quote:Op donderdag 18 september 2008 00:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HALLO!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij ��n topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Je OP is stukquote:Op donderdag 18 september 2008 00:31 schreef eQuaL het volgende:
Vergeten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ] Wat is de [NB] reeks?
[NB] Staat voor NachtBagger. Deze topic reeks mag alleen gemaakt worden vanaf 00:00uur.
[ afbeelding ] Regels!
Als jij de laatste post hebt gemaakt, moet jij een nieuw deel aan maken.
Graag geen grote of lange plaatjes posten zodat we veel moeten scrollen ajb...
[ afbeelding ] Mededeling:
[..]
Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!
[..]
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.
[..]
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bent
Neucken?
[ afbeelding ] En waar staat deze OP?
De OP kan je hier vinden.
goede zaakquote:Op donderdag 18 september 2008 00:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HALLO!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het... mijn ava staat nog wel in jouw OP.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
ja hij is al 1.5 jaar niet meer gebruikt, NB was afgeschaft door de toenmalige mods
dus je mietert die drank naast je smoel omdat je rechts bent?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
ksta in de club
en een drankje links en een bil rechts
whoeeehoeee
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:40 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
dus je mietert die drank naast je smoel omdat je rechts bent?
nu je het zegt, mijn ava deed het niet meer kennelijkquote:Op donderdag 18 september 2008 00:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet het... mijn ava staat nog wel in jouw OP.
It's really really broken.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:41 schreef eQuaL het volgende:
[..]
nu je het zegt, mijn ava deed het niet meer kennelijk
Johquote:Op donderdag 18 september 2008 00:43 schreef GieJay het volgende:
17 jaar, 364 dagen en 21 uur op deze aarde!!!
[ afbeelding ]
Feestje!!!
GO RECYCLE !!quote:Op donderdag 18 september 2008 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
It's really really broken.
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:43 schreef GieJay het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje!!!
Wtf???quote:Op donderdag 18 september 2008 00:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
feli...!
al mijn relaties opgeteld zijn volgens mij al meer....
open een topic zou ik zeggenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:43 schreef GieJay het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje!!!
Zelf je verjaardags topic openen is not done.. Doe jij het ff?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
open een topic zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |