quote:Marat Safin laat Davis Cup-duel met Argentinië schieten
Marat Safin zal Rusland niet vertegenwoordigen tijdens de halve finale van het Davis Cup-duel tegen Argentinië van komend weekend. De Rus wil zich concentreren op het ATP-toernooi van Bangkok, dat maandag na het Davis Cup-weekend begint. Safin is er op gebrand om zijn huidige notering op de ranglijst (39) te verbeteren.
Volgens Safin zijn de kansen op een goed resultaat in Thailand aanzienlijk kleiner als hij dit weekend voor zijn land uitkomt. Rusland zal tegen Argentinië worden vertegenwoordigd door Nikolaj Davydenko, Igor Andrejev, Dmitry Tursunov en Igor Kunitsyn.
Zoals bovenstaande poster zegt een snelle indoorbaan. Als Nalby in vorm is kan hij daar prima uit de voeten en hetzelfde geldt voor Del Potro. Deze twee jongens kunnen beiden van Ferrer winnen en ook tegen Nadal zijn ze op die ondergrond, voor thuispubliek, zeker niet kansloos. Dubbel is een coinflip denk ik.quote:Op maandag 15 september 2008 13:58 schreef LaTiNo het volgende:
STEL dat Argentina zowaar van Rusland wint (Nalby niet in vorm, alleen Del Potro speelt goed) en ze moeten thuis in de finale tegen Spanje (sure thing). Op welke ondergrond moeten ze dan spelen om een kans te maken tegen Nadal? Gravel? No senor. Gras? Tampoco! Ik vrees dat ze kansloos zijn
Kleinzusje: Rogier Wassen is niet geselecteerd voor de Davis Cup, ten plaats van Rogier Wassen moet het Thiemo de Bakker zijn.quote:Nederland speelt 19 Sep - 21 Sep in Apeldoorn:
Peter WESSELS
Rogier WASSEN
Jesse HUTA GALUNG
Robin HAASE
Thx !quote:Op maandag 15 september 2008 17:55 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Kleinzusje: Rogier Wassen is niet geselecteerd voor de Davis Cup, ten plaats van Rogier Wassen moet het Thiemo de Bakker zijn.![]()
Weet iemand of de Davis Cup wedstijd tussen Nederland en Zuid korea te volgen is bij de NOS?
Gravel.quote:Op maandag 15 september 2008 23:10 schreef Szura het volgende:
Wat zijn de ondergronden van de halve finales eigenlijk?
Mij ook niet. Davis Cup doet me weinig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:03 schreef Ambrosius het volgende:
Eén van de weinige toernooien die me eigenlijk niet zoveel kunnen boeien.
Dan zou Amerika van Spanje moeten winnen, op gravel, zonder Bob Bryan..., graptemaakster.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
Hoop op een finale USA - Argentinië !
Leuk: Andy en Nalby tegen elkaar
No chancequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
Hoop op een finale USA - Argentinië !
Leuk: Andy en Nalby tegen elkaar
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:00 schreef LaTiNo het volgende:
Mocht Argentina zowaar winnen, dan overwegen ze op een snelle indoorbaan te gaan spelen. Je moet tegen Spanje natuurlijk niet op gravel gaan spelen.
Ach, USA wint tochquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:41 schreef El_Matador het volgende:
Bij mijn weten is het "los" Finales...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |