Tot in den treure? Ik heb vandaag voor de gein eens bijgehouden hoe vaak hij het probeert, en dan kom ik ver boven de 30 uit en elke keer weer maak ik duidelijk dat hij er met zijn vingers af moet blijvenquote:Op maandag 15 september 2008 18:22 schreef bixister het volgende:
herhaling, herhaling, herhaling (bis).
Bij een kind van 8 maanden.quote:Op maandag 15 september 2008 18:15 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel natuurlijk een corrigerende tik.
Tot in den treure inderdaad... Been there, done thatquote:Op maandag 15 september 2008 18:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Tot in den treure? Ik heb vandaag voor de gein eens bijgehouden hoe vaak hij het probeert, en dan kom ik ver boven de 30 uit en elke keer weer maak ik duidelijk dat hij er met zijn vingers af moet blijven
eerlijk gezegd lijkt me dat ook geen optie want dan word de box een strafplekquote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ook al snappen ze het woord nee nog niet, ik zou het alsnog wel gebruiken, althans dat deed ik met Sander wel. Ook ik ben een trotse bezitster van een bril en in die tijd heb ik meerdere malen mijn bril naar de optiek moeten brengen... tot hij brak. Ik heb in die tijd ook 2 brillen versleten.
Gewoon nee zeggen en idd in de box (zonder speelgoed anders vermaken ze zich daar weer mee)
Nah, wat is er erg aan dat hij zich dan in de box vermaakt met speeltjes die daarvoor bedoeld zijn?quote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon nee zeggen en idd in de box (zonder speelgoed anders vermaken ze zich daar weer mee)
Nouja, kijk, als die bril kapot gaat, dan komt er gewoon een nieuwe, maar deze heeft echt ook gewoon scherpe kantjes, dus ik vind het ook echt gewoon eng dat hij zich eraan bezeert.quote:Op maandag 15 september 2008 21:19 schreef moussy het volgende:
Het is een faaaaaseeeeee!
Ik heb ook wel eens een racefiets terug moeten laten vouwen tot bril
Een kind op die leeftijd straffen door hem/haar zijn speeltjes af te pakken?quote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 18:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Consequent blijven troel, misschien eens proberen, als je hem op schoot hebt, en hij doet het weer dat je hem dan in de box zet/legt, en dat telkens blijft doen, dus afstand van jou heeft. en gewoon uitleggen blijven dat hij daar niet aan mag komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |