quote:
Ja. Het was in het echt natuurlijk een stuk kleiner dan de balzaal die het al was geworden in mijn hoofd.quote:
Nee zeg, een heavy metal band die aan de dope zit, dat verwacht je gewoon niet...quote:
Vloerverwarmingquote:Op maandag 15 september 2008 20:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
[..]
Ja. Het was in het echt natuurlijk een stuk kleiner dan de balzaal die het al was geworden in mijn hoofd.
Maar het is groot genoeg. En goed. Veel stopcontacten enzo, heel prettig (in m'n huidige kamer heb ik er namelijk wel 1, geen wonder dat de stoppen dan wel eens kunnen doorbranden enzo). Wel zelf een fornuis en oven/combimagnetron regelen.
Maar wat echt het meest fantastische is, en toen ik dat hoorde/zag was ik helemaal om, er is godverdomme vloerverwarming in de badkamer!![]()
![]()
![]()
![]()
Zou hetquote:
Bij sommige niet, bij de meeste wel. Maar in dit geval doelde ik meer op EPO ofzo en een flinke dosis zuurstofquote:Op maandag 15 september 2008 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee zeg, een heavy metal band die aan de dope zit, dat verwacht je gewoon niet...
Metallica aan de derde generatie EPOquote:Op maandag 15 september 2008 20:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij sommige niet, bij de meeste wel. Maar in dit geval doelde ik meer op EPO ofzo en een flinke dosis zuurstof.
30, incl badkamer en keuken dus.quote:Op maandag 15 september 2008 20:57 schreef Q. het volgende:
Tofheid! Hoeveel m2 was het ook alweer?
Minstens jaquote:Op maandag 15 september 2008 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Metallica aan de derde generatie EPO. Wordt tijd voor dopingcontroles in de muziekwereld!
Dat is bepaald niet verkeerd voor een student!quote:Op maandag 15 september 2008 20:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
30, incl badkamer en keuken dus.
Ik moest bijna huilen van het lachen en ontroering.quote:Op maandag 15 september 2008 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
VloerverwarmingIk zou niet anders meer willen
Warme voetenquote:Op maandag 15 september 2008 21:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen van het lachen en ontroering.
Ik heb nog een bananendoos!quote:Op maandag 15 september 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Spam: als iemand een kamer weet in Amsterdam, gewoon een kamerMaakt niet uit! Ik neem hem
/wanhopig
Leuk he, steeds heen en weer moeten reizen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Spam: als iemand een kamer weet in Amsterdam, gewoon een kamerMaakt niet uit! Ik neem hem
/wanhopig
Emo-wijf.quote:Op maandag 15 september 2008 21:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen van het lachen en ontroering.
Groot genoeg.quote:Op maandag 15 september 2008 20:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
30, incl badkamer en keuken dus.
Neequote:Op maandag 15 september 2008 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Leuk he, steeds heen en weer moeten reizen.
Ik regel er wel twee extra dozen erbijquote:Op maandag 15 september 2008 21:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Met eigen douche en wc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |