ga weg. ze zijn leuk, geen helden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:11 schreef kurk_droog het volgende:
kuttopique
Bassie en Adriaan zijn helden!
is het wel, afleveringen hebben speciaal voor kinderen gemaakte thema's. zoals alle liedjes en de rolverdeling van gote b en acrobaat aquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:11 schreef jordeeeh het volgende:
Bassie en Adriaan is niet leeftijdsgebonden.
Ja, en waarom zou dat leeftijdsgebonden zijn?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
is het wel, afleveringen hebben speciaal voor kinderen gemaakte thema's. zoals alle liedjes en de rolverdeling van gote b en acrobaat a
jij kijkt nog naar school tv? of tele tubbies?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en waarom zou dat leeftijdsgebonden zijn?
Nee. Heb ik het daar over?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
jij kijkt nog naar school tv? of tele tubbies?
Eh nee, je kunt B&A niet met de Teletubbies vergelijken.quote:
ok grote jordehhh je hebt gelijk. next.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Eh nee, je kunt B&A niet met de Teletubbies vergelijken.
Als ik gelijk heb kan er dus een slotje op.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ok grote jordehhh je hebt gelijk. next.
doe maar dichtmaken dan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb kan er dus een slotje op.
ik wilde na het stappen altijd maar 1 ding. liggen en even slapen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:16 schreef Mss het volgende:
Bassie & Adriaan
Altijd leuk als je op stap bent geweest
Zo een goede post ditquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ga weg. ze zijn leuk, geen helden.
the a-team. dat waren de helden.
ik heb de dvd's. volgens mij kun je ze inderdaad niet via internet kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:28 schreef L-IS het volgende:
je kan geen aflevering op internet kijken toch?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |