quote:dinsdag 16 september en woensdag 17 september 2008
Veel bewolking.
Na een vrij koude nacht waar het in het oosten van het land voor het eerst dit najaar weer tot vorst aan de grond kwam, wordt het deze Prinsjesdag rustig en overwegend bewolkt weer. Een enkel buitje is niet uit te sluiten, maar op de meeste plaatsen blijft het droog. Er staat een zwak tot matige noordoostelijke wind en het wordt 16 graden. In de nacht zijn er enkele opklaringen, maar de (sluier)bewolking overheerst. Landinwaarts koelt het af tot een graad of 6, bij de Wadden wordt het niet kouder dan 12 graden. Het kan op sommige plaatsen opnieuw wat nevelig worden, en vooral in het oosten van het land zou er een enkele (grond)mistbank kunnen ontstaan. Morgen opnieuw veel bewolking, maar waarschijnlijk droog. Het wordt net als vandaag ongeveer 16 graden en er staat nauwelijks wind.
dinsdag 16 september 2008 11.22 uur
Verwachting komende 5 dagen
woensdag 17 september tot en met zondag 21 september 2008
Koel en af en toe zon. Geleidelijk iets meer zon en wat hogere temperaturen. In de nacht en vroege ochtend kans op mist.
Je maakt me blij!quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je ziet er leuker uit als je blij bent![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En jij ook Kaa, mijn liefste weervrouw!quote:
Als iemand Christian heet haak ik bij voorbaat al af....quote:
Naja zeg, kom dan met een beter idee, afkraken is makkelijk.....quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Als iemand Christian heet haak ik bij voorbaat al af....
Misschien tijd voor revolutie?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:25 schreef akveor het volgende:
De miljoenen nota is alleen maar interessant voor al die zakkenvullers. Weten zij alvast hoeveel geld er hun kant op komt.
Goedemiddag een ieder.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij ook Kaa, mijn liefste weervrouw!
quote:Uiteraard is het niet erg om de Koningin de Troonrede te laten voorlezen. Uiteraard is het niet erg om 40 paarden het hele jaar op stal te houden voor 2 km / jaar. Uiteraard is dat allemaal niet erg.
Maar mensen moeten dan niet gaan zeuren over verkwisting van overheidsgeld.
Okay...quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Naja zeg, kom dan met een beter idee, afkraken is makkelijk.....
Dat klinkt lekker Roevka. Ik heb nog nooit van deze dame gehoord.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:46 schreef akveor het volgende:
Okay...
Miss Montreal dan maar... een heerlijke spontane stotterende nederlandse chick van de reclame.
En al die voorbeschouwen... doe maar eens goede nabeschouwingen zodat de bevolking duidelijk weet hoe ze het afgelopen jaar weer genaaid zijn geworden. Dit land is gewoon ziek met alle regeltjes en steeds meer inknotten van onze vrijheden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Misschien tijd voor revolutie?![]()
Goedemiddag allemaal![]()
en omdat ik het zo'n mooi liedje vind
Hoi Bongetje, alles goed op deze Prinsjesdag?quote:
Alles is prima met Bongetjequote:Op dinsdag 16 september 2008 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Bongetje, alles goed op deze Prinsjesdag?
Ze is van de Slankie reclamequote:Op dinsdag 16 september 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker Roevka. Ik heb nog nooit van deze dame gehoord.
Middag allemaal.
hoe ist mogelijk, hier ist prachtig weerquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming aan en het is koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |