abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61643561

DC Site
Draws

Halve finale Argentina 19 Sep - 21 Sep :

Have finale Spain 19 Sep - 21 Sep :

Nederland speelt 19 Sep - 21 Sep in Apeldoorn:
Peter WESSELS
Thiemo De BAKKER
Robin HAASE
Jesse HUTA GALUNG

[Davis Cup 2008 #1] 8 Feb starting !!

Game on !

[ Bericht 52% gewijzigd door kleinzusje op 15-09-2008 19:08:33 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_61644001
quote:
Marat Safin laat Davis Cup-duel met Argentinië schieten

Marat Safin zal Rusland niet vertegenwoordigen tijdens de halve finale van het Davis Cup-duel tegen Argentinië van komend weekend. De Rus wil zich concentreren op het ATP-toernooi van Bangkok, dat maandag na het Davis Cup-weekend begint. Safin is er op gebrand om zijn huidige notering op de ranglijst (39) te verbeteren.

Volgens Safin zijn de kansen op een goed resultaat in Thailand aanzienlijk kleiner als hij dit weekend voor zijn land uitkomt. Rusland zal tegen Argentinië worden vertegenwoordigd door Nikolaj Davydenko, Igor Andrejev, Dmitry Tursunov en Igor Kunitsyn.
pi_61644216
STEL dat Argentina zowaar van Rusland wint (Nalby niet in vorm, alleen Del Potro speelt goed) en ze moeten thuis in de finale tegen Spanje (sure thing). Op welke ondergrond moeten ze dan spelen om een kans te maken tegen Nadal? Gravel? No senor. Gras? Tampoco! Ik vrees dat ze kansloos zijn
pi_61645068
De Russen zijn ook niet echt in topvorm dus Argentina is zeker niet kansloos tegen Rusland. En mochten ze winnen dan zou Argentina eigenlijk een snelle hardcourt baan aan moeten leggen tegen Spanje liefst indoor, een Nalbandian in vorm zou dan twee enkel wedstrijden kunnen winnen tegen Spanje en dan moeten ze uit de overige drie wedstrijden een punt winnen.
pi_61646177
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:58 schreef LaTiNo het volgende:
STEL dat Argentina zowaar van Rusland wint (Nalby niet in vorm, alleen Del Potro speelt goed) en ze moeten thuis in de finale tegen Spanje (sure thing). Op welke ondergrond moeten ze dan spelen om een kans te maken tegen Nadal? Gravel? No senor. Gras? Tampoco! Ik vrees dat ze kansloos zijn
Zoals bovenstaande poster zegt een snelle indoorbaan. Als Nalby in vorm is kan hij daar prima uit de voeten en hetzelfde geldt voor Del Potro. Deze twee jongens kunnen beiden van Ferrer winnen en ook tegen Nadal zijn ze op die ondergrond, voor thuispubliek, zeker niet kansloos. Dubbel is een coinflip denk ik.
pi_61651272
quote:
Nederland speelt 19 Sep - 21 Sep in Apeldoorn:
Peter WESSELS
Rogier WASSEN
Jesse HUTA GALUNG
Robin HAASE
Kleinzusje: Rogier Wassen is niet geselecteerd voor de Davis Cup, ten plaats van Rogier Wassen moet het Thiemo de Bakker zijn.

Weet iemand of de Davis Cup wedstijd tussen Nederland en Zuid korea te volgen is bij de NOS?
pi_61652981
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:55 schreef tennisboy het volgende:

[..]

Kleinzusje: Rogier Wassen is niet geselecteerd voor de Davis Cup, ten plaats van Rogier Wassen moet het Thiemo de Bakker zijn.

Weet iemand of de Davis Cup wedstijd tussen Nederland en Zuid korea te volgen is bij de NOS?
Thx !
Ah, foutje. Even veranderen in de OP

Over uitzending: Geen idee ?
  maandag 15 september 2008 @ 23:10:20 #8
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_61662352
Wat zijn de ondergronden van de halve finales eigenlijk?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_61662715
quote:
Op maandag 15 september 2008 23:10 schreef Szura het volgende:
Wat zijn de ondergronden van de halve finales eigenlijk?
Gravel.
  maandag 15 september 2008 @ 23:40:55 #10
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_61663419
Ok dan zet ik mijn geld op een finale Argentinië - Spanje. Del Potro-Nadal zou ik geweldig vinden .
ben toch wel benieuwd wat Del Potro in zijn huidige vorm tegen Nadal zou kunnen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_61665052
quote:
Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef wimderon het volgende:

[..]

Gravel.
Kon ook niet anders natuurlijk, met deze landen.
That's all folks!
pi_61667064
Eén van de weinige toernooien die me eigenlijk niet zoveel kunnen boeien.
sig verwijderd door FA
pi_61669135
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:03 schreef Ambrosius het volgende:
Eén van de weinige toernooien die me eigenlijk niet zoveel kunnen boeien.
Mij ook niet. Davis Cup doet me weinig.
pi_61670258
Hoop op een finale USA - Argentinië !
Leuk: Andy en Nalby tegen elkaar
pi_61681268
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
Dan zou Amerika van Spanje moeten winnen, op gravel, zonder Bob Bryan..., graptemaakster.
pi_61681418
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
No chance !

Haal je "Vamos Argentina" shirt maar alvast uit de kast !
pi_61682000
Mocht Argentina zowaar winnen, dan overwegen ze op een snelle indoorbaan te gaan spelen. Je moet tegen Spanje natuurlijk niet op gravel gaan spelen.
pi_61682103
Davis Cup!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_61682557
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:00 schreef LaTiNo het volgende:
Mocht Argentina zowaar winnen, dan overwegen ze op een snelle indoorbaan te gaan spelen. Je moet tegen Spanje natuurlijk niet op gravel gaan spelen.
pi_61688171
Roddick tikt Nadal natuurlijk helemaal weg op gravel. Dat zal een niveautje te hoog en te snel zijn voor Rafa.
pi_61691370
Bij mijn weten is het "los" Finales...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61694266
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:41 schreef El_Matador het volgende:
Bij mijn weten is het "los" Finales...
Ach, USA wint toch
pi_61695096
Bob Bryan is geblesseerd, Fish vervangt hem in de dubbels.
sig verwijderd door FA
pi_61707397
Haase onzeker voor Daviscup
APELDOORN - Het is onzeker of Robin Haase vanaf vrijdag kan meedoen aan de Daviscupwedstrijd tegen Zuid-Korea. De Haagse tennisser heeft vocht in zijn knie.

Captain Jan Siemerink wacht tot het laatste moment met de samenstelling van zijn ploeg.

"Normaal licht ik de spelers woensdagavond in over wie er vrijdag gaat spelen, maar nu wacht ik tot donderdagochtend'', zei Siemerink woensdag in Apeldoorn.

"Het gaat wel steeds beter, maar het is afwachten of Robin nog reactie krijgt na de training op woensdagvanavond.'' Donderdag is de loting.

Haase onderging in juli een operatie aan de knie. Hij maakte vorige week zijn rentree in Slovenië. Dat ging goed, maar na het toernooi kreeg hij weer last van de knie.

pi_61707490
Crapperdink

Minimaal 3 sets is niet fijn voor die knie die blijkbaar op het randje zit

Krijg je dus Thiemo & Jesse in de singles en Wessels/Haase als dubbel
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')