En wat de fuck is WEH?quote:
quote:
Doe mij maar QFT dan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik ga voor het OMG vak, dat is wel tof.
Klinkt behoorlijk kansloos.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef Teunebeun het volgende:
LLB = Leren loopbaan burgerschap
Je leert dan hoe je normaal moet gedragen in de maatschappij ofzo ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef Teunebeun het volgende:
LLB = Leren loopbaan burgerschap
Latex/Lederhosen Batsenquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:48 schreef DroogDok het volgende:
Wat de fuck is LLB trouwens?
Ja, de juiste houding bij het pallets assembleren is zeer belangrijk!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:53 schreef Teunebeun het volgende:
bij ons leer je dan hoe je moet studeren en geen houding. Houding krijgen we op de werkplaats aangeleerd, waar ik nu zit.
Wie heeft het over sorteren? Ik zei assembleren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:59 schreef Teunebeun het volgende:
Waar staat dat ik pallets sorteer. Ik ben bezig aan een ICT-opleiding.
Ahaa. En wat bedoelen ze dan precies met houding in de werkplaats?quote:
Die kan zo op een Delfts-blauw tegeltje!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:08 schreef Teunebeun het volgende:
Een vrachtwagen chaufeur is een vrachtwagen chaufeur
Ah, okéquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:10 schreef Teunebeun het volgende:
Hoe je moet zitten. Klant vriendelijk zijn. Hoe je moet werken aan een computer. Hoe je je moet kleden etc.
Dat weet je toch gewoon?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:10 schreef Teunebeun het volgende:
Hoe je moet zitten. Klant vriendelijk zijn. Hoe je moet werken aan een computer. Hoe je je moet kleden etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |