Dat jij geen vrij neemtquote:Op maandag 15 september 2008 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
pff, ben je vrij, heb je nog je aandacht bij 4 pcs. en dan vanavond nog ergens anders bij en vrouwke de pc maken
Total commander kan dat super makkelijk met de multi rename tool.quote:Op maandag 15 september 2008 14:28 schreef crazy987 het volgende:
menscgen
mede it-ers
een oproep
ik zoek een tooltje die achter elke filename (verschillende filenames) Rev.01 kan zetten
wat hebben jullie in jullie tool-lijstje
Een vrouwke ja?quote:Op maandag 15 september 2008 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
pff, ben je vrij, heb je nog je aandacht bij 4 pcs. en dan vanavond nog ergens anders bij en vrouwke de pc maken
da's hier toch dagelijkse kostquote:Op maandag 15 september 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
Kunnen we het over iets anders hebben dan computers?ik vind ze niet leuk
Oke dan weet ik datquote:Op maandag 15 september 2008 14:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's hier toch dagelijkse kost
wen er maar aan
het zijn wel veschillende bestandsnamen hequote:Op maandag 15 september 2008 14:34 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Total commander kan dat super makkelijk met de multi rename tool.
Oke dat is altijd moeilijk en lastig voor mij maar we gaan het proberenquote:
niet proberen maar gewoon doen!quote:Op maandag 15 september 2008 14:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke dat is altijd moeilijk en lastig voor mij maar we gaan het proberen
quote:Op maandag 15 september 2008 14:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet proberen maar gewoon doen!
Daar kan ik in ieder geval wel over meepraten..over puters niequote:Op maandag 15 september 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
we kunnen het ook over tieten gaan hebben?
quote:Op maandag 15 september 2008 14:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en zo niet dan toch!
en nu ben ik er echt weg van!
lekkerquote:Op maandag 15 september 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
we kunnen het ook over tieten gaan hebben?
ach ik heb zelf toch ook geen tieten (naja AA) en kan er toch ook over meepratenquote:Op maandag 15 september 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar kan ik in ieder geval wel over meepraten..over puters nie
Volgens mij ken jij overal over meepratenquote:Op maandag 15 september 2008 14:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach ik heb zelf toch ook geen tieten (naja AA) en kan er toch ook over meepraten
Dat die jongen praktisch overal een antwoord voor heeft moge duidelijk zijnquote:Op maandag 15 september 2008 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij overal over meepraten
Daaromquote:Op maandag 15 september 2008 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat die jongen praktisch overal een antwoord voor heeft moge duidelijk zijn
Ja. Die tool werkt met tags, Als je [N] typt pakt hij de oorspronkelijke filename en kun je er alles achter zetten, bijvoorbeeld [N] Rev01.quote:Op maandag 15 september 2008 14:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
het zijn wel veschillende bestandsnamen he
behoud hij die dan gewoon ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |