abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67703310
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:24 schreef -Menn0- het volgende:
Live at the highline ballroom toch?
Dit concert is het geweest:

zaterdag 4 april 2009 @ 23:48:01 #182
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_67717239
What a beautiful mess this is
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 4 april 2009 @ 23:52:15 #183
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_67717350
Hij is idd zo goed live! echt ongelovelijk.. meeste artiesten klinken live anders dan op een album maar jason niet!

echt geweldig
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_67744244
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 23:48 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
What a beautiful mess this is
Hij opende de Wisseloord showcase met die track vorig jaar; god wat ontzettend goed was dat! Toon was meteen gezet voor de avond
pi_67747201
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:39 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Toch wel na een jaartje of drie?
Toch jammer dat zo leuk nummer zo doodgedraaid kan worden. Al zegt dat ook wel iets misschien, echte toppers blijven leuk.
Al is het wel mijn meest gespeelde track op Last.fm
  maandag 6 april 2009 @ 11:10:06 #186
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_67753277
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:04 schreef Numbie het volgende:

[..]

Hij opende de Wisseloord showcase met die track vorig jaar; god wat ontzettend goed was dat! Toon was meteen gezet voor de avond
was jij daar ook bij? ik ook (L)
Whoaaah
pi_67756080
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Krizzol het volgende:

[..]

was jij daar ook bij? ik ook (L)
Dankzij mijn inzet is die jongen sowieso groot geworden in NL
pi_67772208
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:04 schreef Numbie het volgende:

[..]

Oeh ik was daar ook!
Ik vond al die nieuwe nummers gelijk super mooi!
En het klonk geweldig daar!
  donderdag 16 april 2009 @ 21:51:57 #189
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_68088162
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:39 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Oeh ik was daar ook!
Ik vond al die nieuwe nummers gelijk super mooi!
En het klonk geweldig daar!
Ja, als je evne goed rondzoekt op JasonMraz.nl, er staat nog een audio-opname.
Voor de mensen die de goede tijden nog even willen herleven
Whoaaah
  maandag 20 april 2009 @ 12:50:33 #190
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_68199418
quote:
Jason Mraz To Receive Hal David Starlight Award At Songwriters Hall Of Fame 40th Anniversary Gala
New York, N.Y. April 14, 2009 – Hal David, Chairman/CEO of the Songwriters Hall of Fame, today announced that Jason Mraz will be the recipient of the Hal David Starlight Award, to be presented at the 2009 Songwriters Hall of Fame 40th Anniversary Awards dinner, slated for Thursday, June 18th, at the New York Marriott Marquis Hotel.

Starting out as a busker in New York City, Mraz moved to the warmer climate of San Diego to hone his writing and performing skills. It was there that he received attention from Elektra Records, which released Mraz’ debut Waiting For My Rocket To Come in 2002. Producing the hit singles “The Remedy (I Won’t Worry),” which Mraz co-wrote with pop hitmakers the Matrix, “You & I Both” and “Curbside Prophet,” Waiting For My Rocket To Come received platinum certification and paved the way for Mraz’ reputation as a clever, inspired and observant songwriter. Mraz’ second release, the Grammy-nominated Mr. A-Z, debuted at #5 on the charts and featured the hit single “Wordplay.” His third album We Sing. We Dance. We Steal Things. resulted in three Grammy nominations, including Song of the Year for “I’m Yours,” which is a warm breeze of a song about finally giving into love and life’s possibilities set to lilting island tempo. “I’m Yours” holds the distinction of being the only song to ever top the airplay charts in the U.S. in all four major pop radio formats – Top 40, Adult Alternative, Adult Contemporary and Hot Adult Contemporary - and has sold over five million copies worldwide.

Commenting on the award to Mraz, lyricist extraordinaire Hal David said, “Jason’s accomplishments as a talented songwriter make him the ideal recipient of our Starlight Award.”

The Hal David Starlight Award, created in 2004, was renamed in honor of the SHOF Chairman for his longtime support of young songwriters. Award recipients are gifted songwriters who are at an apex in their careers and are making a significant impact in the music industry via their original songs. Jason Mraz joins the prestigious company of Rob Thomas, Alicia Keys, John Mayer, John Legend and John Rzeznik as past recipients of the Hal David Starlight Award.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:28:58 #191
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_69248046
Een nieuw nummer van Jason Mraz, genaamd Try Try Try

Let niet op de rare geluidjes tussendoor, dat hoort niet bij het originele nummer.
pi_70578747
Vanavond westerpark lekker weer, prima
  FOK!fotograaf donderdag 2 juli 2009 @ 15:31:40 #193
159915 -Menn0-
MNO
pi_70581660
Heeeerlijk weer
,,/
pi_70591598
veel plezier!
  FOK!fotograaf vrijdag 3 juli 2009 @ 01:54:32 #195
159915 -Menn0-
MNO
pi_70599966
Hij was geniaal maar veeeeel te kort!

Joss Stone vond ik echt veel minder dan Jason, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niks van haar kende! Ze hadden het beter om kunnen draaien! (Vind ik )
,,/
pi_70600039
Geniaal viel ook wel mee, alleen maar niewe nrs op the remedy in reggae versie na dan
  FOK!fotograaf vrijdag 3 juli 2009 @ 02:04:54 #197
159915 -Menn0-
MNO
pi_70600084
Nou ik had er zin in en vond het geniaal

Inderdaad alleen maar nieuwe nummers maar wel gelijk de leukste

Nu lekker slapen
,,/
pi_70609531
Oh en de detail;s in de fabric Joss Stone verkrachting ben ik ook nog niet overheen
pi_70610417
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en de detail;s in de fabric Joss Stone verkrachting ben ik ook nog niet overheen
Huh wat
pi_70610448
Joss Stone die mee ging bleren met details in the fabric, ik vond het op zn zachtst gezegd géén succes
pi_70610525
Ah zo te lezen heb ik deze keer dus niet zoveel gemist.
Ik vind zijn oude nummers ook mooier dus beetje jammer dat hij dan alleen The Remedy speelde. Hij had beter de setlist van de Melkweg of die van Brussel kunnen nemen.
Koning.
pi_70610789
jup jup. weinig gemist, het was ok maar aangezien ik verwend ben met: paradiso, melkweg, brussel (HMH, Parkpop) was het echt niet zn beste show, ent he remedy is wel leuk maar niet de reggaeversie ach het was leuk maar niet veel meer dan dat. Volgende keer maar weer gewoon n leuk zaaltje
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:56:03 #203
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_70636509
Joss Stone... ik kende slechts wat nummers, en hoef niet meer te leren kennen. Lekker om af en toe eens op te zetten voor de afwisseling verder niets. Technisch vrij goed met d'r 109 toonladders op een avond, maar verder... ben er van tussen gegaan na nummertje of 6.

Maar ik kwam dan ook voor Jason Mraz. Hierboven wordt het wel en niet geniaal genoemd. Ik vond het iig geweldig! Klopt dat het enkel zijn nieuwe album was (excl The Remedy, Bob Marley en Lionel Richies "All night long" at the end), maar toch was ik zeer te spreken over finally mijn eerste keer Mraz Live. Door allerlei redenen North Sea Jazz, ParkPop en Melkweg gemist, maar nu was het dan zover!

De positieve energie die van hem af straalt, ik geniet daar zo van. Om je heen staat iedereen te dansen en te zingen (en ik stond bij lange na niet vooraan), iets wat bij Joss STone toch veel sporadischer was. Ik had een gast optreden van STone logischer gevonden bij Lucky en op de een of andere manier het gevoel dat Jason ook niet helemaal gelukkig was met dit duet van Details in the Fabric.

