Ben helaas niet zo'n dokterbezoeker. Meer zo'n eigenwijze klootzak die eerst zijn lichaam het zelf wil laten oplossen. Maar ik ga vooruit, paar jaar geleden zou het niet eens in me opkomen om langs de dokter te gaanquote:Op maandag 15 september 2008 14:16 schreef luukskywalker het volgende:
kzou gewoon vandaag nog langs de doker gaan.
Klinkt niet goed namelijk
Medicijn voorschrijving anders dan een zetpil of ibuprofen laat ik toch liever over aan een dokterquote:
2 weken geleden ook gehad, meen het! lag elke 5 minuten wel 30 sec op de grond van de pijn. Ben toen naar dokter geweest die zij: "buikgriep"!quote:Op maandag 15 september 2008 14:13 schreef stbabylon het volgende:
Sinds gisteravond heb ik last dat mijn maag in 1x zwaar begint te 'krampen'. Gisteravond niet zoveel en vannacht ook niet van wakker geworden, maar wel pijnlijk. Vandaag daarintegen zo'n beetje elke 20 minuten wel een sessie. Ik lig hier krom over mijn toetsenbord. Na 30 seconden of zo is het weer weg (nou ja, nog wel een klein beetje pijnlijk, maar heel goed te doen). Verder ook geen koorts, diarree of misselijkheid, dus tussen de krampen in kan ik nog gewoon werken. Maar het doet wel fucking zeer. Kutzooi! Hopen dat het morgen weg is, anders mag ik langs de dokter, want dan kan het nog wel eens iets meer zijn dan simpel alleen pijn (heb een historie met mijn maag).
Klacht: maagkrampen
Samenvatting: doet fucking zeer en heb er de hele tijd last van
als het goed is krijg je die zelfs bij ibu voorgeschreven aangezien ibu maagproblemen kan veroorzaken (daarom ook de reden dat ik omeprazol moet slikken van de arts)quote:Op maandag 15 september 2008 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben helaas niet zo'n dokterbezoeker. Meer zo'n eigenwijze klootzak die eerst zijn lichaam het zelf wil laten oplossen. Maar ik ga vooruit, paar jaar geleden zou het niet eens in me opkomen om langs de dokter te gaanToch bedankt voor de tip.
[..]
Medicijn voorschrijving anders dan een zetpil of ibuprofen laat ik toch liever over aan een dokter
zoals mn vorige post al zei: ibuprofen kan juist maagproblemen veroorzakenquote:Op maandag 15 september 2008 14:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
2 weken geleden ook gehad, meen het! lag elke 5 minuten wel 30 sec op de grond van de pijn. Ben toen naar dokter geweest die zij: "buikgriep"!
Paracetamol hielp om de pijn te onderdrukken helpt dat niet try Ibuprofen.
Tekst al bijgewerkt !quote:Op maandag 15 september 2008 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoals mn vorige post al zei: ibuprofen kan juist maagproblemen veroorzaken
braafquote:
Ik kom toch uit een vissersdorp eigenlijk nog nooit voedselvergiftiging gehad van vis. Al is het denk ik dat ik altijd vers heb en niet uit een kraam die je van 200 meter al ruikt!quote:Op maandag 15 september 2008 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
braaf![]()
ik eet al 2 dagen weinig.. mn maag is ook niet zo happy momenteel
zelf denk ik last te hebben van een zeer lichte voedselvergiftiging ...
heb vis gehad dus dat kan goed
flink activia eten dus!quote:Op maandag 15 september 2008 14:27 schreef emokid het volgende:
Je moet gewoon even flink poepen. Het poep is waarschijnlijk hard geworden en zit het een beetje vast. Ow en schrik niet als het topje ontzettend hard is geworden, daar moet je maar even doorheen bijten.
Lijkt me niet, 1x in de 5~6 weken een ibuprofen als de hoofdpijn van het bier echt te erg is, is toch wel mijn max.quote:Op maandag 15 september 2008 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het goed is krijg je die zelfs bij ibu voorgeschreven aangezien ibu maagproblemen kan veroorzaken (daarom ook de reden dat ik omeprazol moet slikken van de arts)
miss dat je door de ibu maagproblemen hebt?
Ik heb een zeer goede stoelgang, altijd al gehad. Mensen verbazen zich regelmatig dat ik 2x per dag poepquote:Op maandag 15 september 2008 14:27 schreef emokid het volgende:
Je moet gewoon even flink poepen. Het poep is waarschijnlijk hard geworden en zit het een beetje vast. Ow en schrik niet als het topje ontzettend hard is geworden, daar moet je maar even doorheen bijten.
oh dan zou het daar idd niet van moeten zijn, mja alles is mogelijkquote:Op maandag 15 september 2008 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me niet, 1x in de 5~6 weken een ibuprofen als de hoofdpijn van het bier echt te erg is, is toch wel mijn max.
ik eet niet aan een kraampje dus kan de versheid idd niet controleren, maar heb het vermoeden dat je wat de versheid betreft wel gelijk hebtquote:Op maandag 15 september 2008 14:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik kom toch uit een vissersdorp eigenlijk nog nooit voedselvergiftiging gehad van vis. Al is het denk ik dat ik altijd vers heb en niet uit een kraam die je van 200 meter al ruikt!
Kon ik maar zo goed poepen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:35 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een zeer goede stoelgang, altijd al gehad. Mensen verbazen zich regelmatig dat ik 2x per dag poep
Ik hoop dat je krijgt wat ik heb...quote:Op maandag 15 september 2008 14:51 schreef dennisw het volgende:
Ik heb het altijd veilig gedaan, dus ik denk het niet... daarbij ben ik man, maar dat telt minder zwaar schijnt.quote:Op maandag 15 september 2008 15:02 schreef snorfiets het volgende:
ben je niet zwanger?
naja, tegenwoordig kun je er niet blind op vertrouwen dat alles in het onderbroekje is wat het zou moeten zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het altijd veilig gedaan, dus ik denk het niet... daarbij ben ik man, maar dat telt minder zwaar schijnt.
Jouw kinderen groeien in je maag?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |