Dan nogquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:24 schreef tripack het volgende:
[..]
ik werk thusi heaik doe niet niks
Niet verkeerd man!quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:17 schreef tripack het volgende:
morgen iedereenvandaag lekker vanaf thuis
Ik officieel ook, maar ja..heb gister wel een half uurtje langer gewerktquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet verkeerd man!
Vandaag tot half 5, dus valt opzich wel mee.
meenemen naar vrijdagquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik officieel ook, maar ja..heb gister wel een half uurtje langer gewerktzal ik daar wat mee doen of nie?
Zozo,quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet verkeerd man!
Vandaag tot half 5, dus valt opzich wel mee.
Rustig aan hoor, heb gelukkig weer eens goed geslapen... en ben gewoon weer vrolijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zozo,
Das wel lekker
ik mag weer tot 17:00
Grrr, FOK onthoud mn login weer is niet
We slepen elkaar wel weer die laaaaaaaange middag doorquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zozo,
Das wel lekker
ik mag weer tot 17:00
Grrr, FOK onthoud mn login weer is niet
jah die heb ik wel esquote:
jah, en halverwege de dag gooi ik weer msn aanquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
We slepen elkaar wel weer die laaaaaaaange middag door
Ja maar die heb ik hier nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, en halverwege de dag gooi ik weer msn aan
Ik was echt te brak voor woorden gisteren, ben ook nog eerder naar huis gegaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
Vrolijk? Ik ben gister iets te lang gebleven
Ben nu nog moeMaar was wel super gezellig
![]()
![]()
en webmessenger dan? geblokkeerd?quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik hier nietmaar ik vermaak me zo ook wel
Haha ech waar? Dat mens wil het gewoon niet horen...ze heeft gewoon een dikke houten eiken deur voor haar plaatquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:41 schreef Crazy-M het volgende:
trouwens status van gister: 1 sms en 1 gemiste oproep van plakstift
Nee ja is wel geblocked, maar kan nog via zo'n ander ding die alles ondersteund...ook icq enz., maar ik doe dat alleen als ik ECHT ECHT ECHT me kapot verveelquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:43 schreef renedis het volgende:
[..]
en webmessenger dan? geblokkeerd?
Doe jij eens doorgeven dat nummer, ik zorg wel dat het stopt...quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:41 schreef Crazy-M het volgende:
trouwens status van gister: 1 sms en 1 gemiste oproep van plakstift
Hoe doe jij dat dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe jij eens doorgeven dat nummer, ik zorg wel dat het stopt...
mja, ik was vrijquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik was echt te brak voor woorden gisteren, ben ook nog eerder naar huis gegaan
Eerst 2 uur in mijn bed gelegen toen ik thuis kwam, toen even achter die interwebz gehangen,
en optijd gaan slapen
doet me ineens denken ik heb helemaal geen nummer van jou!quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe jij eens doorgeven dat nummer, ik zorg wel dat het stopt...
ehm Droxzor skillzorsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |