dat zeggen terwijl je t zelf niet nodig vind?
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:09:15 #22
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61679036
Weet ik eigenlijk niet. Ik ken deze wijkverpleegkundige ook niet, we hadden een ander totdat ik ging klagen dat ik niet meer wilde komen omdat ik het vertik een uur met een bloot kind te zitten wachten. Toen mocht ik op een andere dag en dus ook weer andere mensen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61679252
owja dat is nog zoiets handigs ja, die vaste dagen die je dus zelf niet kunt kiezen

Ik moet altijd op een woensdag, een van de dagen die ik straks vanaf januari werk en aangezien ik een uur reistijd heb was het praktischer geweest als t gewoon op mijn vrije dag kon.
pi_61679920
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
owja dat is nog zoiets handigs ja, die vaste dagen die je dus zelf niet kunt kiezen

Ik moet altijd op een woensdag, een van de dagen die ik straks vanaf januari werk en aangezien ik een uur reistijd heb was het praktischer geweest als t gewoon op mijn vrije dag kon.
Ik krijg echt de neiging hierop te zeggen, waarom ga je dan nog? Je bent niet verplicht om te gaan, al doet het CB het wel zo voorkomen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61680650
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Ik krijg echt de neiging hierop te zeggen, waarom ga je dan nog? Je bent niet verplicht om te gaan, al doet het CB het wel zo voorkomen.
Nou, om te beginnen, inentingen heeft ze toch echt nodig
en verder vraag ik me af of je t wel of niet verplicht bent, ik ga er nl van uit dat dat wel het geval is omdat ze je nergens vragen of je behoefte hebt aan CB afspraken, die maken ze gewoon met je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')