quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:30 schreef kreuk050 het volgende:
'We might ass well be strangers' trouwens damn vet!!
Hehe, heb ik helemaal niet gehoord. Maar het was echt een super concert ja, GE-WEL-DIG.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vergeet vast dingen, maar er is ongetwijfeld iemand die de complete setlist post. In Bedshaped zong Tom trouwens een regel over de 'rainy streets of Rotterdam'. Erg leuk !
Bron: http://www.ad.nl/cultuur/2728727/Keane_biedt_fans_te_weinig.htmlquote:Keane biedt fans te weinig
(door ANTON SLOTBOOM)
ROTTERDAM - Een stevige drugsverslaving van zanger Tom Chaplin zorgde bijna voor een vroegtijdig einde van de Britse popgroep Keane. Maar Chaplin dook een kliniek in, kwam er herboren uit en maakte met zijn band een nieuw album vol frisse ideeën, Perfect Symetry. Toch bleek het niet genoeg om Ahoy uit te verkopen. De thuisblijver kreeg uiteindelijk gelijk.
Chaplin had het publiek maar weinig te melden, en Keane schotelde in een te kale ambiance -geen videoschermen, geen catwalk- een overdosis aan pianopop voor, steevast volgens exact het zelfde recept. Ahoy veerde daarom pas echt op toen Keane na anderhalf uur alweer klaar was.
Whehee dat was geweldig inderdaad! Echt grappig, heb dat helemaal meegelezen:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:50 schreef Pupp3t het volgende:
Keane MicroSystems !!!
Übervet concert.
Erg leuk! Ze deden maar 7 liedjes:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:52 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe was het trouwens gisterenavond in Amsterdam?
He, dan stond jij nog dicht bij mij denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:09 schreef Damzkieee het volgende:
WAAAA GEWELDIG
Ik heb trouwens nog 10 seconden tom's hand vastgehouden!! Op het moment dat hij voor het eerst bij het publiek kwam staan tijdens Crystal Ball
Superconcert was het, wat een stem
Waar stond jij dan? Als je op Youtube Crystal Ball bekijkt kun je mijn hand trouwens nog wel zienquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:36 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
He, dan stond jij nog dicht bij mij denk ik![]()
Die recentieHoewel het voorste gedeelte fanatieker was dan achteraan, was er toch wel een mooie wisselwerking tussen de band en het publiek. Vooral na SOWK, mooi moment was dat.
Lekker concert verder!
En gisteren onverwachts ook geweest, ook weer vooraan gestaan.
Geweldige afterpartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |