als jij nou de spellen en headsets koopt zijn we eruitquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:58 schreef rudedeltadude het volgende:
Hier ook interesse in losse verkoop...
zie mijn editquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
als jij nou de spellen en headsets koopt zijn we eruit
Okee die heb ik tohc niet nodigquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:08 schreef makkie88 het volgende:
dan wil ik die kabel voor naar het beeldscherm wel
+ de bon, dan heb ik evt een leuker bodquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:30 schreef Freaks het volgende:
Heb je een foto van het hele spul bij elkaar?
jij hebt er vrij weinig aan inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2008 02:00 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb vrij weinig aan zo'n post
Je mag me best overbieden hoor. Is goed voor me, ik koop er al te veelquote:Op woensdag 17 september 2008 14:30 schreef Reintji het volgende:
Ah te laat, overbieden op Lennart,.. dat doe ik een grunniger maar niet aan.
Ps. Orginele MS VGA kabel? -> bied 15E incl bij losse verkoop
Hmmz, ik zie dat er al iemand dat bod heeft gedaan, maar als je die opmerking beschouwde als onderhandeling omdat ik al een bod had gedaan, dan zeg ik akkoord.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:41 schreef hugecooll het volgende:
Nee, was eenvoor het bod.
Niks mee bedoelt verder, 'bod genoteerd' klinkt ook zo saai he.
Kijk nog even aan want een vrijwel ongebruikte Xbox360 voor de helft na nog geen 20 uur speeltijd vind ik een meer dan zonde (de console zelf is niet eens 2 weken oud (vandaag) aangezien ik er mee terug ben gegaan toen ie moeilijk begon te doen en een nieuwe heb gekregen. Zo kom ik dus ook aan extra accessoires)
Maak er 250 van en je krijgt hem maandag opgestuurd
*koopt*quote:Op zondag 21 september 2008 02:54 schreef hugecooll het volgende:
Getting close, 250 excl en hij is de deur uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |