quote:Op maandag 15 september 2008 15:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Van het SHE-dieet, kom op nou.
Oeh dat is wel zeer kut. Je studentenkamer heeft geen bad zeker? Dat helpt bij mij altijd tegen buikpijn. Niet dat ik een bad heb trouwensquote:Op maandag 15 september 2008 18:20 schreef Ewelina het volgende:
Bah wat een kutdag. Ben mijn sleutels kwijtgeraakt en ik heb enorme buikkramp
BAH
Kom je je huis nu wel in?quote:Op maandag 15 september 2008 18:20 schreef Ewelina het volgende:
Bah wat een kutdag. Ben mijn sleutels kwijtgeraakt en ik heb enorme buikkramp
BAH
Nee, een bad in mijn badkamer van wel 2m2 zou redelijk onmogelijk zijn. Een toilet is ook wel handigquote:Op maandag 15 september 2008 18:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oeh dat is wel zeer kut. Je studentenkamer heeft geen bad zeker? Dat helpt bij mij altijd tegen buikpijn. Niet dat ik een bad heb trouwens
Ja, mijn vriend heeft een sleutel. Hij is op topsnelheid hierheen gekomenquote:
het kan daar helemaal niet koud zijn. Het is hier 6 graden...maar ik vertik het om m'n winterjas aan te trekken overdag in september. 's avonds vriest het, dus dan moet het wel.quote:
Ik vries bij 20 graden al bijna doodquote:Op maandag 15 september 2008 18:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het kan daar helemaal niet koud zijn. Het is hier 6 graden...maar ik vertik het om m'n winterjas aan te trekken overdag in september. 's avonds vriest het, dus dan moet het wel.
@ Ewelina: vervelend! hoop dat je je sleutels nog vind!
www.silhouette.nl; crappy site, maar er zitten wat mooie laarzen tussen.quote:Op maandag 15 september 2008 18:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
knuffel voor iedereen die zich kut voelt, of een kutdag heeft gehad *knuffel*
kheb mijn eten weer op en ga zo richting sporthal
@PF: de maillot komt van de h&mkheb hm ook in het zwart
altijd handig!
nog iemand een goede tip voor laarzen? ik wil dus lange laarzen en het liefst in grijs of antraciet...
ben al bij meerdere winkels geweest, maar nog niet echt gevonden wat ik zocht...
quote:Op maandag 15 september 2008 18:37 schreef SHE het volgende:
[..]
www.silhouette.nl; crappy site, maar er zitten wat mooie laarzen tussen.
afzichtelijk!quote:
Nicequote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef SHE het volgende:
Ik heb daar deze besteld:
[ afbeelding ]
Draag ik op een zandkleurig suede rokje, met een bruin strak coltruitje
Mooi!quote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen houden van schoenenquote:Op maandag 15 september 2008 19:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is het toch weer een schoenen topic!!
die zijn wel heeel mooi! Ik heb alleen veel te grote voeten (mat 43-44..) voor dat soort schoenen. Helaas.quote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Ewelina, srsly: dit soort laarsjes maken je benen zo ongeveer een halve meter korter. Nóóit doen! Als je de wreef van je voet ziet, denkt het oog nl. dat dat ook nog been is. Dat verlies je hier. Onder een broek kan het weer wel. Maar ja dan zie je er weer weinig van.quote:Op maandag 15 september 2008 19:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooi!
Ik wil nog grijze laarsjes, ik heb heel mooie gezien bij de Bijenkorf, van Nine West![]()
[ afbeelding ]
Op die foto lijken ze lomp, maar ze zijn heel elegant
Jammer dat mijn geld op is.
Ik draag ze dan ook onder een broekquote:Op maandag 15 september 2008 19:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ewelina, srsly: dit soort laarsjes maken je benen zo ongeveer een halve meter korter. Nóóit doen! Als je de wreef van je voet ziet, denkt het oog nl. dat dat ook nog been is. Dat verlies je hier. Onder een broek kan het weer wel. Maar ja dan zie je er weer weinig van.
Ja precies dat is gewoon erg fijnquote:Op maandag 15 september 2008 19:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook een redelijke koopverslaving... maja wat wil je ook??
eerst kon ik niet eens bij een normale winkel leuke kleren kopen
en nu pas ik gewoon ALLESprobeer dan maar eens niet hebberig te worden
en die site kijk ik vanavond na het trainen ff na, bedankt She.
Ja, hoe doe jij dat eigenlijk?quote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die zijn wel heeel mooi! Ik heb alleen veel te grote voeten (mat 43-44..) voor dat soort schoenen. Helaas.
Holy shit, een ontopic post !quote:Op maandag 15 september 2008 19:10 schreef Inderdaad het volgende:
Hoi allemaal, ik hou het niet meer bij..
Lijstje van vandaag:
O: Croissant
L: Halve stokbrood met kaas
D: Rijst, brocolli, paprika, bosui, kip.
Nadeel van niets meenemen naar school.. Ik ga weer bijlezen, fijne avond nog allemaal.
Ik heb eindelijk een volledige kledingkast bij elkaar, heb ik afgelopen week besloten dat ik mijn stijl iets te kinderlijk vind worden en dat ik ook wat 'normalere' kledingstukken moet gaan aanschaffenquote:Op maandag 15 september 2008 19:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook een redelijke koopverslaving... maja wat wil je ook??
eerst kon ik niet eens bij een normale winkel leuke kleren kopen
en nu pas ik gewoon ALLESprobeer dan maar eens niet hebberig te worden
en die site kijk ik vanavond na het trainen ff na, bedankt She.
Ja sorry was jargonnerig, zit er nog erg in. Tis niet mijn eigen kind hoor, tis werk. Ik werk in een cluster4 school, kinderen met psychiatrische problemen. Eén van mijn kinderen gaat niet lekker, weigert al maanden medicatie (dipiperon en concerta) en is erg opstandig, ook omdat we op deze nieuwe locatie veel meer van hem eisen dan hij gewend was. Hij is zodanig verwend dat hij denkt het wel af te gaan dwingen maar omdat wij niet toegeven en hij ook érg stijfkoppig is zakt hij nu dus steeds verder in de ellende. We willen nu crisiplaatsing regelen, behandelplaats met school, maar ouders werken niet erg mee. Hij gaat heel erg ver in zijn dwingelandij, loopt op het dak (letterlijk), noemt me alles wat hij maar kan bedenken om tien minuten later op mijn schoot te willen, krast, schreeuwt en schopt. Leuk, met nog 52 andere kinderen met óók hun psychische trubbels. Ben er erg moe van!quote:Op maandag 15 september 2008 19:21 schreef SHE het volgende:
What's up Poes, je post is maar half...kind, crisis, que?
Je bedoelt opvang?
Waarom?
Hoe valt ie? Klein?quote:Op maandag 15 september 2008 19:31 schreef Goodbye het volgende:
She, ik heb je práchtige pumps ontvangen, maar ze passen helaas mij (ook) niet. Hoe kunnen ze daar maat 38 op zetten?
Nee, groot! Ik heb maat 38/39, en dit is eerder maat 39/40.quote:
Nah, ze waren wel mini!quote:Op maandag 15 september 2008 19:32 schreef conleche het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 gekookte eitjes
L: volkoren pistolet, maar dan groot met filet americain, sla en ui
T: wodka met zakje minitucjes![]()
Zometeen lamsrack met spinazie en bami. (rare combi, maar de koelkast moet leeg voor morgen).
Geen best eetdagje
Het ligt dus niet aan mij!quote:Op maandag 15 september 2008 19:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, groot! Ik heb maat 38/39, en dit is eerder maat 39/40.
Nee, ben je gek, gekocht is gekochtquote:Op maandag 15 september 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij!
Wel bizar dat jij ze ook niet past. Ik heb 38 en ze waren echt te groot voor me.
Daarom zei ik ook 39.
Ik was er ziek van hoor, want ze zijn zooo cute.
Wat wil je ermee doen? Moet ik ze terugnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |