quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Een DGK-fan-etentje vrijdag 26 september in Schevingen kan het nog gezelliger maken?
En Juud gaat ons een verslag gevenquote:
Jou in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:27 schreef Desii het volgende:
[..]
En Juud gaat ons een verslag geven
en nu ga ik het vakantiefilmpje voor mijn neefje en nichtjes afmaken
En voor mij dan graag een samenvatting!quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:25 schreef noekje het volgende:
tvp voor straks.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dan ook niet de Sly adoreer dag?
Huh ??? Ik zit met de gedachte om de verwarming aan te zettenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:56 schreef neo567 het volgende:
Iedereen lekker aan het genieten van het prachtige weertje, ik heb m'n achterdeur die op het zuiden staat open, heerlijk weer !
Ugly!quote:
Hey Soury!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ??? Ik zit met de gedachte om de verwarming aan te zetten![]()
Nou eerst maar een een warme douche
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ??? Ik zit met de gedachte om de verwarming aan te zetten![]()
Nou eerst maar een een warme douche
Oja?! OJA?!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ugly!
Ik ben fan van Tampie.
Ik heb de verwarming aan en het is koudquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:56 schreef neo567 het volgende:
Iedereen lekker aan het genieten van het prachtige weertje, ik heb m'n achterdeur die op het zuiden staat open, heerlijk weer !
Prinsjesdag vandaag, en miljoenen nota enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey Soury!![]()
hoe is het met je? ik heb het ook haske koud. Ga zo maar een vest aandoen denk ik.
Haaaii Ja prima.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey Soury!![]()
hoe is het met je? ik heb het ook haske koud. Ga zo maar een vest aandoen denk ik.
Goed, ik ga mijn poststijl structureel wijzigen teneinde het vooroordeel weg te nemen dat buurvrouwen in het algemeen en deze in het bijzonder een gebrekkige algemene ontwikkeling hebben en verder ook niets beleven dan het luisteren naar de audio-installatie van de buren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
Prinsjesdag vandaag, en miljoenen nota enzo.
Ben benieuwd wat de koningin allemaal te vertellen heeft
Ik verdien een hoop maar krijg niets.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:07 schreef neo567 het volgende:
Goede morgen Mathara![]()
Gaan we volgend jaar meer verdienen??
Tja, managers die gouden hand drukken krijgen, daar had ik voor moeten lerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik verdien een hoop maar krijg niets.
Zou niet verkeerd zijn, anders ga ik na vandaag maar gelijk met een andere studie beginnen!!! Die wel verdiendquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:07 schreef neo567 het volgende:
Goede morgen Mathara![]()
Gaan we volgend jaar meer verdienen??
Dat was beter geweest ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Tja, managers die gouden hand drukken krijgen, daar had ik voor moeten leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |