SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Roepdeman, ik heb een voorstel. We gaan onze avatars inzetten voor dit gevechtquote:Op woensdag 17 september 2008 20:00 schreef roepdeman het volgende:
Fyodor en Taz...Het spijt me, maar dit is een match voor Filipovic. Ik voel gewoon dat hij terug zit op z'n oude level. Terug in de ring, terug in Japan, terug in een match waar veel ogen op gericht zijn. Dit is weer helemaal zijn ding, gewoon als ik lees hoe hij erover praat en hoe hij zich heeft voorbereid daarvan krijg ik het gevoel dat hij weer die motherfucking LHK-king is. En Alistair made it personal....![]()
[..]
Bij iemand downen/kijken die wel internet heeft. Of gewoon op een Memstick/DVD laten fikken?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Verder heb ik een groot probleem, mijn mma forum vrienden![]()
Ik woon nu op mezelf in een grote stad en heb nog geen internet, pas 29 september ADSL grrr
Hoe moet ik nu doordeweeks Dream6 kijken?![]()
Lastig want ik wilde na DREAM 6, een avatar met het logo van DREAM nemen, maar fuck it...ik zet geld in op CroCop dus mn avatar kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Roepdeman, ik heb een voorstel. We gaan onze avatars inzetten voor dit gevecht![]()
Als Alistair wint, kies ik voor jou een avatar uit. En andersom natuurlijk. Are you in?![]()
Hey gozert.... Ik vind de ArenA beter....quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef Dacide het volgende:
wtf.... noem eens een betere locatie voor een groot vechtsport evenement... en waag het je niet om ARENA te zeggen, want dan vraag ik aan de admins hier of ze je willen bannen![]()
[..]
quote:The ongoing feud with EliteXC and its 160-pound champion took another step forward today, as EliteXC Head of Fight Operations Jeremy Lappen announced that Noons would be immediately stripped of his title.
The announcement was posted on the organization's official website.
"We are stripping KJ of his championship belt for refusing to defend against (Nick) Diaz," Lappen said in the statement. "It's a very unfortunate situation but we cannot have belt-holders who refuse to fight the top contenders. We want champions who will fight anyone, anytime, anyplace. That's the mentality all champions should have."
The move by EliteXC is the latest in a battle of public statements and staunch positioning.
EliteXC has maintained throughout the affair that Noons and his manager, Mark Dion, have avoided calls from the organization and made scheduling a title defense for Noons impossible.
Dion has argued that Noons is not being fairly compensated by EliteXC, and that Noons wants to face more-deserving title contenders than Diaz.
Lappen said he was confused as to why Noons would refuse the bout -- especially when it was proposed as a network-television-broadcast main event.
"I don't understand why [Noons] would turn down a chance to be a headliner on CBS on Oct. 4," Lappen said in the statement. "KJ then turned down the fight again when we offered him a headlining spot on our next Showtime date against Nick. From my view, it is a fight against a top-named opponent in Diaz (someone who beat the No. 1 fighter in the world in his weight class), a fighter KJ has bad blood with and a fight the fans really wanted to see. It seemed like a great opportunity for KJ to me."
While the differences between the two camps are still unresolved, Lappen said he hopes the two can reach an agreement in the near future.
"Personally, I do not think it was a smart career move, but I'm sure [Noons] sees it differently," Lappen said. "KJ has two more fights remaining on his contract, so we are still looking forward to having him fight for us again soon, but not as our world champion."
Hehe ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:34 schreef roepdeman het volgende:
Jij vieze vuile.......
Wacht maar.....opeens krijg ik een geniale ingeving!!! Maar ook ik ben geen held hoor met PS.
Heb er zin in!quote:Melvin Manhoef vs. Gegard Mousasi
Mijn keuze is toch Manhoef. Staand een monster, Gegard heeft m.i. het voordeel op de grond. Ik gok op Manhoef via KO/TKO na een paar minuten.
Zelg Galesic vs. Ronaldo Souza
Ronaldo de meer technische van de twee, Galesic duidelijk een overwicht in de stand-up. Ik denk Ronaldo via submission.
Hideo Tokoro vs. Atsushi Yamamoto
Tokoro via decision.
Mirko Crocop vs. Alistair Overeem
Alistair, al genoeg over gezegd![]()
Sergei Kharitonov vs. Siala "Mighty Mo" Siliga
Kharitonov via sub. Mighty Mo slaat wel bruut hard, maar heeft nog weinig MMA ervaring (check trouwens dat gevecht met Ruben Villereal, niet normaal zoals hij dat bot onder z'n oog brak)
Dong Sik Yoon vs. Andrews Nakahara
Dongbar!
Ikuhisa Minowa vs. Masakatsu Funaki
Minowaman (). Funaki had nooit aan zijn comeback moeten beginnen.
Hayato Sakurai vs. Kuniyoshi Hironaka
Mach 3.
Keita Nakamura vs. Adriano Martins
Masanori Tonooka vs. Yoshihiro Akiyama
Akiyama. Is echt een goede vechter en ik verheug me nu al op zijn entranceAl die Jappen weer helemaal furieus!
Shinya Aoki vs. Todd Moore
Aoki via some crazy submission!
MW GP tournament Final:
Melvin Manhoef vs. Ronaldo Souza
Ik hoop ontzettend op Manhoef, maar het zou me niet verbazen als MM wederom gepakt wordt in de finale. Naar de grond gehaald worden betekent het einde voor Manhoef.
Ken hem van Cage Rage en het zou zeker een aanwinst zijnquote:Op zondag 21 september 2008 19:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Al-Turk?
Das dus geen marokkaan
quote:Leuk stukje persconferentie:
There was some war on words at the dream press conference.
Sasahara was regret to announce that Mighty Mo got injured during his training and canceled his fight. DREAM is now working on to find an opponent for Sergey Kharitonov. Right after Sasahara finished his speech, Mirko Crocop showed his interest to fight twice a day.
Mirko: "As a professional fighter, I'm willing to fight Kharitonov after fighting Allister. I'm sure Kharitonov doesn't want to go home without fighting. I'm happy to be his opponent."
Alistair: "I suppose our fight is your last fight as a professional MMA fighter, Mirko. "
Mirko: "I like fighting someone who has plenty of guts, and I admit Alistair is one of them; although, our fight won't be my last fight for sure."
Kharitonov: "I respect both Mirko and Alistair. I'm sure it's a big decision fighting twice a day. I am appreciative of Mirko, yet I would like to fight you in another time. "
Akiyama: "Let me say something. I'm not looking down on Tonooka, but I can also fight Kharitonov."
(from Suki MMA)
Oeh, het ziet er naar uit dat hij wel weer zijn focus heeft zeg!quote:
he doesn't have the riddumquote:Op maandag 22 september 2008 17:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maar de vraag is, is GSP impressed with his performance?!
Dank u Dank u!! Gewoon op Glikr.com gedaan, en verder paint gebruiktquote:Op maandag 22 september 2008 15:19 schreef Fyodor het volgende:
Roepdeman
![]()
Hij is kwalitatief wel mooi!
Is Jimmy Ambriz nu officieel sergei's nieuwe tegenstander?
Vond die trashtalk tussen Overeem en CroCop trouwens prachtig
GSP by awesome Riddumquote:Op maandag 22 september 2008 18:37 schreef Opperkwal het volgende:
Penn vs Pierre, kan niet wachten tot dit gevecht plaats vind. Dit moet echt het allerbeste gevecht zijn wat er in tijden is geweest bij de UFC.
Wie denken jullie dat er gaat winnen?
Vroeger ja, maar GSP heeft iets hervonden waardoor ik niet het idee heb dat je hem pakt bij een foutje. Hij heeft nu veel betere submission defence dan vroeger.quote:Op maandag 22 september 2008 22:18 schreef Opperkwal het volgende:
Penn is echt monsterlijk goed hoor, ik weet dat iedereen voor GSP is maar Penn zal het niet zomaar voorbij laten gaan, 1 foutje bij Penn en het is gedaan, GSP heeft gewoon veel cardio maak die maakt dan ook hier en daar een foutje. Ik ben er echt van overtuigd dat Penn wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het was niet echt een geslaagd event
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |