quote:
Tuurlijk wel, het kan toch in waarde verminderenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:22 schreef Basp1 het volgende:
Dat zit in mijn gedeeltelijk in oude matras en een ander gedeelte in tussen de sokken dus daar kan niets mee gebeuren
gewoon van de icebank terug storten naar de Rabobankquote:Op maandag 15 september 2008 22:20 schreef Roi het volgende:
Met al die onrusten momenteel in de financiële wereld. Ben jij bang dat je al je spaargeld gaat verliezen??
Daar zit alleen wel een beperking op.quote:Op maandag 15 september 2008 22:21 schreef BasEnAad het volgende:
Nee! Nog geen moment aan gedacht ook. Bovendien staat de Nederlandse bank garant voor mijn spaargeld.
Wanneer gaat het 'echt' mis in jouw ogen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:18 schreef FloggingMolly het volgende:
Maar hoeveel is de garantie van DNB nog waard als het écht misgaat?
Als grote Nederlandse banken in dezelfde problemen komen als de Amerikaanse. De situatie is hier natuurlijk anders en ik zie het zelf niet zo 1-2-3 gebeuren, maar het kan raar lopen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wanneer gaat het 'echt' mis in jouw ogen?
Garantie is garantie.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:18 schreef FloggingMolly het volgende:
Maar hoeveel is de garantie van DNB nog waard als het écht misgaat?
We houden ons maar heel erg vast aan "maar je moet op lange termijn denken" hèquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:18 schreef MaLo het volgende:
Niet voor mijn spaargeld, wel voor mijn beleggingshypotheek.
Maar gelukkig duurt het nog 28 jaar voordat ik moet aflossen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:54 schreef maedel het volgende:
[..]
We houden ons maar heel erg vast aan "maar je moet op lange termijn denken" hè
De rekening waarop we vrijwel permanent rood staat is bij de ABNquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:47 schreef LXIV het volgende:
Bij ING en RABOBANK zit je echt wel veilig.
Een rekening bij ABN en/of FORTIS zou ik wel opheffen. Ook wanneer je minder dan 20K hebt, want het zal toch een hoop gezeik zijn voordat je je geld eindelijk eens terug ziet.
20.000 euroquote:Op woensdag 17 september 2008 20:27 schreef mazaru het volgende:
En wat is het limiet dan?
nee, want tot 20.000 euro wordt vergoedquote:Op donderdag 18 september 2008 20:52 schreef Euner het volgende:
Ik heb maar 60 euro, moet ik bang zijn dat ik dat ga verliezen?
Misschien volgt er wel deflatie en wordt 't steeds meer waard.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef alors het volgende:
Mocht het ooit zo zijn dat er een crisis komt, dan heb je aan je geld toch weinig, want het zal wel verdomde weinig waard worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |