Geweldig boek ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb er een paar afleveringen van gezien maar vond het helemaal niets en omdat er geen streams zijn idd veel te veel gescript.
Jullie zouden trouwens het boek Dead Famous van Ben Elton moeten lezen, volgens mij niet in het Nederlands vertaald helaas. Gaat over een moord gepleegd in een Big Brotherhuis tijdens een uitzending. Hilarisch om te lezen.
Neah niet verfilmd volgens mij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dat ook niet verfilmt? Of was dat een andere film?
quote:
Sweet dreams NEOquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:35 schreef neo567 het volgende:
Anyway, ik zal plaats maken voor anderen![]()
Ik ga slapen!![]()
Bedankt voor de spannende avond
Neuh, is dat niet Saw 2 die jij nu omschrijft?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Ik schrijfde verfilmt ...
Dus is niet over die horrorfilm met een huis vol jongeren, in een soort van BB-achtige ambiance?
Ben je al weer opgeknapt?quote:
Het gaat wat beter idd, nog niet helemaal 100%. Na het teruglezen dacht ik, even iets vrolijks.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:05 schreef blomst het volgende:
Ben je al weer opgeknapt?
Lijkt er wel op, anders begin je de dag vast niet met een dansje
quote:
Is dan ook niet de Sly adoreer dag?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Een DGK-fan-etentje vrijdag 26 september in Schevingen kan het nog gezelliger maken?
Ik ga niet, mijn moeder is 26 september jarig , we gaan dan richting Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |