De schurken van WO2 zijn niet of nauwelijks berecht en konden gewoon aan de slag bij Bayer. Mede-oprichters van NATO, NASA en CIA op. En hebben de stelling van Codex Alimentarius op gesteld.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:30 schreef Chancard het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik niet zo. Zolang er mensen leven, zullen er mensen ziek worden. Dus die winst komt sowieso wel. Meer nog: hoe beter de geneeskunde, hoe langer mensen leven en hoe meer winst voor de industrie.
Jij denkt dat HIV tests een fotootje maken dat ze opsturen naar artsen?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat dat een plaatje van HiV is. Als HIV-test zeggen dat ze antilichamen spotten en niet het virus zelf. Waarom zou dan z'n plaatje waar zijn. Denk na man.
Of dat plaatje is nep of ELISA & Western BLot zijn nep. Jij zegt plaatje echt. Dus de HIV-test berusten op leugens. Dat is pas kwalijk.
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij denkt dat HIV tests een fotootje maken dat ze opsturen naar artsen?
Ga je trouwens nog eens even uitleggen wat een retrovirus is en waarom HIV dat niet is?
Dus het plaatje is nep en daarmee het virus. Dus geen virus en dus ook geen retrovirus.quote:ELISA
A type of enzyme immunoassay (EIA) to determine the presence of antibodies to HIV in the blood or oral fluids. A reactive ELISA test results should be validated with an independent supplemental test of high specificity.
de scheidslijn tussen jou en eddy wally is behoorlijk dunquote:Op woensdag 17 september 2008 19:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dat voor een moderator. Komop zeg. Er is verschil tussen onzin en onzin.
LOL! Onbetaalbaar.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:54 schreef Monolith het volgende:
Lambiekje voldoet prima aan deze wetmatigheden:
[..]
In jouw bekrompen denkraam wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de scheidslijn tussen jou en eddy wally is behoorlijk dun
Mwoah, Eddy is zich ervan bewust dat hij onzin verkoopt.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de scheidslijn tussen jou en eddy wally is behoorlijk dun
Ik heb weinig zin om met jou verder te discussiëren. je hebt werkelijk geen kaas gegeten van dit onderwerp, je onwetendheid mbt de virologie/biochemie is schrijnend. Lees je eens in voordat je moeilijke termen gaat gebruiken, of beter ga biologie studerenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat dat een plaatje van HiV is. Als HIV-test zeggen dat ze antilichamen spotten en niet het virus zelf. Waarom zou dan z'n plaatje waar zijn. Denk na man.
Of dat plaatje is nep of ELISA & Western BLot zijn nep. Jij zegt plaatje echt. Dus de HIV-test berusten op leugens. Dat is pas kwalijk.
Als er dus doelbewust een propaganda opgestart wordt om iemand die nobelprijs-waardig is, persoonlijk de grond in te stampen vanwege het feit dat er een negatief stuk gepubliseerd is dat HIV waarschijnlijk geen AIDS oplevert (1987). Is tekenend genoeg hoe fascistisch te werk wordt gegaan. Om kosten wat kost de onzin in stand te houden.quote:In het voorjaar van 1987 realiseerde Ellis Medavoy (propaganda consultant) zich dat zijn doelstellingen risico liepen door een viroloog aan de Universiteit van Berkeley, genaamd Peter Duesberg. Die had kort daarvoor een lang artikel gepubliceerd in het tijdschrift ‘Cancer Research’, dat stelling nam tegen de gedachte dat HIV de oorzaak zou zijn van AIDS.
Duesberg was niet de eerste de beste. Op zijn gebied was hij een topper en hij beschikte over fondsen om zijn onderzoeken te ondersteunen. In Berkeley had hij een laboratorium en promoventen stonden in de rij om deel uit te kunnen maken van zijn team. Bovendien was Duesberg een erkend expert op het gebied van retrovirussen.
Hij was, op zijn eigen manier, qua prestige de gelijke van Robert Gallo. Duesberg had samengewerkt met zowel Gallo als Montagnier in het mislukte ‘Viral Cancer Project’, een poging aan te tonen dat kanker wordt veroorzaakt door retrovirussen.
Duesberg had zich uit dat project terug getrokken. “Het was me duidelijk dat het tot niets zou leiden,” vertelde hij me. “Die virussen waren interessant, maar ik begreep dat ze niet van werkelijk belang waren in het kader van kankeronderzoek. Gallo en de anderen bleven echter aan het project deelnemen op grond van hun persoonlijke afwegingen. Ik was blij dat ik er uit was gestapt. Weliswaar tot op zekere hoogte teleurgesteld, maar ik had gezien wat er te zien was.”
Medavoy sprak zich er als volgt over uit: “Duesberg was onvoorspelbaar. Het was duidelijk dat een van ons dat zou zijn, en hij was het. Hij keek dwars door de propaganda heen die we verspreidden onder het mom van wetenschap. Hij pakte HIV aan vanuit de optiek van een onderzoeker en wat hij vertelde klopte ook. Overigens realiseerde hij zich niet dat er op hoog niveau een intensieve propagandacampagne op touw was gezet om HIV te ‘beschermen’ als oorzaak van AIDS.
Hij was een wetenschapper. Hij kende het verschil tussen serieus en slecht onderzoek, of zelfs bedrog. En HIV was, vergis je niet, vanaf de allereerste dag bedrog.”
Duesberg was niet het enige probleem. Er werden meer mensen wakker op Berkeley. Harry Rubin, één van de werkelijk groten op het gebied van virologie, was bereid om zijn idee publiek te maken dat er een ‘second opinion’ nodig was met betrekking tot HIV. Richard Strohman, een celbioloog aan dat instituut, was evenmin tevreden met de iets te eenvoudige kroning van Gallo als de ontdekker van de oorzaak van AIDS. Bovendien was er nog die onorthodoxe professor in de rechtswetenschappen, Phillip Johnson, die meer dan bereid was om aan het geruzie deel te nemen. Niet alleen was hij het met Duesberg eens, hij zorgde er ook voor dat de argumenten tegen HIV op een meer gestructureerde manier naar buiten werden gebracht dan Duesberg dat, middels gesproken fora, tot dan toe had gedaan.
Uiteindelijk groeide de groep uit tot meer dan 300 wetenschappers en journalisten die een kort document ondertekenden waarin werd duidelijk gemaakt dat HIV-wetenschap mank ging en geheel moest worden herzien door onpartijdige personen. Eén van de ondertekenaars was Kary Mullis, een genomineerde voor de Nobelprijs, die de PCR-test voor DNA had uitgevonden. Mullis was onverbiddelijk als het aankwam op HIV en maakte geen onderscheid in wie hij aanpakte.
bron
Die bronquote:Op woensdag 17 september 2008 19:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als er dus doelbewust een propaganda opgestart wordt om iemand die nobelprijs-waardig is, persoonlijk de grond in te stampen vanwege het feit dat er een negatief stuk gepubliseerd is dat HIV waarschijnlijk geen AIDS oplevert (1987). Is tekenend genoeg hoe fascistisch te werk wordt gegaan. Om kosten wat kost de onzin in stand te houden.
En jy wel ...met dat plaatje zit je zo falikant fout.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:33 schreef EricT het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin om met jou verder te discussiëren. je hebt werkelijk geen kaas gegeten van dit onderwerp, je onwetendheid mbt de virologie/biochemie is schrijnend. Lees je eens in voordat je moeilijke termen gaat gebruiken, of beter ga biologie studeren
Spelfouten en dergelijke.quote:
Nou, basale introductie in de logica dan maar weer.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
Dus het plaatje is nep en daarmee het virus. Dus geen virus en dus ook geen retrovirus.
Pogingen om op basis van persoonlijk gezag een discussie op deze manier de nek om te draaien werken alleen als je ook daadwerkelijk gezaghebbend overkomt.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Pogingen om op basis van persoonlijk gezag een discussie op deze manier de nek om te draaien werken alleen als je ook daadwerkelijk gezaghebbend overkomt.
blijf dit maar posten wanneer hij weer een linkdump doetquote:Op woensdag 17 september 2008 19:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou, basale introductie in de logica dan maar weer.![]()
Fout #1:
Ik geloof dat dit een poging is tot een syllogisme. Hierbij hebben we een majorpremisse namelijk 'HIV test detecteren HIV antistoffen' en de conclusie "Het plaatje is nep". Daarbij ontbreekt nog een minorpremisse. Logischer wijs zou die zijn "Wanneer virustests testen op antistoffen, dan zijn plaatjes van het virus nep". Dat raakt echter kant nog wal.
Fout #2:
Weer een syllogisme. Dit maal is de majorpremisse "het plaatje is nep" en de conclusie "het virus is nep". Logischerwijs is de minorpremisse dan weer "wanneer er een plaatje bestaat van een virus en het is nep, dan bestaat het virus niet". Lijkt me weer niet erg zining.
Erg herkenbaar jaquote:Op woensdag 17 september 2008 10:54 schreef Monolith het volgende:
Lambiekje voldoet prima aan deze wetmatigheden:
[..]
Misschien moet je eens wat gaan lezen over de werking van het menselijke immuun systeem. Je laat je gebrek aan kennis namelijk weer erg mooi zien hierquote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Fascisme op FOK!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Spelfouten en dergelijke.
Maar het belangrijkste SCHELDEN DOE JE MAAR THUIS EN ZEKER JIJ.
![]()
Nee, we zijn die onzin en je spamhoerengedrag gewoon zat Lambiekje. Je bent werkelijk waar niet te geloven. Niet alleen ga je nergens inhoudelijk op in, je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met je valse claims en je verkondiging van de 'waarheid'.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Fascisme op FOK!
Jij bent echt een slechte moderator. Bah!
Ik vind het gewoon ronduit belachelijk dat een platvorm voor aids-patienten als niet-te-vertrouwen bron wordt afgedaan. En dan vind ik dat ik die clown van een ErikT kan uitmaken voor snotneus. En dat is toch écht niet schelden.
Er is duidelijk nog een taboo bij de zielige ignorants hier op FOK.
Ik was misschien wat kort door de bocht met me stelling proberen te verwoorden.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou, basale introductie in de logica dan maar weer.![]()
Fout #1:
Ik geloof dat dit een poging is tot een syllogisme. Hierbij hebben we een majorpremisse namelijk 'HIV test detecteren HIV antistoffen' en de conclusie "Het plaatje is nep". Daarbij ontbreekt nog een minorpremisse. Logischer wijs zou die zijn "Wanneer virustests testen op antistoffen, dan zijn plaatjes van het virus nep". Dat raakt echter kant nog wal.
Fout #2:
Weer een syllogisme. Dit maal is de majorpremisse "het plaatje is nep" en de conclusie "het virus is nep". Logischerwijs is de minorpremisse dan weer "wanneer er een plaatje bestaat van een virus en het is nep, dan bestaat het virus niet". Lijkt me weer niet erg zining.
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Pogingen om op basis van persoonlijk gezag een discussie op deze manier de nek om te draaien werken alleen als je ook daadwerkelijk gezaghebbend overkomt.
Het internet staat vol met onzin. Ik hoef toch niet weer het voorbeeld van creationisme aan te halen?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik was misschien wat kort door de bocht met me stelling proberen te verwoorden.
Maar leg mij dan maar eens uit waarom het virus bekend is, het gefotografeerd is, Op duizenden websites staat vermeldt.
Je weet wat een antilichaam is? Die worden door het immuunsysteem geproduceerd om specifieke, potentiele bedreigingen te detecteren en neutraliseren. De aanwezigheid van antilichamen zegt dus iets over die bedreigingen (bacterien en virussen). Het detecteren van antilichamen is dan ook een veelgebruikte techniek in de medische wetenschap om een diagnose te stellen. Dat gebeurt bijvoorbeeld bij de ziekte van Lyme, herpes, tuberculose, miltvuur, etcetera. Bij HIV is het ook wel mogelijk om bijvoorbeeld op basis van reverse transcriptase te testen:quote:Maar de hiv-testers nog gebaseerd zijn op detectie van antilichamen? Waarom niet gewoon het virus testen
quote:Ultrasensitive retrovirus detection by a reverse transcriptase assay based on product enhancement.
PNAS February 15, 1994 vol. 91 no. 4 1544-1548
Reverse transcriptase (RT) is an indispensable component of infectious retroviruses. We have developed an ultrasensitive RT test in which RNA of bacteriophage MS2 serves as the template for RT-mediated cDNA synthesis. A fragment of the cDNA is selectively amplified by polymerase chain reaction and the amplification product is analyzed by Southern blot hybridization or enzyme immunoassay. The procedure was 10(6) to 10(7) times more sensitive than a conventional RT test and detected as little as 10(-9) unit of murine leukemia virus RT, which corresponded to 2.1 x 10(2) molecules, a number present in 3-11 virions. As a screening assay for filterable particle-associated RT, it was positive with supernatants from cell cultures producing human immunodeficiency virus (HIV) type 1 or human T-cell leukemia virus (HTLV) type 1 or 2, but was negative with nonproducer cultures. It was positive with plasma samples from all tested individuals infected with HIV-1, HIV-2, or HTLV-1 and sera from cats infected with feline leukemia virus or feline immunodeficiency virus. Control samples from blood donors or uninfected cats were negative. Density banding experiments with culture supernatants showed that the RT activity was associated with virus particles. The assay should detect all replication-competent retroviruses or similar agents. It may be used as a screening assay for such agents, for quantitation of the viral load, drug susceptibility testing of RT, and control of virus inactivation in biological products.
In mijn post die je citeert leg ik notabene uit dat dit een absurde gevolgtrekking is. Zeker in het licht van hetgeen ik hierboven schrijf.quote:. Dat ELISA en Western Blot dat niet doen betekent gewoon GLASHARD dat er geen virus is.
Dat gebeurt gewoon hoor. Hier wordt door het AMC netjes voor je uitgelegd hoe HIV wordt gescheiden in sperma zodat kinderen van geinfecteerde vaders geen HIV oplopen:quote:Waarom wordt de PCR test met ultraverdunning gedaan ?! Als het virus gewoon bestaat. Maar geen lab wil gewoon ingaan op de vraag of een Hiv+-bloedsample op klassieke wijze gecentrifugeerd kan worden en dan aanwijzen van dat zijn ze. Dat kunnen ze niet. want het virus is er niet. Als daadwerkelijk het virus bestaat dan moet dat zo voor mekaar te regelen zijn.
Het HIV RNA kan ook gewoon gedetecteerd worden b.v. via NASBA:quote:Centrifuge
Het spermawassen en - testen en het insemineren gebeuren op één werkdag. De man produceert om acht uur ’s ochtends een verse portie sperma, die daarna naar het Fertiliteitslab gaat. Verdund met een vloeistof om het minder plakkerig en draderig te maken, belandt het in een buisje. Door het sperma vervolgens te centrifugeren worden zaadcellen en zaadvocht van elkaar gescheiden. HIV zit namelijk alleen in het zaadvocht, en plakt hooguit aan de spermacellen vast.
Een stroperige vloeistof helpt de centrifuge de tweede schifting te maken. Nog aanwezige virusdeeltjes, die lichter zijn dan de zaadcellen, blijven daaraan hangen. Sluitstuk is een ‘opzwem’wedstrijd voor de zaadcellen, waarbij de beste komen bovendrijven.
Tweeënhalf uur later is het tijd voor de HIV-test van de zaadcellen, die zes uur in beslag neemt. Daarvoor zijn minstens 2,5 miljoen zaadcellen nodig. Met behulp van een polymerase kettingreactie speurt de laborant naar kopieën van het RNA van het aidsvirus. Wordt geen HIV aangetoond - het is inmiddels tussen vier uur en half vijf ’s middags – dan worden de overgebleven spermacellen met een spuitje en een dun slangetje in de baarmoeder van de vrouw gebracht.
Waarom NASBA?quote:HIV-1 RNA detection in plasma for the diagnosis of infection in neonates.
J Acquir Immune Defic Syndr Hum Retrovirol. 1997 Jun 1;15(2):121-5.
The objective of this study was to assess the frequency of detection of HIV-1 RNA in plasma of neonates born to HIV-1-seropositive mothers and to determine the diagnostic value of this method in the neonatal period. The study involved 96 infants among those enrolled in the French National Prospective Study. HIV-1 RNA was detected in the first 10 days of life by nucleic acid sequence-based amplification (NASBA) in 12 of 48 plasma samples of infected infants and in 39 of 39 of the second samples taken before the age of 3 months. On the same samples, peripheral blood mononuclear cell (PBMC) DNA polymerase chain reaction (PCR) or viral culture that had been routinely performed were found to be positive in 11 of 48 samples taken in the first 10 days of life and 39 of 39 second samples. For the noninfected infants, HIV-1 RNA was never detected in the 48 samples taken in the first 10 days of life and was detected in one of the 48 samples taken before the age of 3 months. HIV-1 RNA detection in plasma by NASBA has sensitivity and specificity equal to those of DNA PCR and culture on PBMC for the diagnosis of infection in infants with the clade B virus. This standardized method gives rapid results on a small volume of plasma and seems well suited for diagnosis on a large scale.
quote:Nucleic acid sequence-based amplification (NASBA) is the basis of the NucliSens system of Organon Teknika (now part of bioMerieux) and offers a simple and rapid alternative method for nucleic acid amplification. A description of the technology is available on the web site (http://www.nuclisens.com/). NucliSens represents a synergy of three key technologies – integrating isolation, molecular amplification and detection into an all-in-one system that is targeted at the sensitive and specific determination of nucleic acid sequences. NASBA technology is based on simultaneous enzymatic activity of reverse transcriptase, T7 RNA polymerase, and RNase in combination with two oligonucleotides. It depends on selective primer-template recognition to drive a cyclical, exponential amplification of the target sequence. NASBA has the following advantages:
1. Unlike RT-PCR, NASBA is able to selectively amplify RNA sequences in a DNA background, since DNA strands are not melted out. There are no false positive signals due to dead bacteria.
2. It can detect human mRNA sequences without the risk of DNA contamination; no intron flanking primers or Dnase approach is needed. This makes screening for gene expression in oncology or genetic diseases simple and easy.
3. RNA amplification enables direct detection of RNA viruses such as HCV and retroviruses such as HIV.
4. RNA targets permit the detection of live bacterial or viral activity following anti-bacterial/viral therapy.
5. With RNA amplification, it is possible to observe the beginning of cancer cell proliferation through qualitative and quantitative determination of gene activity.
Snelheid waarmee de tests kunnen worden uitgevoerd en kostenefficientie spelen een rol. Leuk en aardig dat er methodes zijn die nog meer zekerheid bieden, maar daar heeft de gemiddelde Afrikaan niet zoveel aan als ze onbetaalbaar zijn en er lang gewacht moet worden op resultaten.quote:Of de testers zijn gewoon achterhaalt - wat dus misdadig is als het nog wordt gebruikt. Of het virus,wat men hier zo graag met hand en tand wil verdedigen, bestaat niet. Anders zouden er wel nieuwe tests zijn met virus detectie. CD4/8 en antilichaam zou dan geen test-methode meer mogen zijn. CD4/8 waarde kan fluctueren tussen +-100% per dag. Een gemiddeld asperientje kan dat al aardig in de war brengen. Simpele verkoudheid kan je al positief laten uitslaan.
AIDS hebben zonder HIV, welke geldwolf heeft dat bedacht. Kunstmatig patienten verzinnen.
Waarom al die rare kunstgrepen met CD4 waardes terwijl andere landen het niets hanteren. Het is gewoon totaal ridicuul.
Er staat ook nog steeds een beloning open voor 'het bewijzen van evolutie'.quote:Want er is nog steeds geen wetenschappelijk document die het stelt dat het virus er is en op de klassiek e wijze geïsoleerd is. Daarnaast staat de hoofdprijs van wie het virus weet te vinden en isoleren, open staat.
Je snapt echt het verschil niet tussen het zien van een virus onder een elektronenmicroscoop en een test die de aanwezigheid van een virus detecteert? Neem een zwangerschapstest. Die testen urine op de aanwezigheid van het hormoon hCG, niet direct de aanwezigheid van een bevruchte eicel. Bestaat daarom die bevruchte eicel niet?quote:Aangezien er geen test is dat het virusdecteert, is het er gewoon niet. En is z'n plaatje die dat decteert gewoon onjuist en daarmee een leugen.
