Dan moet je meerdere pulse profiles aanmaken, en beneden maar een weekje wachten met pulsen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb boven een computer en beneden een account..beneden heb ik 220k gepulsed op mijn kamer stond 450k.
tijd om met profielen te gaan werkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb boven een computer en beneden een account..beneden heb ik 220k gepulsed op mijn kamer stond 450k.
Hoe, hoe, hoe?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:15 schreef gateway het volgende:
[..]
tijd om met profielen te gaan werken
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 19 september 2008 03:15 schreef Cieva het volgende:
hup noord brabandt ff snel 2e wordenmoet lukken zou je zo zeggen. nog 20.1mil
belangrijk, eerst pulsen!!! (over een week ofzo dus)quote:
]quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:45 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
* Matsuo_Yoshitoki heeft zich aangemeld
Welkomquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:45 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Welkomquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:45 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
pff jij F5't en ESC'pt veel zegquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:24 schreef donroyco het volgende:
gateway (2,209,962 keys):
[ afbeelding ]
donroyco (4,089,141 keys):
[ afbeelding ]
Of start je een nieuwe? Het mag allemaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef gateway het volgende:
[..]
WelkomEN voel je vrij om een subteam te Joinen
Je provincie, of maybe KPD? of toch Studententeam?
Welkom! en voor jouw geldt dan ook:quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef herr_heinrich het volgende:
* herr_heinrich heeft zich ook aangemeld
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef gateway het volgende:
[..]
WelkomEN voel je vrij om een subteam te Joinen
Je provincie, of maybe KPD? of toch Studententeam? opmerking van Lightluke: of je maakt een nieuwe aan
Die Esc is voor MSNquote:
ESC in msn??? En waarom refresh je een pagina hard? is een gewone niet voldoende?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die Esc is voor MSNEn die (Ctrl +)F5 is voor (een harde) refresh van een webpagina
Ja, voor het schermpje te sluitenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:30 schreef gateway het volgende:
[..]
ESC in msn??? En waarom refresh je een pagina hard? is een gewone niet voldoende?
aha ok danquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, voor het schermpje te sluiten
En een harde refresh zodat ie de cache leeggooit, meestal na een ingrijpende webpagina-change in Notepad++ of op één van mijn sites
Ik heb hier 1 op de 668 keys esc gebruikt.. ehm, niet heel veel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:34 schreef gateway het volgende:
[..]
aha ok danwist niet dat dat schermpje ook met esc kon
Zeker doen!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:39 schreef vdvorst het volgende:
Ook weer even voor de nieuwe users (en natuurlijk al de andere)
Er is een fokwhatpulse irc!!!
Deze is te vinden op #fokwhatpulse bij irc.fok.nl!!!
Ik zou zeggen, kom regelmatig langs
Gezellig.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:39 schreef vdvorst het volgende:
Ook weer even voor de nieuwe users (en natuurlijk al de andere)
Er is een fokwhatpulse irc!!!
Deze is te vinden op #fokwhatpulse bij irc.fok.nl!!!
Ik zou zeggen, kom regelmatig langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |