O jaaaaaaaaaaaaa die dame...hoe was het bij die dame? Was het zoals Barra en ik zeiden????quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ik was vrij
maar moest ondertussen voor mijn 2 zussen even de 2 laptops nakijken (iets met dubbele virusscanner)
Pc ouders: ding reageerde traag en dergelijke.
En dan in de avond nog bij een vrouwke de pc maken.
Dus jah, vrije dag? meer pc dag geweest
Moet je ook een uur langer doorquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
anders begin ik gewoon een uur te laat enzo![]()
![]()
![]()
whahah krijgt Droxz morgen tig smsjes en oproepenquote:
Dacht het niet neequote:Op dinsdag 16 september 2008 08:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet je ook een uur langer door
neequote:Op dinsdag 16 september 2008 08:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O jaaaaaaaaaaaaa die dame...hoe was het bij die dame? Was het zoals Barra en ik zeiden????
Wat jammer nouquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee
was 1 of andere vage antispyware programma die er door iemand was opgezet
Maar verwijderd enzo. Was binnen 10 min klaar, daarna tot ongeveer 23:00 gezellig op de bank gezellige avond gehad
quote:
hahaha, was tans zeer gezelligquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha, was tans zeer gezellig
veel gelachen enzonormaal zien we elkaar alleen maar onder invloed.
Nu dus avondje zonder en was ook gewoon helemaal goed enzo. Dus ik vond geslaagde avond in elk geval
Jah half 5 waarschijnlijk...of idd 4 uur..weet nog niequote:Op dinsdag 16 september 2008 08:57 schreef renedis het volgende:
zelfde opstelling als gister iedereen? 4 uur klaar? (ok ok ok sommige 5 uur dan)
nah, hoeft nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
de volgende x staat ze in haar lingerie geschoren en wel
half 5quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:57 schreef renedis het volgende:
zelfde opstelling als gister iedereen? 4 uur klaar? (ok ok ok sommige 5 uur dan)
quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:57 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen mensen
lekker geslapen allemaal ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |