Je had belegger moeten worden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:10 schreef Morwen het volgende:
Jaartje terug al alles overgeheveld van de Fortis naar een andere spaarekening. Ik heb een gave![]()
Dan had ik wel putopties op Fortis genomen op het moment dat de koers hoog stondquote:Op dinsdag 30 september 2008 02:11 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Je had belegger moeten worden.
Ik voorspel dat het allemaal wel mee gaat vallen, doe er je voordeel mee.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:11 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Je had belegger moeten worden.
Zo moeilijk was dat niet te verzinnen na die overname en toen al 1e signalen kwamen dat het in de USA weleens mis kon gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan had ik wel putopties op Fortis genomen op het moment dat de koers hoog stond
quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:10 schreef Morwen het volgende:
Jaartje terug al alles overgeheveld van de Fortis naar een andere spaarekening. Ik heb een gave![]()
De Postbank, daar heb ik bijna alles dus toen het bij de Fortis vrijkwam leek het me handiger om alles bij 1 bank te houden. Klantonvriendelijke bank trouwens ook nog, dat Fortisquote:Op dinsdag 30 september 2008 02:26 schreef Manono het volgende:
[..]
Wellleke? De keus van je nieuwe spaaraccount bedoel ik?
Dat heb ik niet hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 02:36 schreef Peterselieman het volgende:
Je bent gek om alles bij de postbank te gaan doen. Die bieden veel te weinig rente. Tegenwoordig kun je zo 5% rente binnenangelen bij andere banken en als je meer dan ¤20.000 euro op de bank hebt, zou ik doen aan risicospreiding, zodat je in geval van nood altijd je inleg terugkrijgt.
Mijn geld zit in de SokkenBank.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:46 schreef kraaksandaal het volgende:
Het maakt niet veel uit bij welke bank je het spaargeld hebt, als het systeem omvalt dan gaan ze allemaal.
Ik heb alleen schulden en een groot stuk grond.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mijn geld zit in de SokkenBank.
Als de banken omvallen dan kan je net zo goed oud papier in je sok douwen. Maar goed mensen die denken dat papier op zich dezelfde waarde kent als de cijfers op het biljet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mijn geld zit in de SokkenBank.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |