gewoon ouderdom, lzg ook gewoon in zn slaaphoekje en houdingquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat sloeg vast op de teksten... nou ja, declutteren ftw idd
En Meo, weet je wat er is gebeurd?
Hamsters leven geloof ik ook niet echt heel lang hè. Maar wel vervelend, je raakt toch gehecht aan zo'n diertje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:20 schreef Memento-Mori het volgende:
gewoon ouderdom, lzg ook gewoon in zn slaaphoekje en houding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moi?quote:
Ik heb ooit een 'mooie' schoenendoos daarvoor in het leven geroepen. Een 'zwarte doos' letterlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan soms intens genieten van een geschreven stukje. En dan wil ik het bewaren. Gewoon, hèbben. Al weet ik van te voren dat ik dat uitgescheurde stukje niet nog een keer zal lezen, dat het alleen verder bijdraagt aan de papiertroep in mijn huis. Hoe doen jullie dat?
Ik wil een maand lang geen pat. meer zien jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:15 schreef Isabeau het volgende:
Sorry! Ik was even met een patiënt bezig...
Klinkt als een romantisch feestquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:11 schreef kaasplankje het volgende:
Bruiloftfeest was echt leuk!Te gekke locatie midden in het bos met in de tuin overal heliumballonnen met lampjes erin
En Italiaans eten, Prosecco, Italiaanse wijn, antipasti, olijven pasta en superlekkere brokkelkaas, Spaanse Tango live muziek en daarna dj´s en vuurwerk
Italiaans eten en spaanse muziek, klinkt als een goeie mixquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:11 schreef kaasplankje het volgende:
Bruiloftfeest was echt leuk!Te gekke locatie midden in het bos met in de tuin overal heliumballonnen met lampjes erin
En Italiaans eten, Prosecco, Italiaanse wijn, antipasti, olijven pasta en superlekkere brokkelkaas, Spaanse Tango live muziek en daarna dj´s en vuurwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |