Dat deed ik jaren geleden wel eens maar dan ging ik daarna OF uren naar de TV staren en sliep ik alsnog weinig, OF ik kon de volgende avond weer niet in slaap komen zonder joint.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:11 schreef Joe. het volgende:
Gewoon een keer een dikke joint roken.
Opzich niet erg, als je er een goede reden voor hebt. Maar dan moet het wel 4 of 5 dagen achter elkaar zijn.quote:
En je hebt verder geen vriendin/ouders die zich daar dood aan ergeren?quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:14 schreef Thieske het volgende:
Ik leef nog veel onregelmatiger. Ik slaap wanneer ik moe ben, niet wanneer de klok zegt dat het bedtijd is. Ik eet wanner ik honger heb, niet wanneer de klok me verteld dat het etenstijd is. En dat bevalt me prima.
Verder werk ik nog in ploegendienst dus dat is ook nog eens heerlijk onregelmatig.![]()
Onbegrijpelijk, mensen die een week van slag zijn als de klok een uur verzet wordt.
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:14 schreef Thieske het volgende:
Ik leef nog veel onregelmatiger. Ik slaap wanneer ik moe ben, niet wanneer de klok zegt dat het bedtijd is. Ik eet wanner ik honger heb, niet wanneer de klok me verteld dat het etenstijd is. En dat bevalt me prima.
Verder werk ik nog in ploegendienst dus dat is ook nog eens heerlijk onregelmatig.![]()
Onbegrijpelijk, mensen die een week van slag zijn als de klok een uur verzet wordt.
Maar wel gezonder dan om de week moeten wisselen, da's helemaal funest voor je bioritme.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik kan in 1 week om 0600 uur 1400 uur en om 2200 moeten beginnen....
over rare slaapgewoontes gesproken!!
Dat heb ik dus ook, en ik vind het heerlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik kan in 1 week om 0600 uur 1400 uur en om 2200 moeten beginnen....
over rare slaapgewoontes gesproken!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij kunnen elkaar de hand schudden. Als ik niet kan slapen slaap ik tocht niet? Dan de volgende middag maar ff een uurtje op de bank.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:14 schreef Thieske het volgende:
Nee ik heb gewoon een hekel aan ochtenden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:18 schreef Dagonet het volgende:
TS is gewoon een luie hond
quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar wel gezonder dan om de week moeten wisselen, da's helemaal funest voor je bioritme.
TS is gewoon een luie hond
Met een biertje op je balkon staan te kijken naar die mensen die gehaast naar het station fietsen. Muziekje aan en naar ze zwaaien.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:19 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, en ik vind het heerlijk.
Niks mooier dan om maandagmorgen om 7 uur 's ochtends naar huis rijden om te gaan slapen terwijl iedereen net chagrijnige in z'n auto stapt.
tsja...nachtdienst he...quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:22 schreef Thieske het volgende:
Veel medestanders op dit tijdstip.
Raar!
Dat is een psychisch trauma vanuit je jongste jaren, je bent een hopeloos geval.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een hekel aan ochtenden.
Ja, geweldig inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met een biertje op je balkon staan te kijken naar die mensen die gehaast naar het station fietsen. Muziekje aan en naar ze zwaaien.
Niks mis mee hoor. Dinsdag lekker door, kun je mooi om een uur of 8 's avonds pitten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
het lastigste is de bv maandag een nacht hebben (2200) en dan woensdag weer om 0600 uur moeten beginnen....
vind dat niet echt gezond, moet om dinsdag dan echt al om een uur of 1200 op (terwijl ik er rond 0800 in ga) anders kom ik 's avonds nooit rond 2200 weer in slaap om de volgende dag weer om 0415 op te moeten...
quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:24 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja, geweldig inderdaad.
De frituur aanzetten op maandagmorgen is trouwens helemaal niet goed voor het humeur van net opstaande huisgenoten.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:25 schreef Thieske het volgende:
[..]
Succes met wakker blijven, ik heb nog weekend tot en met donderdag.
Die ligt zo'n honderd kilometer verderop in diepe rust.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Mistiek achter de knoppen
Nu niks, mijn nachtdiensten draai ik op de taxi.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:33 schreef kikoooooo het volgende:
Ik wou dat ik nachtwerk had. Lijkt me heerlijk, overdag een beetje pitten.
Wat doen jullie voor werk?
Ik ben proces operator, maar dat zegt de meeste mensen niks.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:33 schreef kikoooooo het volgende:
Wat doen jullie voor werk?
Met dertig graden je bed uitdrijven. Telemarketeers, jehova's aan je deur, buren die denken dat ze kunnen zingen en dat ook luidkeels doen overdag als ze denken dat iedereen aan het werk is, in de winter met een beetje pech geen daglicht zien, mensen die willekeurig aan je deur bellen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:33 schreef kikoooooo het volgende:
Nouja voor 1 ding hoef je amper te vrezen. Dertig graden kom je nog een enkele dag per jaar tegen. En de winter is net zo goed zomer. Voor de rest, bel/telefoon eruit als je gaat slapenquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met dertig graden je bed uitdrijven. Telemarketeers, jehova's aan je deur, buren die denken dat ze kunnen zingen en dat ook luidkeels doen overdag als ze denken dat iedereen aan het werk is, in de winter met een beetje pech geen daglicht zien, mensen die willekeurig aan je deur bellen.
Tuurlijk heeft het z'n voordelen maar er zijn ook veul nadelen.
Zou er ook niet aan moeten denken dat ik het altijd moet doen. 1 week per maand is heerlijk. Helaas houd dat ook in dat er dagen bij zijn dat ik om 6uur 's morgens op de zaak moet zijn. Ben ik minder fan van.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met dertig graden je bed uitdrijven. Telemarketeers, jehova's aan je deur, buren die denken dat ze kunnen zingen en dat ook luidkeels doen overdag als ze denken dat iedereen aan het werk is, in de winter met een beetje pech geen daglicht zien, mensen die willekeurig aan je deur bellen.
In mijn geval ook het werken met feestdagen (kerstmis, oud en nieuw), het is wel iets waar je bewust voor moet kiezen denk ik.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik werk al jaren op koninginnenacht. De feestdagen zelf zijn we wel vrij maar daar heb je weinig aan, van koninginnedag merk ik eigenlijk al jaren niets dan de puinhopen na afloop. Met oud en nieuw hoeven we niet te werken, dat mogen we op 1 januari doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:42 schreef Thieske het volgende:
[..]
In mijn geval ook het werken met feestdagen (kerstmis, oud en nieuw), het is wel iets waar je bewust voor moet kiezen denk ik.
Bouw het elke dag een stukje af.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:49 schreef rinzzz het volgende:
Bekend probleem, ik sta iedere dag rond 12 a 13 op, en dan moet ik er op vrijdag om 8 uur uit. Al 3 weken aan een stuk donderdagnacht overgeslagen...
dat is niet eens zon gek ideequote:Op dinsdag 16 september 2008 02:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bouw het elke dag een stukje af.
maandag 12
dinsdag 11
woensdag 10
donderdag 9
vrijdag 8
Was t maar zo makkelijk ehquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bouw het elke dag een stukje af.
maandag 12
dinsdag 11
woensdag 10
donderdag 9
vrijdag 8
Voorlopig weegt 28% procent meer salaris voor mij op tegen de nadelen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik werk al jaren op koninginnenacht. De feestdagen zelf zijn we wel vrij maar daar heb je weinig aan, van koninginnedag merk ik eigenlijk al jaren niets dan de puinhopen na afloop. Met oud en nieuw hoeven we niet te werken, dat mogen we op 1 januari doen.
Werken met kerstnacht zorgt ervoor dat je op kerst overdag slaapt en bij de kerstmaaltijd liever een ontbijt hebt.
Je kan 's avonds heel weinig, een film is nog niet afgelopen als je naar je werk moet en even naar de kroeg met vrienden gaat ook lastig als je er weer vrij vroeg weg moet.
Ik ben er dan ook na een paar jaar wel een beetje klaar mee.
Zoek snel een andere baas!quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:56 schreef Dagonet het volgende:
Was het maar salaris, als toeslag geldt het bij ons niet voor vakantiegeld bijvoorbeeld.
Gast, ga alsjeblieft een leven zoeken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:30 schreef Emimich het volgende:
HBO'ers die woorden als 'collegezaal' gebruiken
HBO'ers die geen posticons kunnen lezenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:38 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Gast, ga alsjeblieft een leven zoeken.
Dat doet er niets aan af dat het zwaar irritant wordt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
HBO'ers die geen posticons kunnen lezen
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat doet er niets aan af dat het zwaar irritant wordt.
Maar vertel eens, heb je een vriendin?
Nee, een vriend.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat doet er niets aan af dat het zwaar irritant wordt.
Maar vertel eens, heb je een vriendin?
Ok, dat kan ook. Waarom maak je je niet eens druk over andere dingen in het leven? Opleidingsniveau is maar een klein gedeelte van alles waar het in het leven om draait.quote:
Zou kunnen inderdaad. Maar als ik een dag vrij heb, ga ik geen wekker zetten, ben ik principieel tegen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef xqlusivv het volgende:
ritmeproblemen komen niet zo zeer door het tijdstip waarop je moet opstaan, maar meer door het tijdstip waarop je gaat slapen... als je je nachtrust constant houdt. op zeg, bijvoorbeeld altijd 7,5 uur. dan scheelt dat al een hoop.
ja als natuurlijk je enge dag om 5uur begint, en de volgende om 11uur, ja dan is het aan jezelf de keuze. of je dan die 2e dag, om 7uur opstaat (maar wel met dezelfde nachtrust) of gewoon om 11uur opstaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |