quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:35 schreef Superfast het volgende:
Je moet niet leuk willen blijven doen
Daarom dus.quote:
heb je kleurplaten van slotjes in de aanbieding?quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:45 schreef Superfast het volgende:
[..]
Daarom dus.
Wil je ook een kleurplaat?
TS denkt dat het wel meevaltquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:46 schreef kurk_droog het volgende:
eerst huilie doen en nu zelf kuttopique openen...
Ik denk dat TS er niet mee om kan gaan..
Ik heb wel spongebob voor jequote:Op dinsdag 16 september 2008 02:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
heb je kleurplaten van slotjes in de aanbieding?
ALSOF IK DAAR OM HAD GEVRAAGD!?!quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:48 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik heb wel spongebob voor je![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
heb je kleurplaten van slotjes in de aanbieding?
Ga huilen krijg je een lolliequote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
laat maar, was te laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is dan 10000
Ik moest lachenquote:
Ik geloof niet dat Devvie dat geestelijk kan behappenquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:55 schreef kurk_droog het volgende:
kan·ker de; m -s 1 ziekte waarbij kwaadaardige gezwellen optreden 2 voortwoekerend kwaad 3 (plat, in sam) om een grote hekel aan het genoemde uit te drukken: ~herrie, ~vent
quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:51 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ga huilen krijg je een lollie![]()
Of wil je in de ballenbak ? (met je lollie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
!!!!!!
![]()
!!11 LolLerOmFG!!1!!;(
!!!1 eeinsch!1
-O_O-!
![]()
!1!!!! POlitzEeiI!1!
![]()
Kijk zo zie dat zo'n topic toch wel weer een functie heeft voor sommige figurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |