SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacide, als je er weer bent, post je even een samenvattinkje met wat results?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW zaggen jullie deze guy tekeer gaan tijdens de replay![]()
![]()
![]()
wat een moron is het ook!!
Hij is echt een hypocriete m!@#$%^r![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door roepdeman op 05-10-2008 16:03:42 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, veranderd dat wat aan zijn stijl van dit gevecht dan? Geloof het niet namelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Ken je Roy Nelson uberhaupt wel?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nee, veranderd dat wat aan zijn stijl van dit gevecht dan? Geloof het niet namelijk.
had het leuk gevonden als ik dat daar ook ergens had kunnen vinden. We zijn nu weggegaan voor de partij van Yvel. Op dat moment begonnen dus juist de partijen waar ik echt interesse in hadquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:25 schreef Jajong het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=134637/langid=43
Tough is not enough gala
Sunday, October 5th 2008 / Ahoy, Rotterdan - The Netherlands
1. Stefan Struve MMA +95 kg Ralf Wonnink
2. Brian Douwes K-1 rules +95 kg Stipan Radic
3. Najat Hasnouni-Alaoui K-1 rules -65 kg Jorina Baars
4. Igor Pokrajac MMA +95 kg Hans Stringer
5. Mourad Bouzidi K-1 rules +95kg Goran Radonic
6. Furdjel de Windt MMA -70 kg Danial Sharifi
7. Chris Ngimbi K-1 rules -70kg Chad Bischop
8. Robert Jocz MMA -95kg Vitaly Shementov
9. Brian Molany MMA +95kg Martin Zewada
10. Christophe Clugston K-1 rules +95kg WT Jan Oosterbaan
11. Sahin Yakut MMA -80kg WT Chico Martinez
12. William Diender K-1 rules -70kg WT Rachid Belaini
13. Ali Mazoudi MMA +95kg NT Samir Bourekba
14. Henriques Zowa K-1 rules +95kg Jerrol Venetiaan
15. Goran Borovic K-1 rules -72,5kg Alviar Lima
16. Murat Derekci K-1 rules -70kg Tarik El Idrissi
17. Gary Turner K-1 rules -93kg Tyrone Spong
18. Chaid Oulat el Hadj K-1 rules -72,5kg WT Ali Gunyar
19. Gilbert Yvel MMA +95kg Sergey Shementov
20. Anderson Braddock Silva K-1 rules +95kg WT Gohkan Saki
21. Bjorn Breggy K-1 rules +95kg Alexey Ignashov
22. Barrington Patterson MMA +95kg WT Bob Schreiber
LIVE
Daar heb ik ook vast gestaan! Het was een merkwaardige avond, daarvoor bij dat tankstation op de A13 een grootscheepse politiecontrole waar we dit hebben zien gebeuren. Dus wij natuurlijk de rest van de rit lachen, tot we wij die werkzaamheden aankwamenquote:Op maandag 6 oktober 2008 01:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vervolgens ruim 45 minuten letterlijk stil gestaan op de A4 omdat er betondelen geplaatst werden van een viaduct
die trinangle waar je op doelt was die van Furdjel vs Danial Sharifi (mixfight lid en trainer bij Team Hardcore)..quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:03 schreef Paxlie het volgende:
Ik vond het evenement vrij slecht en slordig geregeld. Iedere keer mensen naar de ring toe roepen. Leuk dat je iemand een schilderij aanbied (om maar iets te noemen) maar zorg er dan voor dat iedereen hiervoor klaar staat en het geen chaos wordt.
De gevechten, ik was weg voor de echt grote partijen (qua naam dan). Wat me opviel was dat de scheidsrechters bij MMA partijen compleet in paniek raakten als het naar de grond ging. Zeker die scheids met dikke pens + grijze snor/baard-ding. Die zat constant aan de vechters en moeilijk te doen. Hij stond ook meer in de weg dan hij goed deed maar goed. Aantal erg mooie submissions gezien waaronder een prachtige triangle-choke
En dat zonder Ken Shamrock en mét een onbekende vanvanger, mooie cijfers hoor!!quote:May 31 “Saturday Night Fights”: 1.9/6 with 4 million viewers
July 26 “Unfinished Business”: 1.0/3 with 2.62 million viewers
October 4 “Heat”: 1.8/6 with 4.38 million viewers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |