Niet echt nee, maar de laatste fights vind ik het allemaal erg matig..quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:45 schreef roepdeman het volgende:
Geen idee, maar hij is toch niet een vechter die zeg maar echte streaks kent tegen top contenders?
Het was maar heel kort eigenlijk.. interview met Ron Kruck.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:10 schreef roepdeman het volgende:!
@ Taz, kan je een paar dingen uit het interview citeren of uitlichten aub?
Ik denk ook dat het om UFC gaat. Zeker als je al bedenkt dat hij ook al eens Chuck Liddell had uitgedaagd tijdens dat deze bij een radioshow te gast was.quote:Op zondag 28 september 2008 00:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Kurt Angle heeft op de radio gezegd dat hij getekend heeft bij een MMA company, en hij wil niet zeggen welke. Maar met alle praat dat hij tegen Couture wil kan het best UFC zijn. Vooral met wat hij eerder zei.
Ben benieuwd
Correct! Heb het gisteravond in alle rust op SBS6 gekeken (:' )), volgens mij kun je het online via hun website ook altijd terugkijken. 6 December zijn de finals, dat wordt weer spannendquote:Op zondag 28 september 2008 13:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor de K-1 liefhebbers onder ons, de WGP in SEOUL is écht goed!!!
Sengoku heb ik nieteens naar omgekken.. wat een ruk event lijkt me dat.. hoewel dat gevecht van Cyborg wel ff een must see is.. wat is die tegenstander trouwens voor fucking idioot?quote:Op zondag 28 september 2008 14:47 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Verder moet je nog even dit gevecht bekijken van Sengoku V:
Evangelista Cyborg vs. Siyar Bahadurzada
(Niet als je net gegeten hebt)
Sengoku kijk ik ook niet meer naar, steeds minder bekende vechters en het is het allemaal net niet. Maar dit gevecht is wel even de moeite waard ja. Die tegenstander is van Golden Glory en heeft Martijn de Jong en Alistair Overeem in zijn corner staan. Hoezo een f*cking idioot? Omdat hij wat uitbunding vierde dat hij gewonnen had?quote:Op zondag 28 september 2008 15:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Sengoku heb ik nieteens naar omgekken.. wat een ruk event lijkt me dat.. hoewel dat gevecht van Cyborg wel ff een must see is.. wat is die tegenstander trouwens voor fucking idioot?
Jaquote:Op zondag 28 september 2008 16:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hoezo een f*cking idioot? Omdat hij wat uitbunding vierde dat hij gewonnen had?
Ik moet nog even kijken, kwam er helaas pas in bij Sefo tegen Saki. Ik zal gelijk maar even wat kanaaltjes aanzetten.quote:Op zondag 28 september 2008 13:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor de K-1 liefhebbers onder ons, de WGP in SEOUL is écht goed!!!
syar est ne pas de groentjequote:Op zondag 28 september 2008 21:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zie je bij TUF ook erg. Al die groentjes die dan voor het eerst winnen of verliezen, zit veel emoitie aan vast.
De takedown wordt slecht opgevangen. Net zoals bij Judo waar onwijs wordt getraind op hoe je moet vallen, nog meer dan hoe je iemand laat vallen.quote:Op maandag 29 september 2008 08:42 schreef Dacide het volgende:
vind t bullshit wat hier gezegd wordt..
dit is wel degelijk een terechte overwinning... punt uit. Net als toen met shogun en coleman..
Het is niet zo dat cyborg en shogun hun armpje zomaar braken.. Het komt doordat hun tegenstanders op een dusdanig goeie manier een takedown maakte waardaar zei niet in staat waren goed te valbreken waardoor de elleboog breekt.
punt uit...
Of het respectvol was hoe siyar zich gedraagde... daar mag iedereen een eigen mening over hebben. Ik persoonlijk ben ook meer van het respectvol afgreoten van de tegenstander etc.. Maar als je eens wist wat Siyar de afgelopen weken/maanden gedaan heeft als voorbereiding op deze fight... Ja, dan kan ik me die ontlading wel voorstellen.
Jullie vergeten ook dat die gasten volledig pumped up zijn voor een partij.. als die dan zo snel voorbij is dan heb je nog heel wat energie in je knakker.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |