abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:40:56 #51
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61747778
TUF was schitterend

Mir heeft volgens mij echt het iq van een stoeptegel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61748197
Hij komt wel een beetje dom over ja. Ben benieuwd. Vind de coaches in principe niet zo leuk. Nog kan amper engels, en Mir komt een beetje simpel over. Het zijn niet echt 2 characters zeg maar. Daarom was Rampage vs Forrest zo leuk en Serra vs Hughes (vooral door Serra).

Maar goed, dit seizoen gaat denk ik toch al meer focussen op de vechters dus dan is dat wel beter denk ik.
pi_61748479
Who cares about coaches being funny? I want to see motherfucking fighters!! Ik wil zien hoe ze trainen en het is Fucking Noguiera die coacht! Ik wilde sowieso zien hoe hij ze traint... En Serra was de man:
"I Want you to breathe...breathe...nicee niceee...now breathe for me.." hahahaha super die dude!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_61748924
Ja, maar dat trainen laten ze toch amper zien. Ze zeiden dat het vorig seizoen ook niet meer zo om het huis ging en meer om de gevechten. We hebben wel meer gevechten gezien, maar tijdens het seizoen zelf draaide het gewoon nog om het huis. Dus als ze het niet laten zien heb ik liever nog grappige coaches die het nog een beetje leuk houden.

Hoop dat Serra nog een TUF seizoen coach word een keer Vond het vooral grappig dat je hem ook op PPV's ook opeens hoort schreeuwen zodat de hele arena het hoort
pi_61752442
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:00 schreef roepdeman het volgende:
Fyodor en Taz...Het spijt me, maar dit is een match voor Filipovic. Ik voel gewoon dat hij terug zit op z'n oude level. Terug in de ring, terug in Japan, terug in een match waar veel ogen op gericht zijn. Dit is weer helemaal zijn ding, gewoon als ik lees hoe hij erover praat en hoe hij zich heeft voorbereid daarvan krijg ik het gevoel dat hij weer die motherfucking LHK-king is. En Alistair made it personal....
[..]
Roepdeman, ik heb een voorstel. We gaan onze avatars inzetten voor dit gevecht
Als Alistair wint, kies ik voor jou een avatar uit. En andersom natuurlijk. Are you in?
Ik heb nog wel een avatar in gedachten, zal deze van het weekend even posten. Uit een ver verleden, dus dat zoeken we eerst even op.

Verder heb ik een groot probleem, mijn mma forum vrienden
Ik woon nu op mezelf in een grote stad en heb nog geen internet, pas 29 september ADSL grrr
Hoe moet ik nu doordeweeks Dream6 kijken?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:49:38 #56
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61753029
Geweldige Serra imitatie Roepdeman

Ohhh en een schitterend idee van Fyodor
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:00:14 #57
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_61753274
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Verder heb ik een groot probleem, mijn mma forum vrienden
Ik woon nu op mezelf in een grote stad en heb nog geen internet, pas 29 september ADSL grrr
Hoe moet ik nu doordeweeks Dream6 kijken?
Bij iemand downen/kijken die wel internet heeft. Of gewoon op een Memstick/DVD laten fikken?
pi_61757928
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:28 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Roepdeman, ik heb een voorstel. We gaan onze avatars inzetten voor dit gevecht
Als Alistair wint, kies ik voor jou een avatar uit. En andersom natuurlijk. Are you in?
Lastig want ik wilde na DREAM 6, een avatar met het logo van DREAM nemen, maar fuck it...ik zet geld in op CroCop dus mn avatar kan er ook nog wel bij

Nu eens bedenken welke avatar het beste bij jou past

Maar zorg jij er nu eerst maar voor dat je DREAM krijgt te zien dat lijkt me een stuk belangrijker adn de hele weddenschap! (die ik toch zal winnen door een LHK in de eerste ronde)
  vrijdag 19 september 2008 @ 16:23:14 #59
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_61762737
Wie van jullie gaat er allemaal op 5 oktober naar de ahoy?
KO Events presents: Tough is not Enough ?

Ik heb de kaarten in de pocket en heb er fokking zin in..

MMA
Bob Schreiber vs Patterson
Yvel vs Goodrich
Chico vs Kaas
Rodney vs Zewada
Gouram vs Gibbs
Shariffi vs Furdjel
Underdog vs Struve
Drawl vs Bekavac

K1
Ignasov vs Breggy
Spong vs Samedov
Oosterbaan vs tba
Gunyar vs Yod fairtex
El Idrissi vs Derecki
Zowa vs Venetiaan
Lima vs Issaoui
Nigimby vs Valon
Bouzidi vs Mac Sweeny
Akdeniz vs Leonard sitpolek
Belani vs Diender
Jorina vs TBA
pi_61765077
Hehe roepdeman, die voor jou heb ik al een goed idee voor. Hoop dat ik morgen genoeg tijd heb om hem hier te showen. Het is alleen jammer dat de avatars hier op fok niet zo heel groot kunnen, maar goed we maken er wat moois van

Volgens mij begint Dream dinsdag om 07.00 NL tijd of niet? Dus in de middag is er een goede release hoop ik... Hmm op de uni downloaden wordt lastig denk ik aangezien ik geen laptop heb. Misschien toch even naar huis pendelen of snel vrienden maken

@ Dacide:
Wist niet dat Bob Schreiber een comeback maakt, ben benieuwd.
En Yvel wint met gemak voor de 2e keer van Goodridge
Ga er trouwens niet heen (¤) en denk ook niet dat deze show snel op tv uitgezonden wordt... Paar weken later op eurosport misschien?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_61765814
Ja wie weet behalve de mma want dat mogen ze toch niet meer uitzenden?
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:05:20 #62
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61765974
Ik zit net ff wat oude UFC's te kijken.. en ik zag Belfort zijn eerste tournament winnen.. helemaal blij.. hoor je Tank (die bij de commentators zat) zeggen: "What this guy do, win the Olympics?" echt heel sarcastisch
  vrijdag 19 september 2008 @ 20:24:00 #63
20925 n00cL30n
pi_61768011
Djesus... Tank tegen Belfort zou echt weer eens een vanoudse slachtpartij worden.
pi_61768063
Zou graag willen, maar Ahoy vind ik niet zo. En de prijs om daar binnen te komen is echt niet normaal
  vrijdag 19 september 2008 @ 20:30:18 #65
20925 n00cL30n
pi_61768142
Oh ja, dat ook... Ahoy is niet zo heel erg leuk nee.
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:18:10 #66
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_61769101
wtf.... noem eens een betere locatie voor een groot vechtsport evenement... en waag het je niet om ARENA te zeggen, want dan vraag ik aan de admins hier of ze je willen bannen

Maargoed.. heb er echt wel zin in.. we zijn met een compleet vak met alleen maar mixfight.nl leden.

@Semargofni:
eurosport valt onder de franse wetgeving. (gestationeerd in Bercy).. Deze wetgeving gaf idd geen goedkeuring voor mma en dus werd het verboden. Deze uitspraak is echter sinds een half jaar/jaar niet meer van toepassing.. het is dus weer helemaal legaal op tv.
pi_61771145
Ben nooit in Ahoy geweest voor een beurs/evenement, alleen voor concerten. En vond het niet zo super daar.

Maar goed, dat heeft er verder niks mee te maken. Het is gewoon extreem duur. Rang 5 is 35 euro en Rang 1 is 95.. met al die service kosten crap komt dat gewoon op 100 euro. Mij te veel.
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:59:31 #68
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_61771634
gelijk heb je.. tis duur.. punt uit.

ik heb kaartje van 50 euro... en met dat charity programma daar.... en logistieke kosten en drank en voedsel ben je idd makkelijk meer dan 100 euro kwijt..

maja, dat was ik ook na ufc 88 toen Chuck KO ging
pi_61771900
Al "besparen" wij wel veel geld dankzij het "online huren" van honderden PPV's, blijft het toch veel. Vraag me af hoe goed het doet met kaartverkoop eigenlijk

Bij ticketmaster zijn er nog kaarten te koop van 90 euro. Denk dat die niet zo snel gaan.
  zaterdag 20 september 2008 @ 10:38:02 #70
20925 n00cL30n
pi_61776437
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef Dacide het volgende:
wtf.... noem eens een betere locatie voor een groot vechtsport evenement... en waag het je niet om ARENA te zeggen, want dan vraag ik aan de admins hier of ze je willen bannen
[..]
Hey gozert.... Ik vind de ArenA beter....

Nee, ik moet gewoon heel eerlijk zeggen dat ik de meeste tenten in Nederland niet echt supergeschikt vind voor gevechten.

Misschien de Extran Hal in Haarlem of de Jaap Edenhal in Amsterdam.
  zaterdag 20 september 2008 @ 11:08:11 #71
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61776820
EliteXC lightweight champion KJ Noons stripped of title
quote:
The ongoing feud with EliteXC and its 160-pound champion took another step forward today, as EliteXC Head of Fight Operations Jeremy Lappen announced that Noons would be immediately stripped of his title.

The announcement was posted on the organization's official website.

"We are stripping KJ of his championship belt for refusing to defend against (Nick) Diaz," Lappen said in the statement. "It's a very unfortunate situation but we cannot have belt-holders who refuse to fight the top contenders. We want champions who will fight anyone, anytime, anyplace. That's the mentality all champions should have."

The move by EliteXC is the latest in a battle of public statements and staunch positioning.

EliteXC has maintained throughout the affair that Noons and his manager, Mark Dion, have avoided calls from the organization and made scheduling a title defense for Noons impossible.

Dion has argued that Noons is not being fairly compensated by EliteXC, and that Noons wants to face more-deserving title contenders than Diaz.

Lappen said he was confused as to why Noons would refuse the bout -- especially when it was proposed as a network-television-broadcast main event.

"I don't understand why [Noons] would turn down a chance to be a headliner on CBS on Oct. 4," Lappen said in the statement. "KJ then turned down the fight again when we offered him a headlining spot on our next Showtime date against Nick. From my view, it is a fight against a top-named opponent in Diaz (someone who beat the No. 1 fighter in the world in his weight class), a fighter KJ has bad blood with and a fight the fans really wanted to see. It seemed like a great opportunity for KJ to me."

While the differences between the two camps are still unresolved, Lappen said he hopes the two can reach an agreement in the near future.

"Personally, I do not think it was a smart career move, but I'm sure [Noons] sees it differently," Lappen said. "KJ has two more fights remaining on his contract, so we are still looking forward to having him fight for us again soon, but not as our world champion."
pi_61777280
Roepdeman!

Je usericon is klaar
Krijg alleen op 1 of andere manier de afbeelding niet scherper, misschien dat iemand anders dat voor elkaar krijgt?
En ik had ook eerst wat tekst toegevoegd, maar helaas wordt dat zo vaag. Ben ook niet zo handig met dit spul....

Het origineel staat eronder!

pi_61778174
Jij vieze vuile.......

Wacht maar.....opeens krijg ik een geniale ingeving!!! Maar ook ik ben geen held hoor met PS.
pi_61779187
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:34 schreef roepdeman het volgende:
Jij vieze vuile.......

Wacht maar.....opeens krijg ik een geniale ingeving!!! Maar ook ik ben geen held hoor met PS.
Hehe ik ben benieuwd

Verder heb ik hier de card voor Dream 6 met wat voorspellingen etc.
quote:
Melvin Manhoef vs. Gegard Mousasi
Mijn keuze is toch Manhoef. Staand een monster, Gegard heeft m.i. het voordeel op de grond. Ik gok op Manhoef via KO/TKO na een paar minuten.
Zelg Galesic vs. Ronaldo Souza
Ronaldo de meer technische van de twee, Galesic duidelijk een overwicht in de stand-up. Ik denk Ronaldo via submission.
Hideo Tokoro vs. Atsushi Yamamoto
Tokoro via decision.
Mirko Crocop vs. Alistair Overeem
Alistair, al genoeg over gezegd
Sergei Kharitonov vs. Siala "Mighty Mo" Siliga
Kharitonov via sub. Mighty Mo slaat wel bruut hard, maar heeft nog weinig MMA ervaring (check trouwens dat gevecht met Ruben Villereal, niet normaal zoals hij dat bot onder z'n oog brak)
Dong Sik Yoon vs. Andrews Nakahara
Dongbar!
Ikuhisa Minowa vs. Masakatsu Funaki
Minowaman ( ). Funaki had nooit aan zijn comeback moeten beginnen.
Hayato Sakurai vs. Kuniyoshi Hironaka
Mach 3.
Keita Nakamura vs. Adriano Martins
Masanori Tonooka vs. Yoshihiro Akiyama
Akiyama. Is echt een goede vechter en ik verheug me nu al op zijn entrance Al die Jappen weer helemaal furieus!
Shinya Aoki vs. Todd Moore
Aoki via some crazy submission!

MW GP tournament Final:
Melvin Manhoef vs. Ronaldo Souza
Ik hoop ontzettend op Manhoef, maar het zou me niet verbazen als MM wederom gepakt wordt in de finale. Naar de grond gehaald worden betekent het einde voor Manhoef.
Heb er zin in!
  zaterdag 20 september 2008 @ 16:26:38 #75
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_61781921
ff wat snelle picks van wij..

de winnaars:
Mousasi, Souza. Tokoro, Crocop, Kharitanov, Yoon, Minowa, Sakurai, Nakamura, Akiyama, Aoki,

Final: Mousasi
  zondag 21 september 2008 @ 15:05:54 #76
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61800288
* Tazmaniac picks

Zelg Galesic vs. Ronaldo Souza
Over before you know it.. takedown.. attempted RNC.. switch to armbar... tapout

Melvin Manhoef vs. Gegard Mousasi
Mousasi weet als geen ander dat hij Manhoef van zich af moet houden en zijn reach gebruiken.. gevecht zal na 3/4 minuten naar de grond gaan en dan weet Gegard wel wat hij moet doen. Al hoop ik eigenlijk ook wel dat Melvin hem wint.

Tokoro via late submission, niet echt boeiend.

Mirko Crocop vs. Alistair Overeem
CroCop zal best op zijn weg terug zijn maar om het nu al tegen Alistair op te nemen zal net iets teveel van het goeie zijn.. zijn vorige wedstrijd tegen No Body was natuurlijk een lachertje.

Sergei Kharitonov vs. Siala "Mighty Mo" Siliga
Tis nog maar de vraag hoe Sergei ervoor staat qua conditie en dergelijke maar normaal gesproken moet hij Mo wel kunnen pakken.. zoveel heeft Mighty Mouse nou ook niet meer gepresteerd volgens mij.

Dongbar!

Minowa gaat denk ik voor een KO, Funaki had idd beter niet meer terug kunnen komen

Nu maar hopen dat Sakurai het wat beter doet dan in zijn vorige fight
Mja zoveel problemen zal Hironaka wel niet opleveren.

K-Taro ftw... ken die Martins niet.

Masanori Tonooka vs. Yoshihiro Akiyama
Akiyama gaat idd erg ver komen in deze sport.. geweldige fighter met zowel KO power als brute submissions dus ik denk niet dat Tonooka het lang gaat volhouden. Ik ken zijn entrance niet (geloof ik) maar nu ben ik wel benieuwd

Hehehe, Aoki krijgt weer een speeltje toegeworpen.. benieuwd met welke submission hij dit keer komt aanzetten!!

Gegard Mousasi vs. Ronaldo Souza
Mousasi all the way

Ik hoor net trouwens geruchten dat Mo zich terug getrokken heeft.. iemand hier meer info over??
  zondag 21 september 2008 @ 15:54:25 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61801413
Om nog ff terug te komen op UFN he.. die undercard fights zijn stuk voor stuk geweldig man!!! Ik had ze namelijk nog niet gezien en zoals gezegd vond ik de main card erg tegenvallen.

Massencio vs. McFedries, Jensen vs. Gouveia en Sakara vs. Vedepo
Brillz vs. Morris en Miller vs. Kimmons
  zondag 21 september 2008 @ 18:44:10 #78
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61805069
Al-Turk is coming to the UFC (aldus de reports)

.
en hier wat lekkers voor de MMA fans die zich vanavond vervelen.. de moeite meer dan waard!!
The First 10 Years of Pride

[ Bericht 24% gewijzigd door Tazmaniac op 21-09-2008 18:49:33 ]
pi_61805563
Al-Turk?

Das dus geen marokkaan
  zondag 21 september 2008 @ 19:10:05 #80
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61805645
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Al-Turk?

Das dus geen marokkaan
Ken hem van Cage Rage en het zou zeker een aanwinst zijn
  maandag 22 september 2008 @ 09:25:10 #81
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_61818214
mighty mo idd officieel uit DREAM 6... (blessure in training opgelopen)
quote:
Leuk stukje persconferentie:

There was some war on words at the dream press conference.

Sasahara was regret to announce that Mighty Mo got injured during his training and canceled his fight. DREAM is now working on to find an opponent for Sergey Kharitonov. Right after Sasahara finished his speech, Mirko Crocop showed his interest to fight twice a day.

Mirko: "As a professional fighter, I'm willing to fight Kharitonov after fighting Allister. I'm sure Kharitonov doesn't want to go home without fighting. I'm happy to be his opponent."
Alistair: "I suppose our fight is your last fight as a professional MMA fighter, Mirko. "
Mirko: "I like fighting someone who has plenty of guts, and I admit Alistair is one of them; although, our fight won't be my last fight for sure."
Kharitonov: "I respect both Mirko and Alistair. I'm sure it's a big decision fighting twice a day. I am appreciative of Mirko, yet I would like to fight you in another time. "

Akiyama: "Let me say something. I'm not looking down on Tonooka, but I can also fight Kharitonov."

(from Suki MMA)
  maandag 22 september 2008 @ 09:49:14 #82
20925 n00cL30n
pi_61818662
Blijft toch wel gaaf hoe Overeem op Crocop in probeert te werken.
  maandag 22 september 2008 @ 11:48:00 #83
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_61821162
Reps voor Overeem als hij CC weet te ownen...
Als Overeem weet te winnen op decision dan is hij voor mij de verliezer...
Smacktalk is fine by me.. maar dan moet je ook daad bij woord laten zien... Dus ik verwacht dat alistair wint op brutal sub of ko..

en als CC weet te winnen met devastating high kick... dat zou gewoon ubervet zijn...
pi_61822619
DREAM 6 voorspellingen by roepdeman:

Middleweight Grand Prix Semifinals

Gegard Mousasi vs. Melvin Manhoef
Mousasi is slim om te weten dat hij maar beter niet kan blijven staan, echter dachten meer mensen dat en ondervonden al heel gauw wat ground and pound is. Maar voor het zover komt ligt Greg al op de mat om bij te komen.
Ronaldo "Jacare" Souza vs. Zelg Galesic
Zelg, Zelg, Zelg...ik hoop echt dat hij hem pakt, maar zijn TD defense is niet je van het en dat is toch een groot gemis tegen Jacare...

Reserve Bout:
Zie Taz zn beschrijving

Mirko "Cro Cop" Filipovic vs. Alistair Overeem
The Jack Bauer of the HW division is back! and ready to fight two fights in one night!! Maar dat hoeft niet meer hoor, deze ene is goed genoeg ook al is ie binnen 1 ronde afgelopen.
Sergei Kharitonov vs. Jimmy Ambriz
Murder
Yoshihiro Akiyama vs. Masanori Tonooka
hihihihihi ik ga weer een nieuwe jiu jitsu move leren!

Ow en Fyodor....here goes....

maandag 22 september 2008 @ 14:18:52 #85
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_61825889
Roepdeman

Hij is kwalitatief wel mooi!

Is Jimmy Ambriz nu officieel sergei's nieuwe tegenstander?
Vond die trashtalk tussen Overeem en CroCop trouwens prachtig
  maandag 22 september 2008 @ 16:28:59 #87
20925 n00cL30n
pi_61827758
quote:
Oeh, het ziet er naar uit dat hij wel weer zijn focus heeft zeg!
pi_61829855
Maar de vraag is, is GSP impressed with his performance? !
  maandag 22 september 2008 @ 17:51:07 #89
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_61829994
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maar de vraag is, is GSP impressed with his performance? !
he doesn't have the riddum
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_61830335
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:19 schreef Fyodor het volgende:
Roepdeman

Hij is kwalitatief wel mooi!

Is Jimmy Ambriz nu officieel sergei's nieuwe tegenstander?
Vond die trashtalk tussen Overeem en CroCop trouwens prachtig
Dank u Dank u!! Gewoon op Glikr.com gedaan, en verder paint gebruikt

Ja, Sergei vecht tegen Ambriz, want Mighty Mo is helaas out

Wie kan hier wel wachten op dit gevecht?????? Ik MOET het gewoon zien om een beetje closure te hebben en om te weten of ik mijn avatar moet veranderen
....not jullie hebben inmiddels de bovenstaande video gezien.
pi_61831089
Penn vs Pierre, kan niet wachten tot dit gevecht plaats vind. Dit moet echt het allerbeste gevecht zijn wat er in tijden is geweest bij de UFC.

Wie denken jullie dat er gaat winnen?
  maandag 22 september 2008 @ 19:04:59 #92
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61831870
Ik gun het Penn niet, dus ik denk/hoop dat GSP gaat winnen
  maandag 22 september 2008 @ 19:07:07 #93
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_61831935
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:37 schreef Opperkwal het volgende:
Penn vs Pierre, kan niet wachten tot dit gevecht plaats vind. Dit moet echt het allerbeste gevecht zijn wat er in tijden is geweest bij de UFC.

Wie denken jullie dat er gaat winnen?
GSP by awesome Riddum
pi_61837574
Penn is echt monsterlijk goed hoor, ik weet dat iedereen voor GSP is maar Penn zal het niet zomaar voorbij laten gaan, 1 foutje bij Penn en het is gedaan, GSP heeft gewoon veel cardio maak die maakt dan ook hier en daar een foutje. Ik ben er echt van overtuigd dat Penn wint.
  maandag 22 september 2008 @ 22:29:50 #95
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_61838001
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:18 schreef Opperkwal het volgende:
Penn is echt monsterlijk goed hoor, ik weet dat iedereen voor GSP is maar Penn zal het niet zomaar voorbij laten gaan, 1 foutje bij Penn en het is gedaan, GSP heeft gewoon veel cardio maak die maakt dan ook hier en daar een foutje. Ik ben er echt van overtuigd dat Penn wint.
Vroeger ja, maar GSP heeft iets hervonden waardoor ik niet het idee heb dat je hem pakt bij een foutje. Hij heeft nu veel betere submission defence dan vroeger.
  maandag 22 september 2008 @ 23:27:22 #96
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61839783
Cage Rage was ook weer de moeite waard zeg op het main event na was alles slaapverwekkend!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het was niet echt een geslaagd event
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:19:07 #97
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_61842978
Zometeen lekker live DREAM 6 kijken
(weet niet precies hoe laat.. ik gok rond 10 a 11 uur)

Penn-GSP.. wordt een moeilijke..... óf GSP pakt de decision of Penn pakt de Sub.
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:31:26 #98
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_61843098
DREAM 6 is nu begonnen.... vette intro show

kijken kan via de tvuplayer (mma-tv)
pi_61843574
Heren van het MMA subforum,

Mijn laatste post, ik reis morgen naar huis om Dream6 binnen te kunnen halen, vervolgens weer terug naar m'n mooie stek en daar kan ik woe avond in alle rust Dream6 kijken. Ik verwacht dus pas donderdag weer hier wat te kunnen posten (maandag heb ik eindelijk thuis internet).

Dacide veel plezier

Enne roepdeman... pas vanaf vrijdag ofzo de avatar veranderen? Om zo niets te spoileren voor de anderen. En hoe lang hou jij je avatar? Een half jaartje oid?
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:41:02 #100
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61844112
Dream begint toch pas om 12:00 uur of niet?? Hoe dan ook.. ik las net dat Anderson Silva gezegd zou hebben dat hij eind 2009 met pensioen gaat kweet echter niet of het echt waar is..

misschien dat we er deze week nog meer over horen.. iig veel plezier voor iedereen die Dream gaat kijken

en denk idd ff aan de spoilers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')