Wat een idioterie van een wetenschap voor die ~100 nieuwe besmettingen per jaar in de westerse wereld. Afrika telt niet wat daar is gewoon ondervoeding.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het internet staat vol met onzin. Ik hoef toch niet weer het voorbeeld van creationisme aan te halen?
[..]
Je weet wat een antilichaam is? Die worden door het immuunsysteem geproduceerd om specifieke, potentiele bedreigingen te detecteren en neutraliseren. De aanwezigheid van antilichamen zegt dus iets over die bedreigingen (bacterien en virussen). Het detecteren van antilichamen is dan ook een veelgebruikte techniek in de medische wetenschap om een diagnose te stellen. Dat gebeurt bijvoorbeeld bij de ziekte van Lyme, herpes, tuberculose, miltvuur, etcetera. Bij HIV is het ook wel mogelijk om bijvoorbeeld op basis van reverse transcriptase te testen:
[..]
[..]
In mijn post die je citeert leg ik notabene uit dat dit een absurde gevolgtrekking is. Zeker in het licht van hetgeen ik hierboven schrijf.
[..]
Dat gebeurt gewoon hoor. Hier wordt door het AMC netjes voor je uitgelegd hoe HIV wordt gescheiden in sperma zodat kinderen van geinfecteerde vaders geen HIV oplopen:
[..]
Het HIV RNA kan ook gewoon gedetecteerd worden b.v. via NASBA:
[..]
Waarom NASBA?
[..]
[..]
Snelheid waarmee de tests kunnen worden uitgevoerd en kostenefficientie spelen een rol. Leuk en aardig dat er methodes zijn die nog meer zekerheid bieden, maar daar heeft de gemiddelde Afrikaan niet zoveel aan als ze onbetaalbaar zijn en er lang gewacht moet worden op resultaten.
[..]
Er staat ook nog steeds een beloning open voor 'het bewijzen van evolutie'.
[..]
Je snapt echt het verschil niet tussen het zien van een virus onder een elektronenmicroscoop en een test die de aanwezigheid van een virus detecteert? Neem een zwangerschapstest. Die testen urine op de aanwezigheid van het hormoon hCG, niet direct de aanwezigheid van een bevruchte eicel. Bestaat daarom die bevruchte eicel niet?
quote:http://www.virusmyth.com/aids/hiv/ffsearch.htm
None of the tests examined seems to be sufficiently sure to detect an HIV infection. Paradoxically not even the “direct virus detection” is able to do answer to the same question. As a matter of facts there is an incompatible discordance among the results obtained with different methods. These discordances are by themselves logical incompatibilities that invalidate them. Besides, the existence of an entity that one can reasonably name “HIV virus” is not proved, as far as its proteins, its genome, its physical particle are concerned. The true meaning of the tests is better understood if its origin is examined. To show the existence of a new virus, both Montagnier group in 1983 and the group of Gallo in 1984 separated supernatant of cultures they considered infected in density gradients. They erroneously considered that the material that banded at 1,16 mg/ml was constituted by “pure HIV particles”. The proteins which were present in this band and were reactive with AIDS patients sera (but not only with their sera) were considered HIV proteins. In the same manner, a particular fraction of RNA which they found in the same band was considered the genome of the new virus. By then, some of these proteins are used to get the reagent for some kind of tests or as immunogens to produce in laboratory animals the antibodies used for other kind of tests ( similar procedure was followed to obtain RNA segments).
Je erkent dus dat je voorgaande posts volstaan met onzin en gaat over op de achtste wet?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat een idioterie van een wetenschap voor die ~100 nieuwe besmettingen per jaar in de westerse wereld. Afrika telt niet wat daar is gewoon ondervoeding.
quote:Any thread where I'm getting my ass handed to me on the original topic can be prolonged indefinitely by the introduction of tangential diversions or an abnormal focus on meaningless minutiae.
Dat weten ze prima, jij hebt echter weer geen flauw benul waar je het over hebt zoals je met een enkel zinnetje demonstreert, waarbij je de complete inhoud van mijn post weer eens negeert. Ik had heel even de indruk dat je eens een poging ging doen om daadwerkelijk inhoudelijk te discussieren, maar dat blijkt weer niet zo te zijn.quote:Het is echt een dwaalwetenschap geworden. Ze weten gewoon echt van gekkigheid niet meer waar ze nu echt mee bezig zijn.
De algemeen aanvaarde waarheid is dat HIV een R0 heeft van zo'n 2-5. Dat is betrekkelijk laag. Daarbij is het bovendien nog zo dat de tijd tusen besmetting en overlijden bij afwezigheid van behandeling nog steeds relatief lang is, dat krikt de R0 waarde nog wat op. Een sexueel overdraagbaar virus dat binnen een week fataal zou simpelweg uitsterven.quote:Nog een ding, de algemeen aanvaarde waarheid is dat het hoogst besmettelijk is. Waarom zijn er dan zo dramatisch weinig besmettingen met een (nep)virus wat te boek staat als een epidemie. Wat nu dan sinds dit jaar min of meer schoorvoetend wordt toegegeven dat het niet zo is. Het is gewoonweg niet besmettelijk.
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je erkent dus dat je voorgaande posts volstaan met onzin en gaat over op de achtste wet?
[..]
[..]
Dat weten ze prima, jij hebt echter weer geen flauw benul waar je het over hebt zoals je met een enkel zinnetje demonstreert, waarbij je de complete inhoud van mijn post weer eens negeert. Ik had heel even de indruk dat je eens een poging ging doen om daadwerkelijk inhoudelijk te discussieren, maar dat blijkt weer niet zo te zijn.
[..]
De algemeen aanvaarde waarheid is dat HIV een R0 heeft van zo'n 2-5. Dat is betrekkelijk laag. Daarbij is het bovendien nog zo dat de tijd tusen besmetting en overlijden bij afwezigheid van behandeling nog steeds relatief lang is, dat krikt de R0 waarde nog wat op. Een sexueel overdraagbaar virus dat binnen een week fataal zou simpelweg uitsterven.
HIV is echter wel een overdraagbare ziekte en daarom in tegenstelling tot kanker wel een pandemie.
de kans is dus nullquote:Epidemics arise when each infected person infects on average
more than one other person within a short space of time. However,
studies of transmission of the HIV-positive condition have found a
very low probability, on the order of 1 per 1,000 acts of unprotected
intercourse.
Ochjaquote:Op donderdag 18 september 2008 00:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je van Joep?
http://hivskeptic.wordpre(...)ontagious-infection/
[..]
de kans is dus null
Joep?quote:
Nou laten we weer eens begrijpend lezen erbij halen. In je quote staat een kans van 1 op 1000 dat HIV zich overdraagt bij seks. Dat is toch iets anders dan 0. Daarnaast stelt je quote correct dat er sprake moet zijn van een R0 groter dan 1. Dat geleuter over korte tijd is een incorrecte toevoeging. Daarnaast klopt het verhaal over 1:1000 niet bepaald:quote:
Maar zelfs dan worden nog allerlei factoren als moeder-kind overdracht, overdracht via besmet bloed, etcetera genegeerd.quote:Background. A lack of male circumcision has been associated with increased risk of human immunodeficiency virus type 1 (HIV-1) acquisition in a number of studies, but questions remain as to whether confounding by behavioral practices explains these results. The objective of the present study was to model per-sex act probabilities of female-to-male HIV-1 transmission (i.e., infectivity) for circumcised and uncircumcised men, by use of detailed accounts of sexual behavior in a population with multiple partnerships.
Methods. Data were collected as part of a prospective cohort study of HIV-1 acquisition among 745 Kenyan truck drivers. Sexual behavior with wives, casual partners, and prostitutes was recorded at quarterly follow-up visits. Published HIV-1 seroprevalence estimates among Kenyan women were used to model HIV-1 per-sex act transmission probabilities.
Results. The overall probability of HIV-1 acquisition per sex act was 0.0063 (95% confidence interval, 0.0035-0.0091). Female-to-male infectivity was significantly higher for uncircumcised men than for circumcised men (0.0128 vs. 0.0051; P = .04). The effect of circumcision was robust in subgroup analyses and across a wide range of HIV-1 prevalence estimates for sex partners.
Conclusions. After accounting for sexual behavior, we found that uncircumcised men were at a >2-fold increased risk of acquiring HIV-1 per sex act, compared with circumcised men. Moreover, female-to-male infectivity of HIV-1 in the context of multiple partnerships may be considerably higher than that estimated from studies of HIV-1-serodiscordant couples. These results may explain the rapid spread of the HIV-1 epidemic in settings, found throughout much of Africa, in which multiple partnerships and a lack of male circumcision are common.
1 2 3 | [i]Iconoclaster komt van anderekijk.net om hier te evangeliseren?[/i] ?> |
Nee Wheelgunner, als er antistoffen aangetoond kunnen worden dan is ingeval van virus-infecties het probleem al weer voorbij. Het duurt enige dagen eer de antistoffen verschijnen, maar dan ben je verder immuun tegen dat specifieke virus. Bij HIV heeft men de zaken op hun kop gezet door te beweren dat de antistoffen juist bewijzen dat je het virus hebt.quote:Ik ben geen medicus, maar is het niet gebruikelijker om op anti-stoffen te testen bij de meeste infectie-ziekten?
Umm, sorry, maar jij gelooft toch niet dat er AIDS bestaat? Dus waarom accepteer jij een platForm voor aids-patienten wel ineens als te vertrouwen bron? Al die mensen daar moeten in jouw ogen toch een leugenaar zijn omdat ze beweren een ziekte te hebben die niet bestaat?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon ronduit belachelijk dat een platvorm voor aids-patienten als niet-te-vertrouwen bron wordt afgedaan.
Een hoop werk voor iets dat er niet is. Maar ja, als het maar betaald wordt...quote:Hier wordt door het AMC netjes voor je uitgelegd hoe HIV wordt gescheiden in sperma zodat kinderen van geinfecteerde vaders geen HIV oplopen:
Kijk, dat is nou weer een leuke nieuwe techniek. Met RNA werken is geen pretje; het spul breekt onder je handen, en als je stukken RNA op deze manier kan detecteren is dat op zichzelf knap werk.quote:Het HIV RNA kan ook gewoon gedetecteerd worden b.v. via NASBA
Die vergelijking gaat niet op. Het bestaan van bevruchte eicellen is niet omstreden. Iedereen die dat wil kan zelf zien dat ze bestaan. In zulke gevallen is het volkomen toelaatbaar om een marker (zoals HCG) te gebruiken, omdat dat sneller en gemakkelijker is. Maar in het geval van HIV gebruikt men markers die ten eerste niet op HIV kunnen slaan, omdat dat nog steeds De Grote Onbekende is. Ten tweede zijn die markers (RT-activiteit! gp24!) volkomen onspecifiek en kunnen in elke cel, kringloopwinkel of straathoek gevonden worden.quote:Die testen urine op de aanwezigheid van het hormoon hCG, niet direct de aanwezigheid van een bevruchte eicel. Bestaat daarom die bevruchte eicel niet?
Patiënten worden bestempelt met een ziekte/aandoening, wat ik (en velen anderen) discutabel stel. Mensen krijgen te horen u heeft HIV/AIDS. Daarvoor mag toch wel een platform voor opgericht worden om meningen, ervaringen en dissidentie met elkaar te delen?!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Umm, sorry, maar jij gelooft toch niet dat er AIDS bestaat? Dus waarom accepteer jij een platForm voor aids-patienten wel ineens als te vertrouwen bron? Al die mensen daar moeten in jouw ogen toch een leugenaar zijn omdat ze beweren een ziekte te hebben die niet bestaat?
Dank je wel, dat je een gedegen antwoordt geeft op de openstaande vragen die gesteld werden aan mijn adres.quote:Op donderdag 18 september 2008 06:38 schreef Iconoclaster het volgende:
Ah, gelukkig! Er zijn inhoudelijke reacties. Hier volgen dan weer enkele reacties van mijn kant:
Ik heb alleen beweert dat hiv niet retro is omdat er geen virus is. Maar heb nooit alles op een hoop gegooid door de stellen dat er uberhaupt geen retrovirus zou zijn.quote:Lambiekje beweert bijvoorbeeld dat retrovirussen niet bestaan.
Doet-ie dat werkelijk? Dat zou een onhoudbaar standpunt zijn. Ik heb hem dit niet zien beweren, maar ikben nieuw hier op Fok, dus ik heb maar een heel klein stukje van de discussies gezien.
En nee, de namen Michael Behe en William Dembski zeggen me niets. Maar we hebben het dan ook niet over creationisme.
Er zijn genoeg inhoudelijke reacties, alleen Lambiekje kan/wil er niet op ingaan. De meeste mensen concluderen hierdoor dat hij niet wil discussiëren, maar alleen wil trollen. Vragen aan hem geadresseerd blijven openstaan, maar intussen gaat hij wel door met nieuwe linkjes en 'feitjes' dumpen.quote:Op donderdag 18 september 2008 06:38 schreef Iconoclaster het volgende:
Ah, gelukkig! Er zijn inhoudelijke reacties. Hier volgen dan weer enkele reacties van mijn kant:
Het overdrijven van het aantal slachtoffers bewijst niet dat er geen slachtoffers zijn.quote:Wat hij feitelijk zegt is: de cijfers kloppen niet, dus HIV bestaat niet.
Zo zegt-ie het niet. Hij gaat er (net als ik) van uit dat HIV niet bestaat omdat niemand tot dusver heeft aangetoond dat het wel bestaat. En dan tonen de frauduleuze cijfertjes heel goed aan tot welke extremen de AIDS-orthodoxie is bereid te gaan om het HIV/AIDS model overeind te houden en de geldstroom te continueren. Ik dacht toch wel dat ik dat duidelijk uit deze discussie heb kunnen lezen.
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar simpel feitjeszoeken kan ik dan wel. Men gebruikt Wikipedia, en gaat naar AIDS-origin. Daar vind je 'Identification_of_the_virus' In 1983 heeft blijkbaar een Dr. Luc Montagnier AIDS voor het eerst geïsoleerd. Dit is gepubliceerd in Science.quote:Dat doe ik dan bij deze. Maar ik heb Monolith helaas nog niet zien komen met een referentie naar een artikel waar ik kan lezen hoe en wanneer HIV voor het eerst werd geisoleerd. Zelf schrijft hij hierover: "In de wetenschappelijke literatuur. Hm, ja. Dat dacht ik al. Kan het ook iets specifieker? Zoals Auteur(s), wetenschappelijk tijdschrift, jaargang en bladzijden? Ik word van 25 jaar zoeken zo moe.
Het bestaan van een God wordt ook over de hele wereld betwijfeld, en toch zijn er mensen die er in blijven geloven. Een gelovige proberen te overtuigen dat er geen God is is moeilijk. Het volk proberen te overtuigen dat er geen HIV is, is ook moeilijk. Daar heb je dus feiten voor nodig. De feiten die het bestaan van HIV aantonen vind ik duidelijker dan de feiten die het bestaan van HIV ontkennen.quote:Dat is nou flauw. Het bestaan van HIV wordt over de hele wereld betwijfeld, en die vraag vind je overal terug: Op het Web, in boeken, in artikelen in tijdschriften zoals Ode en Harper's, zelfs in rechtszalen. Alleen in Nederland is men zo repressief ingesteld dat je zelfs niet aan HIV mag twijfelen. Je had Joep Lange (AMC, AIDS-goeroe) rood moeten zien aanlopen na een enkele vraag uit de dissidente hoek tijdens zijn voordracht in De Rode Hoed verleden jaar. Hij weigerde te antwoorden. En dat vind ik een zwaktebod.
Dan weet ik genoeg. Dit gaat nog een lange dicussie opleveren. Voor wie wil weten wie iconoclaster is, denkt en doet: http://home.casema.nl/wgods/nlhomepg.html. Lijkt me wel van belang voor de context van deze discussie.quote:Op donderdag 18 september 2008 06:48 schreef Iconoclaster het volgende:
Terecht vroeg:
[ code verwijderd ]
Ja.
is anders ook leuk geredeneerd, gewoon bekijken vanuit het individuele standpunt, ik moet 1000 keer onbeschermd neuken voor ik de kans heb op besmetting .. maar hoeveel duizenden mensen neuken er dagelijks in Afrika, onbeschermd ? Bij honderdduizend is dat dus 100 besmettingen, iedere dag .. die kans is dus niet nul !!!quote:Epidemics arise when each infected person infects on average
more than one other person within a short space of time. However,
studies of transmission of the HIV-positive condition have found a
very low probability, on the order of 1 per 1,000 acts of unprotected
intercourse.
Ik heb een hekel aan zendelingen.quote:Op donderdag 18 september 2008 06:48 schreef Iconoclaster het volgende:
Terecht vroeg:
[ code verwijderd ]
Ja.
Uit een onderzoek blijkt dat onze breezersletjes een veel hogere partnerrate hebben en het onbeschermd doen, dan de monogamere neger. De stelling is gewoon onhoudbaar.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:27 schreef moussie het volgende:
nou nou, ze hebben de besmettelijkheid dus overschat, er zijn er maar iets van 30 ipv 40 miljoen mensen besmet .. het heeft dus gelukkig, en misschien wel dankzij die overschatting en de daaruit voortvloeiende waarschuwingen, geen epidemische vormen aangenomen ..
Dit
[..]
is anders ook leuk geredeneerd, gewoon bekijken vanuit het individuele standpunt, ik moet 1000 keer onbeschermd neuken voor ik de kans heb op besmetting .. maar hoeveel duizenden mensen neuken er dagelijks in Afrika, onbeschermd ? Bij honderdduizend is dat dus 100 besmettingen, iedere dag .. die kans is dus niet nul !!!
zoals bij wel meer virussen zal je eigen lichamelijke conditie er ook wel wat mee te maken hebben .. als je lichaam een schreeuwend tekort heeft aan allerhande vitamines bvb ben je veel bevattelijker voor ziekten .. dus iemand die nog nooit een dag van zijn leven honger heeft geleden vergelijken met iemand wiens buikje nooit echt goed gevuld is .. plsquote:Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Uit een onderzoek blijkt dat onze breezersletjes een veel hogere partnerrate hebben en het onbeschermd doen, dan de monogamere neger. De stelling is gewoon onhoudbaar.
Duizend keer met de zelfde geldt dus niet...
Het is een zij, maar dat even terzijde. Hier een voorbeeld van de techniek van Miltenyi Biotec.quote:Op donderdag 18 september 2008 06:38 schreef Iconoclaster het volgende:
Lees vooral even de posts van Monolith door, daarin staat genoeg informatie over retrovirussen e.d. in
Dat doe ik dan bij deze. Maar ik heb Monolith helaas nog niet zien komen met een referentie naar een artikel waar ik kan lezen hoe en wanneer HIV voor het eerst werd geisoleerd. Zelf schrijft hij hierover: "In de wetenschappelijke literatuur. Hm, ja. Dat dacht ik al. Kan het ook iets specifieker? Zoals Auteur(s), wetenschappelijk tijdschrift, jaargang en bladzijden? Ik word van 25 jaar zoeken zo moe.
Ook het isoleren van de kern uit een virion is niet zo'n probleem:quote:Isolation and Characterization of Replication-Competent Human Immunodeficiency Virus Type 1 from a Subset of Elite Suppressors
Journal of Virology, March 2007, p. 2508-2518, Vol. 81, No. 5
Elite suppressors (ES) are untreated human immunodeficiency virus type 1 (HIV-1)-infected individuals who control viremia to levels below the limit of detection of current assays. The mechanisms involved in this control have not been fully elucidated. Several studies have demonstrated that some ES are infected with defective viruses, but it remains unclear whether others are infected with replication-competent HIV-1. To answer this question, we used a sensitive coculture assay in an attempt to isolate replication-competent virus from a cohort of 10 ES. We successfully cultured six replication-competent isolates from 4 of the 10 ES. The frequency of latently infected cells in these patients was more than a log lower than that seen in patients on highly active antiretroviral therapy with undetectable viral loads. Full-length sequencing of all six isolates revealed no large deletions in any of the genes. A few mutations and small insertions and deletions were found in some isolates, but phenotypic analysis of the affected genes suggested that their function remained intact. Furthermore, all six isolates replicated as well as standard laboratory strains in vitro. The results suggest that some ES are infected with HIV-1 isolates that are fully replication competent and that long-term immunologic control of replication-competent HIV-1 is possible.
[..]
Quantitation of latently infected cells. Resting CD4+ T cells were purified from PBMC by bead depletion as previously described (52). Positive selection by flow cytometry was not performed due to the low yield of this step and the need to maximize the number of CD4+ T cells cultured. The resulting CD4+ T-cell populations (25 x 106 to 100 x 106 cells) were then cultured under limiting dilution using a previously described coculture assay (12). Infected cell frequencies were determined by the maximum-likelihood method and are expressed as infectious units per million (IUPM) resting CD4+ T cells.
Growth kinetics assay. Culture supernatants containing 0.25 µg of p24 antigen were used to infect 3 x 106 CD4+ T-cell lymphoblasts by spinoculation (44). The cells were then washed once and cultured in RPMI medium containing 10 U of interleukin-2/ml. Aliquots of culture supernatant were taken at multiple time points, and p24 levels were measured with an enzyme-linked immunosorbent assay (Beckman Coulter).
Sequence analysis. Virus culture experiments were carried out at limiting dilution, and thus each positive well contained a single HIV-1 isolate. Viral RNA was isolated from 20 to 140 µl of culture supernatants using a QIAGEN viral RNA isolation kit. The One-Step RT-PCR for long templates kit (Invitrogen) was used to amplify the following HIV-1 genes with published primers: the long terminal repeat (LTR) (38), pol (60), env (4), nef (23), and the accessory genes (37). We designed the 5' primers 5'gagfullouter (5'-CGACGCAGGACTCGGC-3') and 5'gagfullinner (5'-GCTGAAGCGCGCACGGC-3') and used them in conjunction with previously described 3' gag primers (39) to amplify the full-length gene. The region spanning RT-vpu was amplified by one-step reverse transcription-PCR with the 5'RT outer (42) and the accessory gene outer 2 (37) primers, followed by a second round of amplification with the 5'RT inner and accessory gene inner 2 primers using Platinum Taq HIFI (Invitrogen).
quote:Isolation of Human Immunodeficiency Virus Type 1 Cores: Retention of Vpr in the Absence of p6gag
Journal of Virology, July 2000, p. 6198-6202, Vol. 74, No. 13
Mature human immunodeficiency virus type 1 (HIV-1) virions contain a typically cone-shaped core that encases the viral genome. In this study, we established conditions which allowed the efficient isolation of morphologically intact HIV-1 cores from virions. The isolated cores consisted mostly of cones which appeared uniformly capped at both ends but were heterogeneous with respect to the shape of the broad cap as well as the dimensions and angle of the cone. Vpr, a nonstructural virion component implicated in the nuclear import of the viral genome, was recovered in core preparations of HIV-1 and simian immunodeficiency viruses from African green monkeys. Unexpectedly, p6gag, a structural protein required for the incorporation of Vpr, was absent from HIV-1 core preparations. Taken together, our results indicate that the incorporation of Vpr into the virion core is a conserved feature of primate lentiviruses and that the interactions required for the uptake of Vpr into assembling particles differ from those which confine Vpr within the core.
Het was een voorbeeldje om aan te geven dat autoriteitsargumenten niet zo zinvol zijn.quote:En nee, de namen Michael Behe en William Dembski zeggen me niets. Maar we hebben het dan ook niet over creationisme.
Je kunt het flauw vinden maar bovenstaande gaat ook weer prima op voor creationisme. Doe maar gewoon publicaties in wetenschappelijk journals.quote:Dit riedeltje over HIV kom je alleen tegen op samenzweringsblogjes.
Dat is nou flauw. Het bestaan van HIV wordt over de hele wereld betwijfeld, en die vraag vind je overal terug: Op het Web, in boeken, in artikelen in tijdschriften zoals Ode en Harper's, zelfs in rechtszalen.
Tot en met die laatste twee zinnen een prima antwoord, maar helaas maakt dat laatste het net als keurig genocide definiëren en vervolgens stellen dat de holocaust geen genocide is omdat deze nooit heeft plaatsgevonden.quote:Deze vraag was voor Lambiekje bedoeld:
Wat is volgens jou een retrovirus en waarom voldoet HIV niet aan die definitie?
Een retrovirus bevat RNA en repliceert door m.b.v. het enzym Reverse Transcriptase eerst een proviraal DNA aan te maken dat zich in het genoom van de gastheercel nestelt. HIV voldoet hier niet aan omdat... het niet bestaat. Nou, dat was makkelijk, nietwaar?
paar kleine dingen:quote:Op donderdag 18 september 2008 07:19 schreef Iconoclaster het volgende:
[..]
In de medische praktijk zoekt men meestal niet naar de oorzaak van een besmettelijke ziekte. Men 'shotgunt' meestal eerst met een wijd-spectrum antibioticum. Als de patient niet meer terug komt is-ie of dood of genezen. Als de ziekte aanhoudt, dan moet er naar de veroorzaker gezocht worden. Soms kun je de boosdoener direct zien onder een gewone lichtmicroscoop. Anders moet er een microbiologische kweek gemaakt worden, en dat is tijdrovend.
Serologische tests zijn wel weer gebruikelijk bij allergieen, om de stof op te sporen waartegen je allergisch bent.
Goede post, maar dat van die microscoop klopt niet. De onderzoekers Marshall en Warren hebben de bacterie helicobacter pylori herontdekt. De aanname was namelijk dat geen enkele bacterie kan overleven in het zure milieu van de Maag, maar dit bleek niet te kloppen. Een Duitse (?) onderzoeker had al in de tweede helft van de negentiende eeuw een bacterie aangetoond in de maag, maar hier verder niets mee gedaan. Warren-Marshall zagen het belang van deze bacterie, isoleerde hem, kweekte hem en Warren (of Marshall dat is mij ontschoten) heeft een kweek-culture van deze bacterie opgedronken waardoor prompt een maagzweer ontstond. Op deze manier hebben ze de wetenschap overtuigd van de link tussen h.pylori en het ontstaan van maagzweren.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:27 schreef moussie het volgende:
nou nou, ze hebben de besmettelijkheid dus overschat, er zijn er maar iets van 30 ipv 40 miljoen mensen besmet .. het heeft dus gelukkig, en misschien wel dankzij die overschatting en de daaruit voortvloeiende waarschuwingen, geen epidemische vormen aangenomen ..