Maar ik heb echt genoten! T'is dat er niets mogelijk is anders was ik zo naar Duitsland gereden voor nog een optreden! Mijn vriendin is niet zo van de concerten, maar vroeg na het optreden of we niet naar "Werchter" konden de volgende dag... dat wil wel wat zeggen! Dus misschien miste ik ook wel Wordplay, Geek in The Pink, Waiting for my rocket, Bella Luna en weet ik het allemaal meer (alles eigenlijk ), ik vond het zeer tof! EN volgende keer bin ich dabei jaaa!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:57:31 #204
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_70636533
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:
jup jup. weinig gemist, het was ok maar aangezien ik verwend ben met: paradiso, melkweg, brussel (HMH, Parkpop) was het echt niet zn beste show, ent he remedy is wel leuk maar niet de reggaeversie ach het was leuk maar niet veel meer dan dat. Volgende keer maar weer gewoon n leuk zaaltje
Nou nou... tzit hoog he?
pi_70640636
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:57 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Nou nou... tzit hoog he?
Tja als t je eerste keer Mraz was kan ik me voorstellen dat je t geweldig vond, lees voor de lol het nederlandse jason mraz forum ff na, zul je zien dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, Jason is altijd leuk hoor maar had er gewoon meer van verwacht/gehoopt
pi_70669538
Ik ben (gelukkig) niet geweest, dit soort optredens zijn altijd veel minder dan optredens in zalen als Paradiso of Melkweg. Misschien te groots. Spelen vaker meer globale setlists en veel singles die aanslaan bij het "toevallige aanloop" publiek, minder juweeltjes en fan-favorites.

Parkpop was een tragisch dieptepunt, waar ik a. een zeer grote hekel aan pp heb gekregen en b. eigenlijk ook ff geen zin meer had in jm2
  zondag 5 juli 2009 @ 17:27:27 #207
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70672747
Ik ben ook wel uitgekeken op Jason Mraz. Ik zal niet zo gauw meer naar zijn muziek luisteren, tenzij zijn nieuwe album echt een knaller wordt.
pi_70714592
Ik vond het wel leuk!
Leuker dan ik had verwacht.
Alleen was het wel super warm natuurlijk!

Joss Stone vond ik minder leuk, al heb ik me prima vermaakt door de achtergrondzanger die helemaal uit zn bol ging

Het voorprogramma vond ik trouwens wel erg leuk!
Weet iemand of het op de cd net zo fijn klinkt?
  maandag 6 juli 2009 @ 21:23:08 #209
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_70717194
Hoe kan je nu uitekeken raken op Mraz? dit nadat je I'm yours te veel had geluisterd? Artiesten hebben gewoon vaak een CD promo optreden. Heb ik ook wel eens met counting crows meegemaakt bijv. Maargoed... de man maakt muziek om bij/van te dromen. Ik als dromer hoop daar nog mijn hele leven van te genieten!
  maandag 6 juli 2009 @ 23:08:08 #210
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70722449
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:23 schreef Stefkuh het volgende:
Hoe kan je nu uitekeken raken op Mraz? dit nadat je I'm yours te veel had geluisterd? Artiesten hebben gewoon vaak een CD promo optreden. Heb ik ook wel eens met counting crows meegemaakt bijv. Maargoed... de man maakt muziek om bij/van te dromen. Ik als dromer hoop daar nog mijn hele leven van te genieten!
Nou, het gegeven dat hij zich niet echt lijkt te willen vernieuwen.
En I'm Yours is wel het minst beluisterde nummer van mijn Mraz collectie.
Absolutely Zero, Plane, 1000 Things en Song For A Friend blijf ik geniaal vinden.
Maar ik vind al zijn muziek onderhand gewoon ééntonig worden, WS,WD,WST luister ik inmiddels al niet meer. De helft van dat album is al niet om aan te horen (Lucky, Butterfly, Live High, If It Kills Me).
Hij heeft zoveel potentie maar hij verkwanselt het voornamelijk op de meest cheesy lyrics die een muzikant mogelijk kan verzinnen.

Hij moet zich vernieuwen, met desnoods meer invloeden van bijv. uit John Mayer's muziek. Maar als ik zijn nieuwste nummers hoor, zal dat bij lange na niet inzitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')