Drinken uit het pak is viesquote:Op maandag 15 september 2008 13:10 schreef SallySellsSalt het volgende:
Waarom eigenlijk niet?
Als je uit het pakt drinkt, komen er bacteriën op de mond van het pak. Deze bacteriën kunnen zich verder ontwikkelen met de suikers uit de drank en daardoor best ranzig worden.quote:
Ach, op het moment dat je het pak opent komen er al bacteriën in, want je maakt deze doorgaans niet in een OK van een ziekenhuis o.i.d. openquote:Op maandag 15 september 2008 13:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Als je uit het pakt drinkt, komen er bacteriën op de mond van het pak. Deze bacteriën kunnen zich verder ontwikkelen met de suikers uit de drank en daardoor best ranzig worden.
Of het ook daadwerkelijk kwaad kan... Er staat ook dat je het pak in drie dagen leeg moet drinken volgens mij na openen; maar na een paar weken smaakt het ook nog prima. Het zal wel vooral een juridische maatregel zijn denk ik...
En dan nog, dat over-protectionisme van sommige mensen zorgt ervoor dat de Nederlandse bevolking gemiddeld gezien veel minder kan hebben en steeds meer allergiën en shit krijgt. We moeten juist terug naar de zandtaartjes eten en dat soort dingen zodat ons kroost tenminste wat weerstand opbouwt, ipv met een welvaartziekte geen kleurstoffen mag hebben.quote:Op maandag 15 september 2008 13:45 schreef Henno het volgende:
[..]
Ach, op het moment dat je het pak opent komen er al bacteriën in, want je maakt deze doorgaans niet in een OK van een ziekenhuis o.i.d. openDus of die paar extra uit je mond veel invloed hebben op de hoeveelheid bacteriën na, zeg, een paar dagen... ik betwijfel het. En dan nog, zelfs in je eentje is het niet lastig om een anderhalve liter pak of fles er in 1-2 dagen doorheen te jassen, te kort lijkt me om een gevaarlijk aantal kleine jongens te kweken bij de temperatuur van een goede koelkast.
quote:Op maandag 15 september 2008 13:36 schreef boskameel het volgende:
Als je uit een pak drinkt komen er 's nachts vampieren door je keukenraam naar binnen om je hond te verscheuren. Kan echt gebeuren stond een keer in de Donald Duck.
Ik was mijn handen voordat ik ga pissen.quote:Op maandag 15 september 2008 13:12 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Drinken uit het pak is vies![]()
Jij wast zeker ok je handen niet nadat je naar de plee bent geweest?
Je hebt ook Spa en Fruit in een pak, zonder prik. Vieze zoete bende.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:27 schreef Smart_ass het volgende:
Weet niet waar jij boodschappen doet, maar de spa en fruit die wij hebben zit volgens mij in een fles.
Ik was niet sarcastischquote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden vond je hem wel goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |