quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:07 schreef jordeeeh het volgende:
04. 274 jordeeeh
Oh boy mooi man! [ afbeelding ]
quote:
Care in het ²quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat mag je van Danny helegaar niet zeggen!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je moet toch wat doen.
open er anders een KLB-topic over
Domme biet ben je ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik TR je en dan krijg je een ban![]()
![]()
True, wie neemt er dan ook een aboquote:
Danny geeft FOK! nog liever weg aan een zwerver, dan dat 'ie jou een prijs laat winnen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
True, wie neemt er dan ook een abo
Al zal ik je wel keihard uitlachen als ik bij de volgende verloting flink in de prijzen val
Bron?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Danny geeft FOK! nog liever weg aan een zwerver, dan dat 'ie jou een prijs laat winnen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Danny geeft FOK! nog liever weg aan een zwerver, dan dat 'ie jou een prijs laat winnen.
Dan post je dus als een slakquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef Adidah het volgende:
Ik ben een keer tweede geworden, omdat ik wilde zien hoe iemand in godsnaam meer dan 100 posts op een dag kon maken zonder in een sociaal isolement te raken. Nou dat heb ik geweten. Die dag had ik dus slechts 210 posts, maar het enige wat ik heb kunnen doen, is even snel een brood kopen. Dat doe ik dus ook nooit meer, zelfs al zou ik daar tijd voor hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |