Waarom deed je dat niet?quote:Op maandag 15 september 2008 23:36 schreef Olep het volgende:
Dat kon ik je van te voren ook wel vertellen.
Dat dus, het is gewoon niet leuk meer..quote:
Ik ben al 1,5 jaar schoon.quote:
Geen idee, volgens mij is het de laatste stagequote:Op maandag 15 september 2008 23:48 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat dus, het is gewoon niet leuk meer..
Wat komt er eigenlijk daarna?
Zwart gat dat alles opslokt doordat de wezens een LHC gebouwd hebben?_!
Anti-Climax
neem aan dat je 'slap aftreksel' bedoelt, taalbarbaar? en nu niet gelijk denken aan dingen die jij onder de deken uitspooktquote:Op maandag 15 september 2008 23:34 schreef Sjibble het volgende:
Samenvatting: Uittreksel van World of Warcraft
Waarin je om de 5 minuten door aliens wordt aangevallenquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij is het de laatste stage
Meer verwacht ik ook niet van de bedenker van The Sims.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:30 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk spel, alleen veel en veel te simpel. De creature creator is briljant, maar meer diepgang zit er niet in. Kan ook niet, Will Wright heeft gewoon eerlijk gezegd dat het verkopen van zoveel mogelijk games boven de kwaliteit gaat.
Hou je het droog?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:09 schreef stbabylon het volgende:
Spore zoals WoW... BWHAHAHAHAA
Spore is een 4X met één RPG-achtige (maar totaal anders) fase. En dan zeg jij dat het een mmorpg is...
Je kent overduidelijk beide games niet.
'er is een stuk waar je rondloopt en anderen slacht zodat je level omhoog gaat' ?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef Fliepke het volgende:
Ik wil toch even de precieze motivatie zien van het vergelijk tussen wow en spore.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |