Zoek snel een andere baas!quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:56 schreef Dagonet het volgende:
Was het maar salaris, als toeslag geldt het bij ons niet voor vakantiegeld bijvoorbeeld.
Gast, ga alsjeblieft een leven zoeken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:30 schreef Emimich het volgende:
HBO'ers die woorden als 'collegezaal' gebruiken
HBO'ers die geen posticons kunnen lezenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:38 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Gast, ga alsjeblieft een leven zoeken.
Dat doet er niets aan af dat het zwaar irritant wordt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
HBO'ers die geen posticons kunnen lezen
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat doet er niets aan af dat het zwaar irritant wordt.
Maar vertel eens, heb je een vriendin?
Nee, een vriend.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat doet er niets aan af dat het zwaar irritant wordt.
Maar vertel eens, heb je een vriendin?
Ok, dat kan ook. Waarom maak je je niet eens druk over andere dingen in het leven? Opleidingsniveau is maar een klein gedeelte van alles waar het in het leven om draait.quote:
Zou kunnen inderdaad. Maar als ik een dag vrij heb, ga ik geen wekker zetten, ben ik principieel tegen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef xqlusivv het volgende:
ritmeproblemen komen niet zo zeer door het tijdstip waarop je moet opstaan, maar meer door het tijdstip waarop je gaat slapen... als je je nachtrust constant houdt. op zeg, bijvoorbeeld altijd 7,5 uur. dan scheelt dat al een hoop.
ja als natuurlijk je enge dag om 5uur begint, en de volgende om 11uur, ja dan is het aan jezelf de keuze. of je dan die 2e dag, om 7uur opstaat (maar wel met dezelfde nachtrust) of gewoon om 11uur opstaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |