abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61881835
Heb je het ook gelezen? In die eerste link:
quote:
Toch kan een windmolen op zee duizend huishoudens van energie voorzien. Dat loont dus de moeite. In tegenstelling tot wat vaak wordt beweerd, kunnen windmolens wel degelijk bijdragen aan de energiebehoefte van grootverbruikers, zoals de zware industrie.
Die tweede link is wat kritischer, maar zegt niet dat het per definitie onrendabel is, maar stelt dat er betere manieren zijn. Als argument gebruiken ze dat er geen kosten/baten-analyse is gedaan. Als dat niet gedaan is, hoe weten ze dan zo zeker dat die analyse negatief uitvalt?
pi_61882132
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Windmolens zijn financiele ondingen, onrendabel en het is bovendien landschap en strand verpestend uitzicht.
leuke linkjes, maar er staat nergens dat ze onrendabel zijn. Dus komop even doorzoeken en je vindt vast wel een oud linkje waarin staat dat windmolens meer energie kosten dan dat ze ooit zullen opleveren.
  woensdag 24 september 2008 @ 17:57:42 #253
227671 Cith
Of Scotland
pi_61882200
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 08:24 schreef Waaghals het volgende:
Voor mij mogen ze het vertellen ik heb er geen probleem mee.
Maar paar jaar geleden hoorde je ook alleen maar verhalen over afbrekende ijskappen op de zuidpool en wat voor ramp dat zou gaan betekenen. En nu blijkt er een recordhoeveelheid ijs te liggen.

In de jaren 80 hoorde je ook alleen maar verhalen over zure regen. Een paar jaar geleden was ik toevallig een strip aan het lezen van Doorzon uit 1985 en toen kwam ik de woorden "zure regen" weer tegen. Dat was heel lang geleden, was het fenomeen al weer bijna vergeten.

Ik heb het idee dat er vaak te veel aan korte termijn paniek wordt gedaan.

Verder lijkt me de PVV er de partij wel naar die straks als eerste roept dat Nederland ook een stuk gesmolten noordpoel moet claimen wegens de grote hoeveelheden fossiele grondstoffen aldaar.
Je hoort niets meer van Zure regens omdat ze zijn opgelost nu er geen RFC's (of wat dat ook was in spuitbussen) op de schroothoop komen. Goed staaltje werk geweest dus, mede dankzij de media!
C = X...
PM me voor 100 EUR! (en dat is serieus, probeer maar! :P )
pi_61882204
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

leuke linkjes, maar er staat nergens dat ze onrendabel zijn. Dus komop even doorzoeken en je vindt vast wel een oud linkje waarin staat dat windmolens meer energie kosten dan dat ze ooit zullen opleveren.
Op de site van de Groene Rekenkamer is vast wel iets te vinden.
De econoom Hans Labohm die vaak publiceert over het niet bestaan van het broeikaseffect is een van hun adviseurs.
pi_61882348
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:57 schreef Cith het volgende:

[..]

Je hoort niets meer van Zure regens omdat ze zijn opgelost nu er geen RFC's (of wat dat ook was in spuitbussen) op de schroothoop komen. Goed staaltje werk geweest dus, mede dankzij de media!
Je ben in de war met CFK's, die voor het grootste gedeelte van de aantasting van de ozonlaag verantwoordelijk zouden zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61882432
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:57 schreef Cith het volgende:

En veel minder zure regen is te danken aan de ontzwaveling van fossiele brandstoffen.
  woensdag 24 september 2008 @ 18:24:01 #257
227671 Cith
Of Scotland
pi_61882794
Nou, dat dan
C = X...
  woensdag 24 september 2008 @ 19:21:21 #258
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61884275
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En veel minder zure regen is te danken aan de ontzwaveling van fossiele brandstoffen.
"Hier heb je en potje met anti-tijgerpoeder. Hoezo hier zijn toch geen tijgers?! Zie je wel hoe goed het middel werkt!"
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61884982
is het ook niet zo dat Frankrijk met 59 kerncentrales minder Co2 uitstoot heeft dan Denemarken, het land van de windmolens.

yep, ff opgezocht..

Denemarken heeft de hoogste Co2 uitstoot per inwoner van de EU - 11 ton per hoofd.
Frankrijk heeft de op 1 na laagste uitstoot Co2 per inwoner van de EU, 6,8 ton per hoofd.

vooral doorgaan met die windmolens dus..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_61885016
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

"Hier heb je en potje met anti-tijgerpoeder. Hoezo hier zijn toch geen tijgers?! Zie je wel hoe goed het middel werkt!"
Aha, dus omdat er geen tijgers zijn bestaat het broeikaseffect niet, is AIDS een leugen en heeft zure regen ook nooit bestaan.

Jij ultieme wetenschapper jij! Je hebt me overtuigd!!1!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 24 september 2008 @ 19:59:06 #261
52357 Lambiekje
pi_61885332
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Aha, dus omdat er geen tijgers zijn bestaat het broeikaseffect niet, is AIDS een leugen en heeft zure regen ook nooit bestaan.

Jij ultieme wetenschapper jij! Je hebt me overtuigd!!1!!
Zo cru bedoelde ik het niet maar die onzin-techniek wordt wel gebruikt om zaken op de agenda te krijgen. Global Warming is z'n eentje.

Klimaatverandering is zo yesterday
Waar meetstation last van hebben is ditte Urban Heat Island
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 24 september 2008 @ 20:00:20 #262
52357 Lambiekje
pi_61885362
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:46 schreef kawotski het volgende:
is het ook niet zo dat Frankrijk met 59 kerncentrales minder Co2 uitstoot heeft dan Denemarken, het land van de windmolens.

yep, ff opgezocht..

Denemarken heeft de hoogste Co2 uitstoot per inwoner van de EU - 11 ton per hoofd.
Frankrijk heeft de op 1 na laagste uitstoot Co2 per inwoner van de EU, 6,8 ton per hoofd.

Serieus dit is wel een interessant
pi_61885657
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zo cru bedoelde ik het niet maar die onzin-techniek wordt wel gebruikt om zaken op de agenda te krijgen. Global Warming is z'n eentje.

[ afbeelding ]

Klimaatverandering is zo yesterday
Waar meetstation last van hebben is ditte Urban Heat Island
.... Nog meer oude wijn in nieuwe zakken?

Het mooie is dat jij herhaaldelijk er in slaagt om linkjes te geven waarin je eigen ongelijk wordt aangetoond. Voor iemand die zo'n waarheidsbrenger is komt dat erg stupide over eerlijk gezegd....
quote:
Because some parts of some cities may be several degrees hotter than their surroundings, concerns have been raised that the effects of urban sprawl might be misinterpreted as an increase in global temperature. While the 'heat island' warming is an important local effect, there is no evidence that it biases trends in historical temperature record; for example, urban and rural trends are very similar
pi_61885938
quote:

yep, ff opgezocht..

Volgens nationmaster ziten wij toch hoger en denemarken niet op 11 ton.
http://www.nationmaster.c(...)emissions-per-capita

#5 United States: 19.4839 per 1,000 people
#18 Netherlands: 10.6545 per 1,000 people
#24 Denmark: 9.44788 per 1,000 people
#46 France: 5.99255 per 1,000 people

Dus we kunnen moeten als nederland nog flink wat windmolens bouwen willen we denemarken voorbijstreven.

Hoeveel kerncentrales heeft men staan in de VS? Geen een volgens jou logica
  woensdag 24 september 2008 @ 20:28:05 #265
227671 Cith
Of Scotland
pi_61886043
quote:

yep, ff opgezocht..

Uhm, waarom zie je kerncentrales en windmolens als de twee uitersten?
quote:
Nuclear energy is among those energy sources producing very low levels of carbon dioxide emissions from their full life cycle. It is closely comparable with renewables such as wind, solar and hydro in this respect.
C = X...
pi_61886358
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:28 schreef Cith het volgende:

[..]

[..]
Omdat de keuze volgens die types voor 100% gaat tussen windmolens en kernenergie. Althans dat proberen ze uit te dragen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 24 september 2008 @ 20:44:12 #267
52357 Lambiekje
pi_61886532
Waarom is er wel zo gelul om CO2 en Global warming, terwijl er een gigantisch gebied in Atlantische oceaan de Pacific in grote tering bende van plastic en andere rotzooi. Waarom wordt DAT niet aangepakt.

CO2 is een must voor bomen en planten, wat hun beurt weer zuurstof voor ons maken. Die waanzin van CO2 moet gewoon stoppen. Zijn de heren politici helemaal van de pot gerukt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 24-09-2008 21:09:18 ]
  woensdag 24 september 2008 @ 20:46:43 #268
52357 Lambiekje
pi_61886620
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Volgens nationmaster ziten wij toch hoger en denemarken niet op 11 ton.
http://www.nationmaster.c(...)emissions-per-capita

#5 United States: 19.4839 per 1,000 people
#18 Netherlands: 10.6545 per 1,000 people
#24 Denmark: 9.44788 per 1,000 people
#46 France: 5.99255 per 1,000 people

Dus we kunnen moeten als nederland nog flink wat windmolens bouwen willen we denemarken voorbijstreven.

Hoeveel kerncentrales heeft men staan in de VS? Geen een volgens jou logica
Nee juist heel veel.
pi_61886657
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:44 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom is er wel zo gelul om CO2 en Global warming, terwijl er een gigantisch gebied in de Atlantische oceaan in grote tering bende van plastic en andere rotzooi. Waarom wordt DAT niet aangepakt.

CO2 is een must voor bomen en planten, wat hun beurt weer zuurstof voor ons maken. Die waanzin van CO2 moet gewoon stoppen. Zijn de heren politici helemaal van de pot gerukt.
Leer eerst eens lezen, zou ik zeggen. Al in de eerste regel staat dat het om de Pacific gaat. En de titel was ook al een hint: zowel Japan als Hawaii liggen in de Pacific en dus niet in de Atlantische oceaan.
pi_61886784
Overigens is de zonneactiviteit al zo'n 30 jaar praktisch hetzelfde (binnen de bandbreedte van de ongeveer 11 jarige zonnecyclus (die ook wel eens flink langer kan duren)). Vind ik altijd wel interessant om in dit soort topics nog maar eens te benadrukken.

Momenteel zitten we in een minimumperiode zelfs

Overigens is zonneactiviteit een onzekere factor voor de toekomst. Er zijn wetenschappers die beweren dat de zonneactiviteit dermate af gaat nemen dat global warming wel eens een pauze zou kunnen krijgen. Maar goed, dat haalt nog steeds de broeikastheorie niet onderuit, sterker nog, het zou hem wel eens meer dan ooit kunnen bevestigen.
pi_61886821
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:47 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Leer eerst eens lezen, zou ik zeggen. Al in de eerste regel staat dat het om de Pacific gaat. En de titel was ook al een hint: zowel Japan als Hawaii liggen in de Pacific en dus niet in de Atlantische oceaan.
Typisch he... Een grote bek hebben over wat er allemaal fout is en zelf de ene domme slordigheid na de andere maken....
  woensdag 24 september 2008 @ 21:06:10 #272
52357 Lambiekje
pi_61887204
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:47 schreef Wombcat het volgende:

[..]

ja het is de Pacific sorry.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:07:08 #273
52357 Lambiekje
pi_61887231
quote:
Zeespiegeldaling

Net zoals het IPCC weet de GroenLinkser feiten te verdoezelen. Zo predikt hij een zeespiegelstijging van zeker anderhalve meter aan het eind van deze eeuw. Labohm: "Daar klopt niets van. Zelfs het IPCC verlaagt keer op keer de voorspelde zeespiegelstijging. In hun laatste rapport verwacht het nog maar 59 centimeter." En in de echte wereld daalt de zeespiegel inmiddels, aldus satellietgegevens. "Gek hè? Terwijl de CO2-stijging gewoon doorgaat."
pi_61887484
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Komop zelfs jij kan Labohm niet al te serieus nemen toch? Je weet dat hij zeker voor dit soort onderwerpen close is met het Heidelberg Appeal en dat soort clubjes?
pi_61887527
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:28 schreef Cith het volgende:

[..]

[..]

ik zie ze niet als uitersten maar de overheid ziet ze als uitersten vandaar dat ik ze maar even in een vergelijk gooi.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:16:18 #276
227671 Cith
Of Scotland
pi_61887579
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

quote:
Since 1992 the TOPEX/Poseidon and Jason 1 satellite programs have provided measurements of sea level change. Current data are available.[10] The data show a mean sea level increase of 2.9±0.4 mm/yr.
C = X...
pi_61887663
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Omdat de keuze volgens die types voor 100% gaat tussen windmolens en kernenergie. Althans dat proberen ze uit te dragen.

ja, want kernenergie mag niet eens over gepraat worden en windmolens van 150 meter worden praktisch in m'n achtertuin geplant.. ik zie veel liever zonnepanelen want dat is ook geen probleem op die lampjes in de tuin of op laptops, auto's, you name it.. nee de overheid wil geen kernenergie dat schoon genoeg is om de wereld draaiende te houden maar wel windmolens die de wereld een potje lelijk maken en waarvan er 10.000 nodig zijn om NL te voorzien van stroom.. ben ik maar zo'n type maar om nou hyprocriet energie te gaan importeren en dan doen alsof we zo groen zijn gaat mij wat te ver
pi_61887726
Dat zeg ik. Je beperkt je nogal. Aan elke methode zitten voordelen en (grote) nadelen. 1 op 1 vergelijken is dan ook kansloos.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:20:16 #279
227671 Cith
Of Scotland
pi_61887763
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:18 schreef kawotski het volgende:

[..]

ja, want kernenergie mag niet eens over gepraat worden en windmolens van 150 meter worden praktisch in m'n achtertuin geplant.. ik zie veel liever zonnepanelen want dat is ook geen probleem op die lampjes in de tuin of op laptops, auto's, you name it.. nee de overheid wil geen kernenergie dat schoon genoeg is om de wereld draaiende te houden maar wel windmolens die de wereld een potje lelijk maken en waarvan er 10.000 nodig zijn om NL te voorzien van stroom.. ben ik maar zo'n type maar om nou hyprocriet energie te gaan importeren en dan doen alsof we zo groen zijn gaat mij wat te ver
Geen reply voor mij?
C = X...
pi_61891022
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:20 schreef Cith het volgende:

[..]

Geen reply voor mij?
@21.14, paginaatje terug.
pi_61891128
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:19 schreef du_ke het volgende:
Dat zeg ik. Je beperkt je nogal. Aan elke methode zitten voordelen en (grote) nadelen. 1 op 1 vergelijken is dan ook kansloos.
hoezo, men wil toch minder Co2?
pi_61892193
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:46 schreef kawotski het volgende:

[..]

Ja maar dat zal nooit gebeuren door voor 100% in een type energievoorziening te stappen. Dat zou extreem dom zijn.
pi_61896420
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja maar dat zal nooit gebeuren door voor 100% in een type energievoorziening te stappen. Dat zou extreem dom zijn.
Hoezo dom, we zijn nu maar voor 95% afhankelijk van fossiele brandstoffen.

Hadden we maar al heel wat meer aan diversificatie gedaan, maar nee er moeten nieuwe kolencentrales komen op de maasvalkte ipv windmolenparken omdat er mensen als kawotski rondhangen die heel duidelijkhet nimby principe onderschrijven hier.

Maar die kerncentrale en de opslagplaats van het afval mag die dan wel in de achtertuin van kawotski komen?
  donderdag 25 september 2008 @ 08:41:01 #284
52357 Lambiekje
pi_61896547
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:46 schreef kawotski het volgende:

[..]

en dat is dus te bespottelijk voor woorden. Hebben bomen geen bestaansrecht meer of zo...
pi_61896590
Lambiek reageer je nog op mijn opmerking over de liefdesbanden van jouw bronnen met het Heidelberg Appeal en daarmee met grote conservatieve denktanks en je big oil en big farmaceuticals?
pi_61896628
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:41 schreef Lambiekje het volgende:

en dat is dus te bespottelijk voor woorden. Hebben bomen geen bestaansrecht meer of zo...
Um...bomen maken ook O2, dat zie ik fossiele brandstoffen nog niet doen.
pi_61896693
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die domme opmerkingen van jou en jezelf constant tegen spreken, of links geven waarin juist het tegendeel beweerd wordt wat je eigenlijk wit overbrengen, dat is totaal niet bespottelijk.
  donderdag 25 september 2008 @ 09:17:09 #288
52357 Lambiekje
pi_61897054
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Um...bomen maken ook O2, dat zie ik fossiele brandstoffen nog niet doen.
ze zetten CO2 om in O2 voor ons !? Dat we een Co2 probleem hebben volgens mij is het EndGame-traject waar de hoge heren meebezig zijn.

Ik zie gewoon het hele CO2 probleem niet. Het IS er niet. Het is gebakken lucht. VOID. Het is puur en alleen een geldgenereerhypothese.
  donderdag 25 september 2008 @ 09:23:03 #289
52357 Lambiekje
pi_61897135
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die domme opmerkingen van jou en jezelf constant tegen spreken, of links geven waarin juist het tegendeel beweerd wordt wat je eigenlijk wit overbrengen, dat is totaal niet bespottelijk.
wat domme opmerkingen.

Hoe de windmolenparken nu werken is contraproductief. Ik zag gister bij Nieuwslicht een item dat ze bezig zijn om de windmolenparken van Engeland, Noorwegen en Nederland samen te koppelen om het probleem op te lossen. Al blijven er aanzienelijke schommelingen in het aanbod, al zijn de pieken wel weggeebt. Een opvangkast dient nog steeds ten alle tijden gebruikt te worden.
pi_61897294
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:23 schreef Lambiekje het volgende:

wat domme opmerkingen.
Daar ga ik niet eens de tijd voor nemen om in dit topic alle zooi van je bij elkaar te schrapen
quote:
Hoe de windmolenparken nu werken is contraproductief.
Hoe bedoel je dit?

Waarschijnlijk heb je het over de beschikbaarheid van windenergie, dat deze kan fluctueren. Idd dat is een feit, maar als we binnen europa maar genoeg bouwen en genoeg spreiden zal er altijd wel ergens wind zijn.

Hetzelfde zal gelden voor zonnen cellen deze produceren ook alleen maar stroom als de zon schijnt.
pi_61898170
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat domme opmerkingen.

Hoe de windmolenparken nu werken is contraproductief.
Contraproductief zou betekenen dat ze de hoeveelheid stroom op het net zouden verminderen, maw, dat ze stroom gebruiken ipv op te wekken
pi_61898206
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Contraproductief zou betekenen dat ze de hoeveelheid stroom op het net zouden verminderen, maw, dat ze stroom gebruiken ipv op te wekken
Maar dan maken ze tenminste wel wat extra wind daarmee koelen we dan de planeet toch af.
pi_61910610
Wel flauw dat hij niet ingaat op mijn complottheorie omdat die hem slecht uitkomt.
pi_61910858
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ze zetten CO2 om in O2 voor ons !? Dat we een Co2 probleem hebben volgens mij is het EndGame-traject waar de hoge heren meebezig zijn.

Ik zie gewoon het hele CO2 probleem niet. Het IS er niet. Het is gebakken lucht. VOID. Het is puur en alleen een geldgenereerhypothese.
Zelfs de meest kritische klimaatsceptici ontkennen niet dat er door het verbranden van fossiele brandstoffen veel CO2 de lucht in wordt gepompt. Ze ontkennen alleen het door de mens versterkte broeikaseffect daarvan.

Als we nu stoppen met verbranden van fossiele brandstoffen is het ook echt niet zo dat de bomen opeens CO2 tekort komen.
pi_61911174
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zelfs de meest kritische klimaatsceptici ontkennen niet dat er door het verbranden van fossiele brandstoffen veel CO2 de lucht in wordt gepompt. Ze ontkennen alleen het door de mens versterkte broeikaseffect daarvan.

Als we nu stoppen met verbranden van fossiele brandstoffen is het ook echt niet zo dat de bomen opeens CO2 tekort komen.
Wat moet het toch heerlijk zijn om in een wereld als die van lambiekje te leven. Zo simpel en elegant
pi_61911391
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat moet het toch heerlijk zijn om in een wereld als die van lambiekje te leven. Zo simpel en elegant
Het is wel lekker overzichtelijk: alles wat overheid en wetenschappers zeggen is niet waar, tenzij ze het met je eens zijn, dan is het wel waar.
pi_61911831
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:52 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het is wel lekker overzichtelijk: alles wat overheid en wetenschappers zeggen is niet waar, tenzij ze het met je eens zijn, dan is het wel waar.
Dat verbaast me ook enorm.... Het is big pharma en allerlei complotten voor en na en de media liegt (nou is de kwaliteit van de mainstream media ook om te janken over het algemeen, zeker als je niet het vermogen hebt om zaken kritisch te bekijken) en opeens neemt hij vervolgens een artikel uit de telegraaf aan voor het Heilige Schrift....

En dan nog eens zijn vermogen om uit een artikel precies dát te halen wat hij erin wil zien en verder alle nuancering of gegevens die dat denkbeeld onderuit zouden halen die in hetzelfde artikel staan volkomen te negeren en dat artikel te zien als het onomstotelijk bewijs van zijn denkbeelden
pi_61911883
De beste post van dit topic wordt trouwens de sluitpost
pi_61916012
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

..ipv windmolenparken omdat er mensen als kawotski rondhangen die heel duidelijkhet nimby principe onderschrijven hier.

die kawotski woont dan ook aan de rand van een nationaal park waar men dus aan de rand windmolens wil gaan plaatsen.. die windmolens worden dus groter dan de plaatselijke kerktoren, 1 van de grootste van Nederland.. wat je nimby noemt, ik noem het bescherming van het uitzicht, aanzicht, toerisme, natuur etc.. (de projectontwikkelaar krijgt ook subsidie, ring a bell??)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')