Daarom moet je ook geen koffie drinkenquote:
ik zou dan weglopen en een smsje sturen met "je bel maar weer wanneer het kaal is"quote:Op maandag 15 september 2008 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
De rimboeeeee mag je wel eerst een kapmes meenemen Crazy-M...anders is vieeeees
* Crazy-M ziet het al voor zichquote:Op maandag 15 september 2008 15:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zou dan weglopen en een smsje sturen met "je bel maar weer wanneer het kaal is"
quote:Op maandag 15 september 2008 15:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zou dan weglopen en een smsje sturen met "je bel maar weer wanneer het kaal is"
Think again...ik ben van mening dat hij dat dus wel doetquote:
good luck!quote:Op maandag 15 september 2008 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
ok, ik ga weer is ff actief werken
Bed uit elkaar zagen, pc beneden aansluiten voor ouders....
Dus ben ff off
ikke wel... arrogante klootzak dat ik ben!quote:
Heb ik ongelijk dan?quote:Op maandag 15 september 2008 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ikke wel... arrogante klootzak dat ik ben!![]()
nee klopt ik ben een arrogante klootzak en ik doe dat soort dingen ook..quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 15:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee klopt ik ben een arrogante klootzak en ik doe dat soort dingen ook..
maarja wanneer het perfect is krijgt ze er ook wat voor terug![]()
Ik ben om 4 uur vrij..nou ja ietsjes later denk ikquote:Op maandag 15 september 2008 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
bijna 4 uur!!
koffietijdik heb een middagdip zeg
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 september 2008 15:55 schreef Olep het volgende:
En weer thuis. Succes nog dames en heren.
Snottergriep ofquote:Op maandag 15 september 2008 16:00 schreef Logician het volgende:
* Logician is er vandaag niet bij, griep enzo
Bah bah bah..ga je bed in!!! Maar je was er net toch nog wel? Zo ineens op komen zetten? Je vond het vanmorgen nog wel zo lekker fris enzoquote:Op maandag 15 september 2008 16:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Hoofdpijn, nekpijn, oogpijn, warm /koud, loopneus [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |