Mazzel , soms kan suiker echt funest zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er achtergekomen dat mijn mengpaneel toch wel cola lust, hij kraakt niet meer!
Ik denk trouwens dat ik morgen weer bij de lokale omroep uithang rond dit tijdstap, heb al gekeken bij een locatieuitzending, nu nog bij een gewone vanuit de stu-stu-stu-studio!
quote:Op maandag 15 september 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eliza hoe is het met je muizenpootje afgelopen
laten we hopen op het beste, is amputatie niet beter als het niets wordt ?quote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zn pootje was zo dik dat de DA niks kon voelen, ik moet m eerst pijnstiller en ontstekingsremmer geven, en hopen dat t na n paar dagen geslonken is. Hij kan niet op zn pootje staan, maar is nog gretig genoeg voor eten (komt ie gewoon aanrollen als t lopen niet snel genoeg gaat)
quote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
meneer muijs wilt u maria mena straks draaien
Ja, er zijn nu presentatie-cursisten.. ik mag volgende week aan mn cursus technicus beginnen ;-).quote:Op maandag 15 september 2008 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
locale omroepen zijn prima leerschool.
Doe je goed , misschien leuke weekend baan als dat al magquote:Op maandag 15 september 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, er zijn nu presentatie-cursisten.. ik mag volgende week aan mn cursus technicus beginnen ;-).
Vrijwillig he?quote:Op maandag 15 september 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe je goed , misschien leuke weekend baan als dat al mag
bijbaantjes hoeven niet altijd betaald te zijn, kan ook vrijwilligerswerk zijn waarbij geestelijke verrijking hebtquote:
Aha!quote:Op maandag 15 september 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bijbaantjes hoeven niet altijd betaald te zijn, kan ook vrijwilligerswerk zijn waarbij geestelijke verrijking hebt
Komt omdat MetMichiel tijdelijk is gekoppeld aan Martijn Muijs, en een programma kan niet aan 2 jocks gekoppeld zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
Mag ik vragen wat er dan met Veenstra aan de hand is, nu Michiel geen programma's meer heeft op zijn DJpagina?
Je moet niet zoveel denkenquote:Op maandag 15 september 2008 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Aha, ik dacht dacht dat Michiel verkouden was....
Die heeft een nieuwe toch. Hoorde hem voorbij komen, vind het wel aardig, maar ik geloof dat ik er nog even aan moet wennen.quote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
meneer muijs wilt u maria mena straks draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |