Ik ga om 15.30 weg vanuit Bornequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:25 schreef Pupp3t het volgende:
Aangezien ik pas om 17.30 kan vertrekken vanuit Hengelo en als er niks raars gebeurd onderweg ben ik ruim op tijd...
lucky you...quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:45 schreef Mistaken het volgende:
Ik ga ze in Paradiso zien woensdag
Ik vind ze best aardig, a balladeerquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef KneiterS het volgende:
Het voorprogramma is echt pauper. A Balladeer, een Nederlands bandje wat ook niet echt bijzonder is en al helemaal niet zo'n grote zaal waardig. Vorige keer in Ahoy hadden we the Long Winters wat wel aardig was en in het park was het Athlete wat zelfs een leuk bandje is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ook via BNN hebt gewonnen zal ik je uitnodiging nog maar eens goed lezen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:45 schreef Mistaken het volgende:
Ik ga ze in Paradiso zien woensdag
Ziet er prima uit. Ik heb er zin in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooja! Hahaha..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:12 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Als je ook via BNN hebt gewonnen zal ik je uitnodiging nog maar eens goed lezen!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:09 schreef Damzkieee het volgende:
WAAAA GEWELDIG
Ik heb trouwens nog 10 seconden tom's hand vastgehouden!! Op het moment dat hij voor het eerst bij het publiek kwam staan tijdens Crystal Ball
Superconcert was het, wat een stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |