Lache, vraagt iemand aan je "wat doe jij voor werk",....."nou ik ben manager die gouden hand drukken krijgt".quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Tja, managers die gouden hand drukken krijgen, daar had ik voor moeten leren
Je hoorde het op het nieuws meen ik het afgelopen jaar dacht ik, vaak in ziekenhuizen, ff een half jaar de boel saneren, mensen ontslaan enz, en er zelf met een dikke cheque vandoor gaan, heerlijk oneerlijk!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:17 schreef Mathara het volgende:
[..]
Lache, vraagt iemand aan je "wat doe jij voor werk",....."nou ik ben manager die gouden hand drukken krijgt".
Klinkt wel wat hebberig, toch !!!!![]()
maar maakt niet uit je krijgt nog eens wat
* debuurvrouw Diploma af gaat stoffenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:22 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je hoorde het op het nieuws meen ik het afgelopen jaar dacht ik, vaak in ziekenhuizen, ff een half jaar de boel saneren, mensen ontslaan enz, en er zelf met een dikke cheque vandoor gaan, heerlijk oneerlijk!
Wie weet ga je er volgend jaar wat op vooruit --> een dubbeltje ofzo!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:34 schreef Mathara het volgende:
Ik werk me toch aardig uit de naad tijdens mijn co_schappen, en heb mijn beurs en een uitbetaling per maand voor alle uren binnen het LUMC.
En dat is echt niet, veel maar wel nachten werken , met een ochtend_dienst erbij af en toe. Als ik dan hier de geneesheer _directeur zie lopen, weet ik zeker dat hij zo'n handdruk ook al heeft gehad.
Maar ook dat lezen we pas in een veel later stadium![]()
Weeds finale is uit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:38 schreef Gert het volgende:
Mogge fooks.![]()
Buuf, ik heb je wel eens vrolijker gezien.![]()
Speciaal voor jou een lief plaatje.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:37 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wie weet ga je er volgend jaar wat op vooruit --> een dubbeltje ofzo!
http://www.prinsjesdag.nl/beeld/index.shtml
12.35 tot 16.00 uur: live-uitzending op Nederland 1 en Politiek 24, gepresenteerd door Ferry Mingelen en Brecht van Hulten.
Met:
Rond 12.50 uur: de rijtoer met de Gouden Koets
Rond 13.15 uur: Koningin leest de Troonrede.
Rond 13.45 uur: Gouden Koets rijdt terug
Rond 14.05 uur: de balkonscène
Tussen 14.10 en 15.00 uur geven de fractievoorzitters van alle politieke partijen hun eerste reactie op de Troonrede
Rond 15.00 uur: biedt minister Bos van Financien het koffertje met de Miljoenennota aan in de Tweede Kamer
Tussen 15.10 en 16.00 uur komen verschillende ministers en minister-president Balkenende aan het woord
De NOS laat in de live-uitzending ook de kijkers aan het woord. De afgelopen weken kon iedereen onder de noemer 'Vraag het Den Haag' een video-filmpje insturen met een vraag voor de premier, een minister of een fractievoorzitter.
Na 16.00 uur komt Prinsjesdag nog aan bod in de reguliere uitzendingen
Wat is jou conclusie, vertel eensquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:41 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
het mooie is dat de Miljoenennota al 4 dagen op internet te lezen is
.
Pfffffff zijn 138 pagina's waar ik er 135 niet van snapquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat is jou conclusie, vertel eens
Die onzin moet je ook niet doorlezen, gewoon altijd samenvatting doen. Heb het ooit moeten lezen voor een vak en heb die vraag maar overgeslagen bij tentamenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:44 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Pfffffff zijn 138 pagina's waar ik er 135 niet van snap![]()
kijk maar
Vind je het gek als het nu de vraag is of er een depressie of een recessie aan zit te komenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:49 schreef neo567 het volgende:
Zalm is niet echt rooskleurig over de aankomende twee jaar:
http://www.nos.nl/politiek24/
Degene die het zwaar lichamelijk werk doen, dat werk wordt zowiezo onder gewaardeerd in NL vergeleken met andere landen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:43 schreef Mathara het volgende:
Dat dubbeltje mogen ze houden. Ik klaag niet hoor, heb tenslotte zelf ervoor gekozen om geneeskunde te gaan studeren.
Ik kijk meer naar andere in die doelgroep, of welke doelgroep dan ook. Die gun ik graag wat meer centjes
Dmv leningen, rood staan dus, maar beter is besparen op onnodige uitgaven ipv lenen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind je het gek als het nu de vraag is of er een depressie of een recessie aan zit te komen
En daarbij vind ik ook dat er anti cyclisch beleid gevoerd moet worden, dus nu zorgen voor meer besteedbaar inkomen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dmv leningen, rood staan dus, maar beter is besparen op onnodige uitgaven ipv lenen.
Terwijl alles duurder wordt
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:11 schreef neo567 het volgende:
[..]
[CBL FB # 1] I'll give you all I got to give...
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het over overheidsbeleid, die kunnen zorgen voor lastenverlichting ed. , probleem is dat de effecten pas over een jaar of zelfs langer te zien zijn, dan zit je met de verkiezingen, maar zit je in opgaande conjunctuur en zou je eigenlijk lastenverzwaring moeten toepassen, maar dat werkt niet want dat kost stemmen. Het lukt allemaal toch nooit zoals het zou moeten werken
quote:dinsdag 16 september en woensdag 17 september 2008
Veel bewolking.
Na een vrij koude nacht waar het in het oosten van het land voor het eerst dit najaar weer tot vorst aan de grond kwam, wordt het deze Prinsjesdag rustig en overwegend bewolkt weer. Een enkel buitje is niet uit te sluiten, maar op de meeste plaatsen blijft het droog. Er staat een zwak tot matige noordoostelijke wind en het wordt 16 graden. In de nacht zijn er enkele opklaringen, maar de (sluier)bewolking overheerst. Landinwaarts koelt het af tot een graad of 6, bij de Wadden wordt het niet kouder dan 12 graden. Het kan op sommige plaatsen opnieuw wat nevelig worden, en vooral in het oosten van het land zou er een enkele (grond)mistbank kunnen ontstaan. Morgen opnieuw veel bewolking, maar waarschijnlijk droog. Het wordt net als vandaag ongeveer 16 graden en er staat nauwelijks wind.
dinsdag 16 september 2008 11.22 uur
Verwachting komende 5 dagen
woensdag 17 september tot en met zondag 21 september 2008
Koel en af en toe zon. Geleidelijk iets meer zon en wat hogere temperaturen. In de nacht en vroege ochtend kans op mist.
Je maakt me blij!quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je ziet er leuker uit als je blij bent![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En jij ook Kaa, mijn liefste weervrouw!quote:
Als iemand Christian heet haak ik bij voorbaat al af....quote:
Naja zeg, kom dan met een beter idee, afkraken is makkelijk.....quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Als iemand Christian heet haak ik bij voorbaat al af....
Misschien tijd voor revolutie?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:25 schreef akveor het volgende:
De miljoenen nota is alleen maar interessant voor al die zakkenvullers. Weten zij alvast hoeveel geld er hun kant op komt.
Goedemiddag een ieder.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij ook Kaa, mijn liefste weervrouw!
quote:Uiteraard is het niet erg om de Koningin de Troonrede te laten voorlezen. Uiteraard is het niet erg om 40 paarden het hele jaar op stal te houden voor 2 km / jaar. Uiteraard is dat allemaal niet erg.
Maar mensen moeten dan niet gaan zeuren over verkwisting van overheidsgeld.
Okay...quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Naja zeg, kom dan met een beter idee, afkraken is makkelijk.....
Dat klinkt lekker Roevka. Ik heb nog nooit van deze dame gehoord.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:46 schreef akveor het volgende:
Okay...
Miss Montreal dan maar... een heerlijke spontane stotterende nederlandse chick van de reclame.
En al die voorbeschouwen... doe maar eens goede nabeschouwingen zodat de bevolking duidelijk weet hoe ze het afgelopen jaar weer genaaid zijn geworden. Dit land is gewoon ziek met alle regeltjes en steeds meer inknotten van onze vrijheden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Misschien tijd voor revolutie?![]()
Goedemiddag allemaal![]()
en omdat ik het zo'n mooi liedje vind
Hoi Bongetje, alles goed op deze Prinsjesdag?quote:
Alles is prima met Bongetjequote:Op dinsdag 16 september 2008 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Bongetje, alles goed op deze Prinsjesdag?
Ze is van de Slankie reclamequote:Op dinsdag 16 september 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker Roevka. Ik heb nog nooit van deze dame gehoord.
Middag allemaal.
hoe ist mogelijk, hier ist prachtig weerquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming aan en het is koud
Ligt eraan in welk opzicht je dat bedoeld?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:52 schreef akveor het volgende:
[..]
En al die voorbeschouwen... doe maar eens goede nabeschouwingen zodat de bevolking duidelijk weet hoe ze het afgelopen jaar weer genaaid zijn geworden. Dit land is gewoon ziek met alle regeltjes en steeds meer inknotten van onze vrijheden.
Vrije dag is nooit weg, geniet ervan. Ik voel me wel wat beter maar nog niet 100%, komt wel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
Alles is prima met Bongetje
Beetje duffe dag maar wel lekker vrij vandaag iigEn voel jij je al weer wat beter?
De tijd vliegt. Het eerste hapje uit een ikoon van de jaren zeventig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:57 schreef Gert het volgende:
Richard Wright, bandlid van Pink Floyd, is gisteren overleden.
Hij is de eerste van de groep die het loodje legt.
In 2005 trad hij voor het laatst op met de groep, tijdens Live 8.
Hij schreef de muziek van dit nummer.![]()
O ja en rip aan de nabestaande natuurlijk.
Ze hebben het in ieder geval een stuk langer met z'n allen op de wereld uitgehouden dan de Beatles, laat staan de Stones.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
De tijd vliegt. Het eerste hapje uit een ikoon van de jaren zeventig.
http://www.latimes.com/ne(...)ep16,0,7349427.story
Thanks, zit ook bij uitzendinggemist, maar nu heb ik het tweede gedeelte al gezienquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Menyou, kijk even in het topique Uitzending gemist, daar staat ook deel 1. Prutsers zijn het op de CBML site.
http://www.youtube.com/user/dgk1en2quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:56 schreef Manu82 het volgende:
Is het trouwens nu altijd dat alleen de 2e helft van CBML online komt
Thanks, gaat bij favo'squote:Op dinsdag 16 september 2008 13:05 schreef Juud79 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/dgk1en2
Hier is zo´n beetje alles aan afleveringen te vinden...
Mooi he. Ik vond dat concert ook mooi en aandoenlijk, die grijze heren nog zo vol overgave.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben het in ieder geval een stuk langer met z'n allen op de wereld uitgehouden dan de Beatles, laat staan de Stones.
Het staat ook in o.a. De Telegraaf.
Als ondernemerer vind ik het hier gewoon kudt. Ik val overal buiten de boot. En als er wat geld mijn kant op kan gaan moet ik zoveel paperassen invullen dat ze wat mij betreft de stront in kunnen zakken. Maar die blauwe envelopes blijven maar komen. En deze week weer iets met muziekrechten. Daarbij vind ik het waardeloos dat ze alles van je weten maar je dit toch keer op keer moet invullen. Jaren betaal ik belasting vanaf dezelfde bankrekening. Nu krijg ik wat terug maar moet eerst een formulier invullen naar welk bankrekeningnummer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk opzicht je dat bedoelt?
Ah op die fiets. Lijkt me lastig. Ben er ook niet goed in, is het niet handig om dat soort zaken gewoon door een accountant te laten doen? Scheelt volgens mij een hoop werk en irritatie. Volgens mij worden mijn financien over het algemeen ook geregeld door een accountant en stuur alles dus gewoon door en meestal hebben ze m'n bankrekening wel onthoudenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ondernemerer vind ik het hier gewoon kudt. Ik val overal buiten de boot. En als er wat geld mijn kant op kan gaan moet ik zoveel paperassen invullen dat ze wat mij betreft de stront in kunnen zakken. Maar die blauwe envelopes blijven maar komen. En deze week weer iets met muziekrechten. Daarbij vind ik het waardeloos dat ze alles van je weten maar je dit toch keer op keer moet invullen. Jaren betaal ik belasting vanaf dezelfde bankrekening. Nu krijg ik wat terug maar moet eerst een formulier invullen naar welk bankrekeningnummer.
Premies afdragen? Je krijgt zoveel post daarover dat je door de bomen het bos niet meer ziet. De ene afdeling wil dat ik iets betaal met alle dreigementen vandien. Later krijg je weer verwarrende brieven waar uit zou moeten blijken dat dat bedrag weer verrekend word met iets wat ook weer onduidelijk is. Gek wordt ik van die lui.
De BTW wordt niet verhoogd. Moet ik nu een dansje maken ofsow?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:17 schreef Disana het volgende:
Radio1 met live verslag: uit.
Al die bombarie om de koninklijke familie. Het gaat om onze centjes.
Vind dat nog niet eens zo gek, buiten hotels en restaurants kun je in moslimlanden ook geen alcohol krijgenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Soury, het moet niet gekker worden.![]()
Ramandan.
Sjeik Muhammad Munajid is trots op je!quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:25 schreef akveor het volgende:
Speedy Gonzales heeft vannacht het loodje gelegd.
[ afbeelding ]
Geen bloemen, geen bezoek aan huis. De plechtigheid zal vanmiddag rond 14.00u plaatsvinden rond de GFT container.
Het bezit van de auto wordt minder belast, is dat niet meer iets voor een dansje?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
De BTW wordt niet verhoogd. Moet ik nu een dansje maken ofsow?
Ik ben zelfstandige vanwege de vrijheid en dat ik me niet wil aanpassen aan de grillen van bedrijven. Dat gedoe van de belastingen geeft me een enorm beklemmend gevoel. iets waar ik juist vanaf wil. Ik ben een loner en wil me het liefst met niemand bemoeien. Die bemoeienissen daar wordt ik schijtziek van.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Lijkt me lastig. Ben er ook niet goed in, is het niet handig om dat soort zaken gewoon door een accountant te laten doen? Scheelt volgens mij een hoop werk en irritatie. Volgens mij worden mijn financien over het algemeen ook geregeld door een accountant en stuur alles dus gewoon door en meestal hebben ze m'n bankrekening wel onthouden
Hou toch op zeg, alsof het omgekeerd wel zo is. Wij moeten ons wel aanpassen in moslimlanden maar zelf verdommen ze het, doei.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:26 schreef Manu82 het volgende:
Vind dat nog niet eens zo gek, buiten hotels en restaurants kun je in moslimlanden ook geen alcohol krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |