Mooi TR.quote:Op maandag 15 september 2008 23:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij van Huub toch, hysterisch kind, ik heb een broetje dood aan je!
Ik zou me nu maar even heel koest houden Neo, dit pik ik niet.quote:Op maandag 15 september 2008 23:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij van Huub toch, hysterisch kind, ik heb een broetje dood aan je!
Ja er schijnt een hoop PMS rond te waren vanavond. Zelfs die bolle heeft er last van.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er een rel en mis ik alles...
Genoeg gegadigden hoor Coos.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja er schijnt een hoop PMS rond te waren vanavond. Zelfs die bolle heeft er last van.
Owjee, krijgt hij geen centjes meer van zijn pappie?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja er schijnt een hoop PMS rond te waren vanavond. Zelfs die bolle heeft er last van.
Jaloers?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owjee, krijgt hij geen centjes meer van zijn pappie?
Pappies Money Stop
Hier kijk ik niet van op!quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Als jullie ook maar één seconde denken dat jullie mij hier mee hebben, dan hebben jullie het goed mis![]()
Bolle ik heb nog een PM van jou waarin je me vraagt om een schilderij na te maken van superman weet je nog, over de prijs worden we het wel eens, scheef je........
ik heb vriendelijk bedankt weet je nog?
Ik wilde eerst voor mezelf aan het werk, of ben je dat vergeten.........
Ja maar je zei dat je het niet kon, niet zo vreemd natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Als jullie ook maar één seconde denken dat jullie mij hier mee hebben, dan hebben jullie het goed mis![]()
Bolle ik heb nog een PM van jou waarin je me vraagt om een schilderij na te maken van superman weet je nog, over de prijs worden we het wel eens, scheef je........
ik heb vriendelijk bedankt weet je nog?
Ik wilde eerst voor mezelf aan het werk, of ben je dat vergeten.........
O ja, ik heb afgelopen nacht nog even je radio optreden geluisterd. Mooi verhaal LSquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja maar je zei dat je het niet kon, niet zo vreemd natuurlijk.
Ravensburger schilderen op nummer brengt pas volgend jaar de helden editie uit.
Leuk he die Spa reclame!quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, is pure afgunst, weet je nog?
Leg jij de dikke lichaam nou maar te rusten, dan komt alles goed!quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Leuk he die Spa reclame!
Hmm lekker Spa!
Daar ben ik hard mee bezig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:09 schreef neo567 het volgende:
[..]
Leg jij de dikke lichaam nou maar te rusten, dan komt alles goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |