quote:
Dat maakt een groot verschil!quote:Op maandag 15 september 2008 15:35 schreef Qwea het volgende:
Maar ik hoefde dus niks te betalen. Ik ben echt blij met mijn DA. Mijn DA doet het ook niet voor het geld, zo doet het omdat ze van dieren houdt.
ja, een heel groot verschil. Ik hier hiervoor 3 DA's gehad die het enkel om het geld deden. "ooh hotspot? hier zalfje. Das dan 80 euro" en dan sta je binnen 2 weken weer met hetzelfde op de stoep, en dan krijg je weer hetzelfde mee. En dat dan 4 maand lang. En helpen ho maar.quote:
Het is gewoon schandalig dat er zulke dierenartsen zijn, zo van hier heb je wat en nu wegwezen. Zo was mijn oude DA dus ook. In het vervolg ga ik zoeken naar een goedkope DA die wel een hart voor dieren heeft en ook goed werk levert. Was allang blij dat, toen ik donderdag een afspraak maakte, ze vrijdag zelf terugbelden om te vragen om een rondgenfoto. Voor hetzelfde geld was ik weer voor jan lul gekomen en had ik enkel een kuurtje gekregen (maar goed daar had ik me dan toch niet mee laten afschepen).quote:Op maandag 15 september 2008 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, een heel groot verschil. Ik hier hiervoor 3 DA's gehad die het enkel om het geld deden. "ooh hotspot? hier zalfje. Das dan 80 euro" en dan sta je binnen 2 weken weer met hetzelfde op de stoep, en dan krijg je weer hetzelfde mee. En dat dan 4 maand lang. En helpen ho maar.
Toen ik bij haar kwam de 1ste keer ontdekte ze direct dat Baloe schildklier problemen had. De waarde was veeeeeeeeeel te laag. Nou, nu blijkt dus ook dat hij voedselallergie heeft. En daar komen de hotspots en oorontstekingen van.
Dus waar ik bij een andere DA grof geld neerlegde en geen reet opschoot, ben ik hier goedkoper uit en zijn we achter het probleem.
Er zijn heel veel dierenartsen die dat doen hoor. Of volledig consult voor de ene hond en het tarief voor een vervolgbezoek voor de tweede. Ik ken eigenlijk niet een dierenarts die gewoon een keer consult rekent als je met meerdere dieren komt.quote:Op maandag 15 september 2008 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht even hoorDus jouw dierenarts heeft het lef om 2x een consult te rekenen omdat je met 2 honden komt?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er zijn heel veel dierenartsen die dat doen hoor. Of volledig consult voor de ene hond en het tarief voor een vervolgbezoek voor de tweede. Ik ken eigenlijk niet een dierenarts die gewoon een keer consult rekent als je met meerdere dieren komt.
En jouw tandarts behandelt ook meerdere gezinsleden voor de prijs van 1?quote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef weasel85 het volgende:
...
Echt... moet dat nou? voor 2 honden maar 2x een consult uitschrijven (waarom niet 1x) ...
Ja. Maar gelijk doen en niet te lang mee wachtenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik voor de pups nu een verzekering zou afsluiten zou ik daar dus wel baat bij hebben?
appels met peren vergelijkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:53 schreef Roquefort het volgende:
[..]
En jouw tandarts behandelt ook meerdere gezinsleden voor de prijs van 1?
En bij de huisarts hoef je ook niet voor jezelf te betalen als je samen met je moeder gaat?
En de kapper rekent ook maar 1 knipbeurt als ie 2 gezinsleden knipt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |