Muy Thai niet, Aikido welquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
vette shit.. officiële wedstrijden gedaan?
jah op werkquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef renedis het volgende:
[..]
hallo Debbie![]()
hallo mensen die zich net hebben voor gesteld!![]()
wat ik me nou afvraag heh... is iedereen hier nou eigenlijk ook ECHT op z'n werk?
Niet vergeten bij je baas op z'n bureau te schijten op je laatste dagquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:41 schreef pulletje het volgende:
[..]
ik wel iig.. Heb komende vrijdag mijn laatste dag hier, dus nu is het alleen nog bureautje opruimen en werk overdragen.. over 2 weken zal ik wel weer hard moeten werken
Zal ik dan ook maar eens wat posten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet newbie! lekker 2 jaar ouderen het schijnt dat ik 4e jaars voltijd HBO studente ben met een bijbaan.. Zit alleen meer niet dan wel op school doordat alles thuiswerkopdracht is geworden deze periode
![]()
Voor klachten: zoek het lekker uit
Voor info: moet je bij Droxz wezenja die is mijn
en ja dat komt serieus door dit topic!
ja daarom.. ik kan voorlopig mn geld nog wel iets beter besteden..quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kloptik heb 1 van de goedkoopste toestellen en zelfs die was nog met 2 lenzen erbij destijds rond de 900 euro.
Laat staan dat ik straks een semi pro of pro toestel koop
ik heb 3 directeuren.. dus moet ff zorgen dat ik donderdag genoeg chili con carne eet..quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet vergeten bij je baas op z'n bureau te schijten op je laatste dag
Ik nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef renedis het volgende:
[..]
hallo Debbie![]()
hallo mensen die zich net hebben voor gesteld!![]()
wat ik me nou afvraag heh... is iedereen hier nou eigenlijk ook ECHT op z'n werk?
Tis gewoon een ondankbare trut!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Je zegt niet eens wat over je oorkonde
heb er vorig jaar bijna een gekocht!!!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar eens wat posten?
Ik ben ouder dan 25, maar ben geen 30. Ben rond de 2 metertjes lang, en mijn hobbys zijn knikkeren, stoepkrijten... uh ff serieus: MMA/K1 volgen, eten, Lynda Stalken, zuipen, biosje op zijn tijd (ik kies geen film meer hoor schat
), festival bezoeken, gamen, koffie drinken, ben Impreza gek, heb het stiekem vaak druk op mijn werk maar post vaak tussendoor veel, komt hier al vanaf het begin en om niet te vergeten.. IK BEN JULLIE PRIVEDEMOTIVATOR!
Hebben we nog zin dan??quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar eens wat posten?
Ik ben ouder dan 25, maar ben geen 30. Ben rond de 2 metertjes lang, en mijn hobbys zijn knikkeren, stoepkrijten... uh ff serieus: MMA/K1 volgen, eten, Lynda Stalken, zuipen, biosje op zijn tijd (ik kies geen film meer hoor schat
), festival bezoeken, gamen, koffie drinken, ben Impreza gek, heb het stiekem vaak druk op mijn werk maar post vaak tussendoor veel, komt hier al vanaf het begin en om niet te vergeten.. IK BEN JULLIE PRIVEDEMOTIVATOR!
Woei thanks schatquote:
ik moest daa rnog op reageren maar collega vroeg iets in de tussentijdquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Je zegt niet eens wat over je oorkonde
En collega's zijn belangrijker tegenwoordig??quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moest daa rnog op reageren maar collega vroeg iets in de tussentijd
Je bent gewoon een ondankbare klootzak!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moest daa rnog op reageren maar collega vroeg iets in de tussentijd
jah sorry. soms vragen ze ook nog iets aan mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
En collega's zijn belangrijker tegenwoordig??
even kijken dat is een klacht ...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ondankbare klootzak!!
dat weet ze al!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
even kijken dat is een klacht ...
die mag naar lynda
DIT IS HET TOPIC waarquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
We zijn nog het puntje vergeten dat iedereen die een nieuwe topic aanmaakt even moet kijken of hetgeen onder:
DIT IS HET TOPIC:
Up to date is, of er iets nieuws bij verzinnen
Wel die uit "95 of "05quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb er vorig jaar bijna een gekocht!!!!!
Vette bakken!!!
GMTAquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:58 schreef lynda het volgende:
DIT HET TOPIC:
Waar Crazy-M een klootzak is
Huillie!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:00 schreef Crazy-M het volgende:alle 2 dezelfde gedachte
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Crazy-M rent heel hard naar een hoekje en gaat heeeeel hard huilen
Sterfquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:00 schreef Crazy-M het volgende:alle 2 dezelfde gedachte
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()