Dit
[..]
is anders ook leuk geredeneerd, gewoon bekijken vanuit het individuele standpunt, ik moet 1000 keer onbeschermd neuken voor ik de kans heb op besmetting .. maar hoeveel duizenden mensen neuken er dagelijks in Afrika, onbeschermd ? Bij honderdduizend is dat dus 100 besmettingen, iedere dag .. die kans is dus niet nul !!!
en dit gekonkel over welles-nietes, het herinnert me aan het gedoe met de maagzweer van mijn vader, na 20 jaar pijn en ellende en meerdere operaties werd er een microscoop uitgevonden waarmee de veroorzaker van zijn ziekte eindelijk ontdekt kon worden
oh ja, en de groeiende bevolking in Afrika die zou bewijzen dat het allemaal 'een grote leugen' is, zou dat kunnen komen omdat de gezondheidszorg verbeterd is, dat oa dankzij de milleniumdoelen zowel de post- als de prenatale zorg dusdanig verbeterd zijn dat er veel minder moeders en kinderen overlijden bij de geboorte ?
Dus wat is dat de juiste oplossing voor het probleem. Knap voedsel en schoonwater zodat het lichaam weer op kracht kan komen.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:49 schreef moussie het volgende:
[..]
zoals bij wel meer virussen zal je eigen lichamelijke conditie er ook wel wat mee te maken hebben .. als je lichaam een schreeuwend tekort heeft aan allerhande vitamines bvb ben je veel bevattelijker voor ziekten .. dus iemand die nog nooit een dag van zijn leven honger heeft geleden vergelijken met iemand wiens buikje nooit echt goed gevuld is .. pls
Waarom is er dan geen besmetting bij artsen die met aids-patiënten werken. En waarom is er in de US porno-scene geen enkele besmetting. Sorry, maar het zogenaamde virus is gewoon niet besmettelijk te noemen.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:32 schreef EricT het volgende:
[..]
Goede post, maar dat van die microscoop klopt niet. De onderzoekers Marshall en Warren hebben de bacterie helicobacter pylori herontdekt. De aanname was namelijk dat geen enkele bacterie kan overleven in het zure milieu van de Maag, maar dit bleek niet te kloppen. Een Duitse (?) onderzoeker had al in de tweede helft van de negentiende eeuw een bacterie aangetoond in de maag, maar hier verder niets mee gedaan. Warren-Marshall zagen het belang van deze bacterie, isoleerde hem, kweekte hem en Warren (of Marshall dat is mij ontschoten) heeft een kweek-culture van deze bacterie opgedronken waardoor prompt een maagzweer ontstond. Op deze manier hebben ze de wetenschap overtuigd van de link tussen h.pylori en het ontstaan van maagzweren.
Een soortgelijk experiment raad ik Lambiekje aan:
We neme het bloed (bloedgroep identiek aan die van Lambiekje) van een AIDS patient en injecteren dit in Lambiekje. Dit herhalen we driemaal en na 5 jaar kijken we of Lambiekje nog steeds even sprankelend vervelend is als hij nu is
Toevoeging:
-Doordat we via bloed-bloed transfusie werken, wordt de mogelijkheid van een simpel griep/verkoudheidsvirus uitgesloten deze infecteren namelijk de luchtwegen.
-Lambiekje verblijft in condities waarbij voedsel en drank vrij tot beschikking staat, dit om ondervoeding uit te sluiten.
Aannames...quote:Op donderdag 18 september 2008 13:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom is er dan geen besmetting bij artsen die met aids-patiënten werken. En waarom is er in de US porno-scene geen enkele besmetting. Sorry, maar het zogenaamde virus is gewoon niet besmettelijk te noemen.
Je weet wat een dialyse apparaat is toch?quote:Overigens hè, uitgaande van dat hèt virus wel bestaat. Hypothetisch. Waarom is er nog geen dialyse apparaat dat het bloed centrigureerd en weer terug in de bloed circulatie pompt.
Wie zegt dat het HIV makkelijk te scheiden is van de T-cellen in het bloed?quote:Als het zo gemakkelijk is om het te scheiden.
Dat is een aanname gebasseerd op een aanname...quote:Met al die triljarden die in AIDS zitten had het al lang gebouwd kunnen zijn.
Aanname op aanname op aanname....Wellicht moet je daar eerst even wat aan gaan doen.quote:En als een patiënt daadwerkelijk echt ziek is dan zou het ook niet moeten uitmaken of je nu twee dagen aan een apparaat hangt en dat je vervolgens weer clean bent. Maar ja dan is iemand na een behandeling geen klant meer en zal het dus nooit een oplossing zijn. Winst gaat boven gezondheid.
Over het algemeen neuken artsen hun patiënten niet en nemen ze maatregelen om contact met bloed e.d. te vermijden.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom is er dan geen besmetting bij artsen die met aids-patiënten werken.
2e google hit:quote:En waarom is er in de US porno-scene geen enkele besmetting. Sorry, maar het zogenaamde virus is gewoon niet besmettelijk te noemen.
bronquote:As AIDS spreads in the porn industry in the USA, actors worry and ask for improved health care, more pay and better schedules. Many porn industry actors are attempting to unionise.
Earlier on this week a group of 35 actors had a private meeting. Every single one of them voted to draw up a list of demands and a bill of rights for people who work in the porn industry.
The porn industry in the USA is a large employer and a huge earner.
The actors are arranging for more meetings where they will discuss health care provision, pay and scheduling.
According to a report in the Los Angeles Times, porn industry actors are paid either per scene or per day, there is not overtime pay. On some occasions they have to work 20 hours in one single day.
So far three people have tested positive for AIDS, the first one being Darren James. The industry in California has closed down voluntarily for two months.
Porn actors in the USA tried to unionise in 1993 and 1998 and failed.
It is said that this AIDS outbreak originated in Brazil where Darren James played scenes without a condom. However, Brazilian porn industry actors (in Brazil) have expressed concern that the American porn industry actually films sexual scenes without the actors wearing condoms. Apparently, this habit of not wearing condoms when shooting scenes is more common in the USA porn industry than the Brazilian industry.
Je hebt echt geen flauw benul van biologie of wel?quote:Overigens hè, uitgaande van dat hèt virus wel bestaat. Hypothetisch. Waarom is er nog geen dialyse apparaat dat het bloed centrigureerd en weer terug in de bloed circulatie pompt. Als het zo gemakkelijk is om het te scheiden. Met al die triljarden die in AIDS zitten had het al lang gebouwd kunnen zijn. En als een patiënt daadwerkelijk echt ziek is dan zou het ook niet moeten uitmaken of je nu twee dagen aan een apparaat hangt en dat je vervolgens weer clean bent. Maar ja dan is iemand na een behandeling geen klant meer en zal het dus nooit een oplossing zijn. Winst gaat boven gezondheid.
Het doet er niet toe of mensen korter of langer leven, want er worden steeds weer nieuwe mensen geboren.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:30 schreef Chancard het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik niet zo. Zolang er mensen leven, zullen er mensen ziek worden. Dus die winst komt sowieso wel. Meer nog: hoe beter de geneeskunde, hoe langer mensen leven en hoe meer winst voor de industrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |